![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
2x hpi te koop + 1 lichtspoel
Eey, ik ga morgen een polini rotor bestellen, dus me hpi kan de verkoop in.
Heb ook een 2e, die is licht beschadigd kwa uiterlijk, en niks mee motorisch, daarbij zitten 2 cdi's waarvan 1 kapot (althans hij deed het niet had nieuwe cdi en hij deed het.) maar die cdi zit op andere hpi
oftewel cdi 1:
licht beschadigd, 2cdi's waarvan 1 waarschijnlijk kapot en 1 cdi die misschien niet helemaal lekker is(weet ik niet zeker, rainier, de vorige eigenaar van wie ik hem kocht zei: boven de 14500 toeren soms stotteren, dus dat licht waarschijnlijk aan cdi maar is niet zeker.)
bobine is stukje plastic af, maar doet het nog wel (heb ik ook nog mee gereden.)
foto's van dit gebeuren komt nog.
cdi nummero 2:
Rijd ik nu nog mee, nieuwe cdi van max 100km oud (heb niet veel gereden met dat kut weer) heb nog ouwe foto van hoe die eruit zag toen ik hem binnen kreeg.
![Afbeelding](http://i189.photobucket.com/albums/z187/jappekop/Fotos-0101.jpg)
hier zie je een cdi met afgebroken ophangpunt, dit is degene die dood is uit cdi 1, zit nu dus een nieuwe bij.
oftewel ff kort, cdi 2 helemaal compleet goed en rijdend van brommer af etc.
cdi 1, waarschijnlijk doet ie het met de oude cdi van rainier, die boven 14500 bij hem stotterde, geef daar alleen geen garantie op, en anders kost dat je een nieuwe cdi erbij. Of gewoon voor onderdelen ervan.
Prijs is bieden, lichtspoel ook, kan eventueel setje met 1 vd hpi's gemaakt worden.
Mvg jasper.
P.S. is trouwens voor am6 en derbi, kwamen allebei vanaf een am6 blok, ik heb ze op derbi blok gepropt.