allerlei werkzaamheden aangeboden.
Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
Re: allerlei werkzaamheden aangeboden.
als je wat concreets weet, mail je maar ff!
Gr. Steven
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo sep 07, 2008 4:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
wat wil je voor een krukasje vervangen van een minarelli horizontaal blok?
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
zo jan 25, 2009 9:15 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
50 euri. ex materialen
|
zo jan 25, 2009 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
en heb je eventueel ook de mogenlijk heid om het blok te stralen oid?
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
zo jan 25, 2009 10:47 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
ik denk dat het juist is als ik deze bericht hier plaats toen ik een krukje liet overzetten bij steven, is hij paar onderdeeljtes vergeten wat best wel ernstig kon aflopen bij mij ik weet niet niet wat er allemaal precies niet in zat wat wel had moeten zitten, maar de belangerijkste is een of andere clipje die een tandwiel op je krukas tegenhoud zodat die niet eraf schuift dat was bij mij helaas gebeurt maar net niet helemaal (kon ik nieuwe versnellingsbak halen), de bigend van de krukas is verrot gegaan, lagers en nog paar dingetjes dacht ik voor mij was het een duure geintje, nieuwe krukje, tandwieltetje die je (normaal gesproken) niet los kan kopen, ik had het geluk dat iemand blok in onderedelen verkocht, kostte me 69eu voor alleen die tandwieletje, simmeringen/seegeringen weet ik het allemaal, en dan nog alles eronder laten zetten k heb nog niet gehoord dat iemand anders klachten had bij steven, dus ik denk dat het gewoon eenmalig foutje was, maar alsnog dacht ik: ik zeg het maar even later
ma jan 26, 2009 3:35 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Ari schreef: k heb nog niet gehoord dat iemand anders klachten had bij steven, dus ik denk dat het gewoon eenmalig foutje was, maar alsnog dacht ik: ik zeg het maar even later waarom heeft het dan nut om het hier te posten? Zulke dingen moet je maar gewoon met steven regelen
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
ma jan 26, 2009 4:30 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
|
ik heb geen idee welke clipjes op de krukas die jij bedoeld, maar naar mijn weten zitten die daar niet.
ik zal niet ontkennen dat ik nooit geen enkele fout maak, maar wat jij zeg, klinkt me ERG wazig in de oren, en als het van je vers. bak was, daar heb ik niet eens aangezeten. die heb ik eruit gehaald, en terug gezet, zonder iets los te maken.
zou graag horen wat er volgens jouw of degene die het heeft gedaan, verkeerd is gegaan, want ik vind je uitleg erg onduidelijk ari.
en die krukas sorry daarvoor, je hebt er 4 tientjes voor gegeven volgens mij, ding kwam van een 50cctje af, daar deed hij niks raars mee, daar ben ik zeer zeker van!
|
ma jan 26, 2009 4:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
ik heb geen ervaringen met blokken, maar iig dat zijn onderdelen die stuk zijn die gozer die me blok heeft gemaakt zei dat er gewoon paar onderdeeltjes niet in zaten die er wel horen, waardoor die trillingen enzo zijn ontstaan kapotte spie kapotte ringetje deze ringetje hoort 2x zo dik te zijn (in elkaar geperst door die ene tandwiel denk ik en dat is die tandwiel niet niet meer 100 is, die zit op de as van de krukas ofzo, en die schoof eraf, zoals ik al zei, k heb niet echt ervaringen mee, ik weet ook niet meer precies wat die gozer zei, maar dit is wat k terug gekregen heb, iig misschien komt jullie zo'n tandwiel bekend voor, als iemand het uitlegt hoe dat werkt dan ben ik erg dankbaar
ma jan 26, 2009 5:06 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Hoe weet je dat Steven dat heeft gedaan? stond je erbij toen die vriend van je die kapotte troep eruit haalde?
_________________ bier is lekker
|
ma jan 26, 2009 5:58 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
jullie denken gelijk dat k steven zwart wil maken ofzo die gozer die mijn blok heeft gemaakt heeft heel veel blokken van me vrienden gefixt, we gaan best wel langs vaak enzo als een van onze brommers/scooters er staan, ken hem goed genoeg, doet goed zn werk dus k ben echt niet bang dat hij me naait
ma jan 26, 2009 6:06 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Ari schreef: jullie denken gelijk dat k steven zwart wil maken ofzo die gozer die mijn blok heeft gemaakt heeft heel veel blokken van me vrienden gefixt, we gaan best wel langs vaak enzo als een van onze brommers/scooters er staan, ken hem goed genoeg, doet goed zn werk dus k ben echt niet bang dat hij me naait ho ho dat zeg ik niet maar er hebben dus 2 mensen aan je blok gewerkt, dan kan je niet gelijk Steven aanwijzen vind ik, maar je moet het met hem maar verder bespreken.
_________________ bier is lekker
|
ma jan 26, 2009 6:13 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Heeft die jongen dit blok uit elkaar gehaald nadat steven er aan gewerkt heeft? Dus verder dan alleen de koppelingshelft eraf? Want dat trillen kwam wss gewoon omdat je spie gebroken was. Dit gebeurt wel vaker als er wat vermogen op komt.. Denk niet dat dit aan steven te wijten is
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
ma jan 26, 2009 6:18 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
vlugge-japie, tja, al in het begin toen ik me blok terug had van steven hoorde je rare geluidjes, dacht eerst dat het gewoon uitlaatveren waren ofzo, iig toen stoorde ik me er niet aan, steven zelf wist toen ook niet wat het was Citaat: Heeft die jongen dit blok uit elkaar gehaald nadat steven er aan gewerkt heeft? Dus verder dan alleen de koppelingshelft eraf? Want dat trillen kwam wss gewoon omdat je spie gebroken was. Dit gebeurt wel vaker als er wat vermogen op komt.. Denk niet dat dit aan steven te wijten is die gozer heeft al 30jaar ervaring ofzo, mss zelfs meer, hij bouwt regelmatig verschillende raceblokken op enzo, hij is dus geen jongen iig hij heeft alles uitelkaar gehaald en elk onderdeel nagekeken of die nog goed was, ik zie geen redenen waarom hij mij zou naaien hij zei letterlijk: het vervangen van het krukas is wel goed gebeurt, maar er zijn gewoon paar kleine dingetjes vergeten waardoor die ene tandwiel steeds meer eraf schoof maajra, ik zeg dit alleen maar dat iedereen bewust kan zijn dat het ook bij zijn blok ZOU kunnen gebeuren, niks persoonlijks ofzo
ma jan 26, 2009 6:32 pm |
|
|
BKD
ApriliaForum Member
|
het enige wat ik me zou kunnen indenken is dat de moer niet goed vast heeft gezeten. weet nie hoe steven deze altijd vast zet?? de spie kan natuurlijk ook al zwak geweest zijn. da weet je nooit
_________________ BKD 70cc sprinter
|
ma jan 26, 2009 6:44 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
nja, gaat neit echt om die spie maar om die tandwiel die gozer die me blok maakte zei dat die gewoon niet vast zat ofzo waardoor die afschoof
ma jan 26, 2009 6:46 pm |
|
|
|