Re: Barry's || Aprilia RS50 '08 Red/White
ik heb nog een leuk verhaaltje van vorige week dinsdag:
sochtends rijd ik de garage uit, in z'n 3e versnelling ong. 25-30km/h. kan hij een beetje op temperatuur komen voordat ik in z'n vermogen ga rijden. op gegeven moment rijd ik met dezelfde snelheid een straat in, wat 1 richtingsverkeer is maar uitgezonderd voor brom(fietsers). en ja hoor, geloof het of niet, er rijd een VW Touran achter me met 'Stop Politie' bovenop het dak.
dus ik maar stoppen want ik dacht bij mezelf ik kan nooit iets verkeerd gedaan hebben.
stapt er een negerin uit, helemaal geen goedemorgen zeggen ofzo (was kwart over 7 in de ochtend), dus ik denk bij mezelf vuil tering wijf dan doe ik ook me helm niet voor je af, kut dat je bent.
dus ze stapte uit en begon het verhaal met dat ik op de nyerode straat blabla tegen de richting in reed. dus ik kijk haar aan omdat ik het niet helemaal goed begreep. daarop zei ik op mijn beurt, maar het is uitgezonderd voor brommers en fietsers staat eronder?!?
....
"ow u bent een brommer, dan heeft u mazzel"
halverwege me reis naar me werk drong het tot me door hoe dom die aspiranten met 1 streepje op de schouder wel niet zijn.....
die wijven rijden achter me, dan kan je me plaat lezen, en s'ochtends draag ik ook nog een lichtgevend vestje.
maarja gelukkig kon ik aan haar diep nadenkende harses zien dat ze zwaar geowned was