Aprilia RS 50 Nera project (2004)
Te koop:
halo, ik verkoop mijn Aprilia omdat ik nu al 19(bijna 20) jaar ben en ik wil een auto kopen.
bouwjaar: 2004 (2004 model gekocht in April 2005)
type: Aprilia RS 50
km stand: 12500
gegevens:
- 1ste eigenaar(gekocht in april 2005 als overjaarsmodel)
- net nieuwe motor(twv 1000€, 150km jong maw nog in rodatie)(nieuwe cilinder, membraan, carburator,luchtfilter, krukas, koppeling, lagers, uitlaat,enzoverder -> alles beste kwaliteit)
- optisch wat verandert, geen wansmaak praktijken, alles volgens originele kleuren.
bijna nieuwe banden.
-nieuwe tandwielen en ketting (regina pro ketting, sterkste voor dit model)
- nieuwe gaskabel(zowel binnen en buiten kabel) op de snelgas
- remmen en vering perfect, net nieuwe blokolie en nieuwe kvs
- altijd binnengestaan, maniakaal onderhouden
- alle papieren erbij, en de 2originiele sleutels
- rijd perfect en heeft altijd! binnen gestaan in een verwarmde garage.
Minpuntje:
krasjes op de kopkuip.
Staat: heel mooi, technisch perfect.
*setup:
- Metrakit pro race 2 70cc
- Metrakit pro race uitlaat 70cc
- Doppler endurance race krukas
- NGK br9es bougie
- 28mm keihin pwk (met serienummer dus een echte)
- Conti CRX spruitstuk en membraan
- Twin air 50mm filter
- Polini 5 plaats koppeling
- 13/43 tandwielen
- Regina rxp pro gold ketting
-volledig nieuwe elektronische ontsteking van polini
blokolie heb ik elke 1000km ververst, en hij heeft elke 2000km een onderhoud gehad, hij heeft altijd gelopen op castrol half synthetische 2takt en 98 octaan benzine. Bij deze brommer krijg je ook: alle originele boekjes, 2 originele sleutels, orgineel aprilia gereedschaptasje.
alles is splinternieuw motorisch en deze brommer heeft geen ongeval gehad, ik vertroetel deze brommer dus echt, maar hij heeft me teveel geld gekost en dus moet ie nu de deur uit zodat ik een auto kan kopen.
Niet te ruilen! Prijs: €1600, niet bespreekbaar omdat ik zelf alles nieuw gekocht heb (de uitlaat, het spruitstuk en ontsteking hebben nog geen enkele kilometer gereden)
fotos:
opgelet: Ik woon in België
Laten keuren bij de RDW kost 110€, de brommer moet dan volledig in orde zijn en 45km/u lopen.