Auteur |
Bericht |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
dank je ik zit echt nog even te twijfelen. Met HD tank wordt het zo:
maar ik weet het even niet... ik wil eerst de blokspoiler eronder fixen en eens kijken waar ik alle electra kwijt kan. Wat wel mooi is, is dat er onder het blok een doos zit
waar al je overlopen in samenkomen (alleen verplicht in California en dit is er eentje uit beautifull sunny California!). Als ik gewoon de overlopen loskoppel en de gaten dichtmaak, kan ik bijna al mijn electra hierin kwijt...
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
wo dec 21, 2005 10:58 am |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ah man word wel strak hoor met die tank erop.. sjes die duitser heeft er ook wel een gruwlijk ding van gemaakt met die kleur..
ik vind alleen die ketting/band niet zo mooi.. mja das dan weer iets waar je niks aan kan doen
ach en choppers zijn allemaal overdone toch daarom vinden we ze ook zo mooi .. maar succes ermee word vast wel wat
wo dec 21, 2005 11:27 am |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
ik wil ook niets aan die band doen geen onderhoud, hoeft maar eens in de 3000km gespannen te worden, geen rotzooi als vet en troep achterin, gaat 50.000km mee ipv de normale 20.000 van een ketting, een directere overbrenging dan met ketting of cardan (op het moment dat ik de koppeling loslaat staat de kracht direct op mijn achterband), etc. De voordelen zijn ontelbaar!
Hmmm... alle choppers overdone? Hoe dat zo? Dan zouden alle racers ook overdone zijn... met dikke banden, veel kappen, USD, etc. Het verschil is, dat bij een chopper alles gemaakt is op relaxt rijden en bij een racer op snelheid (en bij beiden wordt veel aandacht aan uiterlijk besteed maar op een verschillende manier, mooie kappen of chromen dekseltjes, waveschijf of chromen remklauwen, scherpe lijnen (Derbi GPR) of soepele lijnen (HD)). Deze bike moet btw niet overdone worden maar juist minimalistisch; geen te dikke achterband, geen tonnen aan chroom en billet-alu, gewoon clean en toch dik
|
wo dec 21, 2005 1:21 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
en dat wordt ie vast
net een harley
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
wo dec 21, 2005 2:00 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
met die tank is hij nog vetter
|
wo dec 21, 2005 2:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
|
wo dec 21, 2005 2:14 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
deze tank wordt geruild voor een nòg grotere tank die uit twee helften bestaat en het stuur zoals op die oranje Savage wordt ook geregeld!
|
do dec 22, 2005 1:31 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
t kan nie op he
wordt zeker vet!! en die beltdrive is alleen maar een voordeel...
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
do dec 22, 2005 5:01 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: en dat wordt ie vast net een harley
Harley ownt. Ik heb besloten de Shadow binnenkort eens te koop te zetten en dan te gaan sparen voor een Harley Davidson Sportster. Helaas moet ik dan wel even een leuk bedragje sparen... (vanaf 3500e) maar dat komt wel goed
Even een update voor iedereen:
Een van de wensen is vervuld, de stuur-uiteinde spiegels zijn gemonteerd. Naar mijn idee een hele verbetering, de big-mean look is nu wat duidelijker dan met die ezelsoren erop.
en met een achterkant die er zo uit is gaan zien
ben ik best blij! Nog een paar dingetjes afronden:
1. blokspoiler verder afwerken, spuiten en monteren
2. open uitlaat ophalen en monteren
3. forward controls maken
daarna de boel misschien even spuiten, maar dat komt later wel een keer. Voorlopig heb ik de strijd tegen het vuil even opgegeven, er is niet tegenop te poetsen! Al het gepolijste spul is in een dag of 3 weer smerig. Misschien vet ik het wel gewoon in, polijst ik alles eerst even goed en smeer er dan vet op. Heeft iemand daar ervaring mee?
Even ter vergelijking:
de Savage met zijn paarse, net verkochte, broertje.
|
zo dec 25, 2005 12:22 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
vet man, jammer dat ie weg gaat
|
ma dec 26, 2005 12:30 am |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
ClassicPielk schreef: ik wil ook niets aan die band doen geen onderhoud, hoeft maar eens in de 3000km gespannen te worden, geen rotzooi als vet en troep achterin, gaat 50.000km mee ipv de normale 20.000 van een ketting, een directere overbrenging dan met ketting of cardan (op het moment dat ik de koppeling loslaat staat de kracht direct op mijn achterband), etc. De voordelen zijn ontelbaar! Hmmm... alle choppers overdone? Hoe dat zo? Dan zouden alle racers ook overdone zijn... met dikke banden, veel kappen, USD, etc. Het verschil is, dat bij een chopper alles gemaakt is op relaxt rijden en bij een racer op snelheid (en bij beiden wordt veel aandacht aan uiterlijk besteed maar op een verschillende manier, mooie kappen of chromen dekseltjes, waveschijf of chromen remklauwen, scherpe lijnen (Derbi GPR) of soepele lijnen (HD)). Deze bike moet btw niet overdone worden maar juist minimalistisch; geen te dikke achterband, geen tonnen aan chroom en billet-alu, gewoon clean en toch dik
sja als je zo naar die band kijkt heb je ook wel gelijk.. maar ik vond/vind het er gewoon niet echt mooi uitzien daar doelde ik eigenlijk op
en ja.. je hebt idd wel een beetje gelijk.. dan zouden racers idd ook overdone moeten zijn.. maar ik denk toch dat een chopper standaart meer overdone is dan een racer maar goed.. ligt er ook maar net aan natuurlijk..
je savage is trouwens wel wreed geworden, ook mooi zo met dat achterspatbord
ow en gepolijst spul invetten werkt ook niet echt.. had ik ook bij mijn voorvork en die was na 2 keer wat buitenaf rijden pikzwart geworden er blijft namelijk allemaal zand etc aan plakken.
die tank die uit 2 helften bestaat is die van zon oude harley?
en neem je er ook nog een kettingkapje op ofzo? zoals die duitser ook heeft gedaan..
ma dec 26, 2005 12:58 am |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
die kettingkast is standaard, kijk ook maar naar mijn andere Savage. Die komt er denk ik binnenkort wel weer op want ik vind dat eigenlijk tòch mooier.
Ff voor de duidelijkheid; die rechter van de twee, de paarse, is verkocht, mijn eigen Savage blijft nog even. Met de verkoop van die paarse ga ik denk ik wel mijn Shadow eens aanpakken. 25kW maken, nieuwe ketting+tandwielen en wat dingetjes bijspuiten enzo. Misschien lagere risers en een bredere dragbar want dit vind ik niets
|
ma dec 26, 2005 1:54 am |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
|
zo jan 01, 2006 12:28 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
dat ding wordt zo dik
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
zo jan 01, 2006 7:29 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
|
vette uitlaat.. zal wel meer kabaal maken als die oude of niet
zo jan 01, 2006 9:13 pm |
Persoonlijk album
|