Met pijn in mijn hart bied ik bij deze mijn rs aan
.
Hij gaat weg omdat ik het geld nodig heb. Het gaat hier om deze rs.
viewtopic.php?f=14&t=4527Ik verkoop hem het liefs niet met het blok wat eronder hangt. Ik wil hem wel met het speed blok verkopen maar dan wil ik er wel een goede prijs voor krijgen. Anders bewaar ik het blok liever. (blok heeft meer dan 700 euro gekost)
Het gaat dus om het volgende:
Een compleet OM rijwielgedeelte. Met daarop het kuipwerk van een honda rs125. Je krijgt er nog een extra bovenkuip bij. De onderkuip is nieuw en de achterzit is na een nieuw laklaagje weer helemaal netje.
Dit is dus ook een mooie basis voor een SOBW racer.
Je krijgt er 2 am5 blokken bij. 1 is gewoon een compleet std. blok wat in elkaar zit. Het tweede blok heeft een kapot naaldlager gehad waardoor de primaire as in het linker carter in is gaan lopen. Maar er zit een andere bak bij dus verder is het een net blok. En ik heb er ook een am6 blok bij.
Ik heb nog twee cilinders erbij. 1 mhr team 50 die een nieuwe wand moet hebben. Een een gietijzere Hebo cilinder.
Mikuni TM28 carburateur met verschillende membranen en een mrd spruitstuk.
Eventueel ook met aprilia Rs125 voorvork+voorwiel met clipons.
Verder heb ik nog super veel klein en origineel spul: rempompen, voorlamp/achterlamp, aantal ori kuipdelen, ori achter sub-frame en nog veel meer spullen.
Ik wil de sprinter ook wel compleet verkopen maar dan moet er een goed bod komen. Dus dan word het sprinter met MHR speed blok met daarin/op:
Speed T6 cilinder (getuned en nieuwe wand) + reserve speed cilinder. beide goed voor 20+ pk's
keihin PE28
Ignitech programmeerbare ontsteking
Hebo racing krukas
5 plaatskoppeling
volledig getuned blok
Pro race uitlaat/ namaak c20 uitlaat.
Bewerkt Adige membraan met malossi spruitstuk
Met dit blok heb ik altijd in de top 5 kunnen rijden. (85kg coureur)
Dus een goed bod gevraagd!