HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo feb 12, 2025 4:54 pm




Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 Fabrizi cilinder. 
Auteur Bericht
Derk Jan
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm
Berichten: 84
Antwoord met een citaat
Bericht Fabrizi cilinder.
Project gaat niet door. Dus zodoende aangeboden een Fabrizi cilinder. 47.6 boring en 44mm slag. (geen krukas erbij)
Het betreft een cilinder voor een scooter met Piaggioblok.
Paar testruns oud. Heb er niet mee op de testbank gestaan en kan dus niets zeggen over het vermogen. Enigste wat ik heb kunnen vinden op het internet is dat ze standaard 22pk schijnen te leveren. (hoe betrouwbaar dat is weet ik niet).
Cilinder is in topstaat. alleen de ergste gietgallen zijn er uit gehaald. De cilinder is NIET getuned en zodoende helemaal orgineel.
Is trouwens geen koopje,dus graag een serieus bod gevraagd vanaf 250E

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


di jan 27, 2009 12:06 pm
Profiel
Derk Jan
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm
Berichten: 84
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Fabrizi cilinder.
Of als je iets te ruilen hebt of iets dergelijks hoor ik het wel.
Ben van plan om een AM6 sprinter te gaan bouwen voor de pro-stock dus onderdelen etc kunnen best welkom zijn.


wo jan 28, 2009 2:22 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm
Berichten: 660
Woonplaats: Bennekom
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Fabrizi cilinder.
Gewoon deze cilinder op een am6 blok bouwen! Meteen pro stock klaar :D

_________________
2de plaats 70cc klasse Jubbega!!


wo jan 28, 2009 9:08 pm
Profiel WWW
Derk Jan
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm
Berichten: 84
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Fabrizi cilinder.
Ja dat was eerst ook de bedoeling. Maar dan kom je op 80cc uit.
Verspeel je toch weer 10cc want de pro stock mag tot 90cc.
En het is een Piaggio cilinder,dan word het koelingsverhaal al weer een stukje lastiger omdat er een huge gat voor de koeling in de cilindervoet zit.
Maar ben bezig om een T.C.R cilinder ergens los te peuteren. Boring 50mm en slag 45mm. Heb een testgrafiek gezien van zo'n cilinder op een minarelli scooterblok waar ze 30.8pk hebben gemeten aan het achterwiel.


do jan 29, 2009 8:58 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron