Auteur |
Bericht |
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
ik hbe een probleempje met me remlicht. als ik met me voet rem, brand die nie. me voorrem doet het wel gewoon. iemand idee??
danke
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
wo maart 18, 2009 8:00 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
remschakelaar achter kapoet.
vervangen.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
wo maart 18, 2009 8:33 pm |
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
hmm, fijn. dankjewel
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
wo maart 18, 2009 10:01 pm |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
om het zeker te weten moet je even die 2 draadjes tegen elkaar houden. Als je remlicht dan wel aan gaat dan is je schakelaar zeker kapot. Ding zit overigens op je rempomp.
|
do maart 19, 2009 11:10 pm |
Persoonlijk album
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Bij mn MY zit ie in de banjobout van mn achterremcilinder, vloeistofdrukschakelaar dus.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
vr maart 20, 2009 9:14 pm |
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
MasterTommy NL schreef: Bij mn MY zit ie in de banjobout van mn achterremcilinder, vloeistofdrukschakelaar dus. hij heeft een NM hé ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) ook al bedoel je het goed zitten je draadjes nog wel goed? zoja wat tommy en cebess zeggen ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
![Afbeelding](http://i12.tinypic.com/4kuwg2x.jpg) Racekees schreef: 60 euro parkeerboete, terwijl ik verdomme achterin de auto m'n telefoon zat te zoeken.. ik stap weer voorin; bonnetje onder de wisser.
|
za maart 21, 2009 11:21 pm |
|
rs stefan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 01, 2007 10:52 pm Berichten: 407 Woonplaats: Dalfsen
|
bij mijn rs50 nm knipperen me knipperlichten wel als me brommer gewoon stil staat met het contact aan maar zodra ik me brommer start blijven ze hangen?
als ik me brommer electrisch wil starten gaat de startmotor wel rond maar me brommer slaat niet aan en met aanlopen 2 mtr en het loopt?
iemand een idee wat dit kan zijn?!
MVgr. Stefan
_________________ Aprilia RS50 Tuono 2003 3x Aprilia RS50 2002 Aprilia RS50 2004 Nu. Twingo dCI 2011 Ex. BMW E36 328i Cabriolet Individual
|
zo maart 22, 2009 7:15 pm |
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
accu dood? meet die anders even door
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
zo maart 22, 2009 8:24 pm |
Persoonlijk album
|
rs stefan
ApriliaForum Member
|
accu is nieuw! als die dood zou zijn ging me startmotor niet rond en brandde me knipperlichten niet! ze willen alleen niet knipperen als me brommer rijdt en hij wil met de electrische start niet aanslaan!
Stefan
_________________ Aprilia RS50 Tuono 2003 3x Aprilia RS50 2002 Aprilia RS50 2004 Nu. Twingo dCI 2011 Ex. BMW E36 328i Cabriolet Individual
|
zo maart 22, 2009 8:33 pm |
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
spanningsregelaar
rijdend blijven ze hangen motor uit doen ze het wel?
![Afbeelding](http://i12.tinypic.com/4kuwg2x.jpg) Racekees schreef: 60 euro parkeerboete, terwijl ik verdomme achterin de auto m'n telefoon zat te zoeken.. ik stap weer voorin; bonnetje onder de wisser.
|
ma maart 23, 2009 12:01 am |
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
of je accu gaar of leeg (zoals je zelf al zegt nieuw, dus lijkt me sterk)
originele knipperlichten erop zitten?
Eventueel een nieuw knipperrelais kopen als de rest wel allemaal prima werkt en je lampen niet om de haverklap kapot gaan.
s1acker, niet alles heeft te maken met een spanningsregelaar.
|
ma maart 23, 2009 2:32 pm |
Persoonlijk album
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: of je accu gaar of leeg (zoals je zelf al zegt nieuw, dus lijkt me sterk)
originele knipperlichten erop zitten?
Eventueel een nieuw knipperrelais kopen als de rest wel allemaal prima werkt en je lampen niet om de haverklap kapot gaan.
[b]s1acker, niet alles heeft te maken met een spanningsregelaar.[/b] ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) @ cebess Ik heb mn Licht nu over de accu lopen met een relais ertussen, en mn contactslot als stuurstroom. alleen is mn accu na 3 dagen zo leeg dat ie niet meer wil starten. is er een manier om met mn huidige hardware aan de gang te gaan om dit op te lossen (ivm xenon)?
|
ma maart 23, 2009 8:08 pm |
|
cebess
Administrator
|
Je zal je laadcircuit echt aan moeten passen, komt best wel wat bij kijken (zie xenon topic voor uitleg). Alleen heb ik zoiets nooit getest bij jouw model. Aangezien daar van die leuke alles in regelaars op zitten zal het best een feest worden om het werkend te krijgen.
|
ma maart 23, 2009 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Je zal je laadcircuit echt aan moeten passen, komt best wel wat bij kijken (zie xenon topic voor uitleg). Alleen heb ik zoiets nooit getest bij jouw model. Aangezien daar van die leuke alles in regelaars op zitten zal het best een feest worden om het werkend te krijgen. xenon topic? Het aanpassen moet geen probleem zijn, maar aangezien jij dit (volgens mij?) al eerder hebt gedaan, zal een beetje uitleg het e.e.a. verduidelijken. als je zin hebt om het uit te leggen natuurlijk. ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
ma maart 23, 2009 10:12 pm |
|
rs stefan
ApriliaForum Member
|
s1acker: precies zoals je zegt inderdaad!
cebess: het zijn de originele knipperlichten! knipperrelais zal ik even van me andere rs afhalen.
en weten jullie misschien ook hoe dat zit met mijn startmotor? aanlopen binnen 2 meter en electrisch helemaal niet aan willen gaan!?
Mvgr. Stefan
|
di maart 24, 2009 6:21 pm |
|
|