Auteur |
Bericht |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Re: Derbi GPR |Kawasaki Replica |
nee, ruitje ben ik volop aan het schuren!
wo maart 11, 2009 8:15 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
te veel monster energy stickers maakt het lelijk.
wo maart 11, 2009 8:15 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
ik zou persoonlijk die sticker op z'n neus weghalen, maar moet je zelf maar even kijken
wo maart 11, 2009 8:17 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
s1acker schreef: nee, ruitje ben ik volop aan het schuren! Ah oke, heb zelf mijn ruitje namelijk ook gespoten, maar gewoon vanaf de bovenkant en niet geschuurd. Blijft goed zitten en ziet er netjes uit, maar kan altijd netter. Dacht er aan om vanaf de binnenkant te spuiten dan is het misschien mooier. Maar wil die van jou eerst wel zien met schuren, want daar had ik niet aangedacht.
wo maart 11, 2009 8:33 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Komen er nog goude remklauwen op ?
|
wo maart 11, 2009 9:28 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
supervet ding geworden
do maart 12, 2009 2:26 am |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: Komen er nog goude remklauwen op ? ja
do maart 12, 2009 11:56 am |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
slammers schreef: s1acker schreef: nee, ruitje ben ik volop aan het schuren! Ah oke, heb zelf mijn ruitje namelijk ook gespoten, maar gewoon vanaf de bovenkant en niet geschuurd. Blijft goed zitten en ziet er netjes uit, maar kan altijd netter. Dacht er aan om vanaf de binnenkant te spuiten dan is het misschien mooier. Maar wil die van jou eerst wel zien met schuren, want daar had ik niet aangedacht. oke, ik moet em nog verder opschuren, helemaal dood geschuurt met 80. eerste ruitje ook gewoon ontvet, gespoten. prima was dat ik zal kijken wanneer ik tijd heb voor het schuren.. voor de rest me elektra aan het fixen, lichten gaan niet meer via de accu, lol. moet alleen nog ff zoeken naar fotos van mn 08 hoe ik dat had gedaan edit morgenochtend fotos maken met spiegelreflexcamera ! chill!
do maart 12, 2009 5:16 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
hoezo schuur je met 80 man ? je kan je ruitje net zo goed over het asfalt schrapen om je verf eraf te krijgen als je zo grof schuur
do maart 12, 2009 7:02 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
nja, beetje raar verhaal maat van me was em aan het spuiten, toen kwamen dr vet veel druipers hij terpentine erop gedaan gespoten en toen kreeg die van de rare lijnen erin.. advies hier> doodschuren
do maart 12, 2009 7:12 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Advies hier -> zet 'm pas op MP als ie af is gek. Nu zijn er mensen die kijken, maar het niets vinden, die de volgende keer niet naar je geupdate advertentie kijken
do maart 12, 2009 7:17 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
idd zou ik ook doen eerst helemaal af maken dan op mp zetten (verkoopt ook nog een stuk beter!)
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
do maart 12, 2009 7:18 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
Ja, dat is wel een goed idee! Ik ga vanavond weer lekker schuren maar hij blijft er wel op, optisch is die goed. en het ruitje ziet er wel netjes uit op de foto, alleen druiper aan de binnenkant Maarja..15 min ruitje verwisselen!
do maart 12, 2009 7:22 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
zo.. nu ff ruitje schuren..achterlicht gemaakt, lampje was doorgebrand, vandaar dat mn remlicht het niet deed..oeps en zekering is weer goed. accu aan de lader.. vandaag tussentijdse toets voor de auto heb vrijstelling gekregen voor bijzondere manoeuvres
do maart 12, 2009 11:51 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
Hoezo dat dan?
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
vr maart 13, 2009 10:43 am |