Auteur |
Bericht |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
dashboard
ik zat te denke nu onze rs toch uit elkaar licht
om mischien een digitale erin te doe (dashboard)
maar weet iemand voor en na delen
of zal ik tellers orgineel laten
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
wo dec 07, 2005 10:17 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ja dat moet je toch zelf weten... ik zou het niet doen, mooi zat zo
|
wo dec 07, 2005 10:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
ja precies.. gewoon zo laten
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
do dec 08, 2005 12:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
een digitaal dash bord is meestal kleiner als wat je nu hebt... dus krijg je een heel gat naast je dash bord... of je moet een digitale klok in je ouwe dashbord duwe das wel mooi
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
do dec 08, 2005 2:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ja dat is waar maar die tellers komen meestal nie qua groote overeen
of zal ik andere teller platen in orginele doen?
lijkt me ook wel mooi maar ik denk dat me dat niet gaat lukke al dat kleine gepriegel
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
vr dec 09, 2005 11:50 am |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
je moet gewoon zo'n koso teller doen of een stage 6 teller er in, en maak je er een mooi polyester dashboard omheen lijkt me gaaaf hoor
|
vr dec 09, 2005 12:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
Adri schreef: je moet gewoon zo'n koso teller doen of een stage 6 teller er in, en maak je er een mooi polyester dashboard omheen lijkt me gaaaf hoor
maatje van mij heeft ook zo`n Koso teller, klopt geen eene sodemieter van als hij stil staat rijdt hij 130 km/u ( dus als hij rijdt iets van 250 ) ik zou zo iets nooit nemen, ik zou eigk wel een hele cockpit van een R1 willen mja dan zit je weer met da gekloot van je annaloog naar digitaal bla bla bla snap er niks van
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
vr dec 09, 2005 12:15 pm |
|
|
ApriliaForum Member
|
haha ok maar dan kun je wel zeggen dat je met je rsje 250 hebt gereden
kan niet iedereen zegge
maar post fotos erbij weet ik ongeveer meer ervan en hoe het eruit ziet
|
vr dec 09, 2005 8:44 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
gewoon houden wat je nu hebt... je kunt misschien de bestaande tellertjes aanpassen (andere achtergrond ofzo, ander licht)..
persoonlijk vin ik die ronde tellertjes mooier dan die digitale zooi..
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
vr dec 09, 2005 8:51 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Analoog is zeker het mooiste, ik ben ook wezen kijken naar een nieuwe RS, maar dat ****eukte digitale snelheidsmeter verpest het, tuurlijk kan een analoge snelheidsmeter ook kapot gaan, maar digitaal is echt heel gevoelig... Maatje van me heeft een ( hopelijk mag ik het zeggen tussen mij en de Aprilia RS Fans! ) Yamaha TZR, hij heeft al 3X toe ( nieuw gekocht in 2005 ) het schermpje moeten vervangen, hou het analoog, zeker mooi en verecht in verhouding weinig kosten.
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
di dec 05, 2006 11:16 am |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
koso teller is écht wel kwaliteit hoor, en die teller die op de nieuwe RS zit is ook cker nie verkeerd
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di dec 05, 2006 3:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
aprilia kevin schreef: Maatje van me heeft een ( hopelijk mag ik het zeggen tussen mij en de Aprilia RS Fans! ) Yamaha TZR, hij heeft al 3X toe ( nieuw gekocht in 2005 ) het schermpje moeten vervangen, hou het analoog, zeker mooi en verecht in verhouding weinig kosten.
Bij Tzr gaat hij inderdaad bij veel mensen kapot, maar dat is de tellersensor. Bij mij was ie ook kapot... (kost wel weer 50 euro )
En de boordcomputer (zoals Aprilia het noemt) op de nieuwe RS is echt mooi hoor. Die moet je gewoon eens in werking zien. Veel functies die je op analoog niet hebt en het ziet er nog mooi uit ook.
Alleen de toerenteller is wel eens zenuwachtig.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di dec 05, 2006 4:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
idd als ik aan zon dash kan komen van zon nieuwe RS50 weet k het wel
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di dec 05, 2006 4:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
|
jaa doe er mischien roode lichtjes in als dat een beetje mooi is en dan is het zo wel goed
komt night rider voor onder koplamp en ledjes in luchthappers dusja
|
di dec 05, 2006 5:11 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Matthijn schreef: koso teller is écht wel kwaliteit hoor, en die teller die op de nieuwe RS zit is ook cker nie verkeerd
Koso zijn juist de goedkoopste budget tellertjes die er zijn...
Wil je een echte mooie teller dan moet je zoiets hebben:
Mychron 3
Of bv
Translogic
|
di dec 05, 2006 5:36 pm |
|
|
|