Auteur |
Bericht |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Re: Het 'elektro' kleine vragen topic
Mijn volt-meter op mn dashboard loopt al een tijdje tijdens stevig gassen op tot 15,5 volt, dit is dus te veel, en om nou mn spanningsregelaar te vervangen heb ik ook geen zin in. Kan ik om het overladen te compenseren mn lampen over mn accu laten lopen of een grotere accu plaatsen, of heeft dat niks met elkaar te maken?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
ma dec 22, 2008 10:23 pm |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Mijn dash geeft steeds 0 km/h aan en de km-stand blijft ook op 7601 staan, hoe komt dit?
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
ma dec 22, 2008 11:55 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
als je kilometer teller het niet doet, dan gaat je kilometer stand ook niet omhoog he waarss je kabel
|
ma dec 22, 2008 11:57 pm |
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
|
Oke wat is er mis met de kabel en wat kan ik doen om het te verhelpen?
|
di dec 23, 2008 12:12 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
vervangen.. je hebt my06? dan is die wss versmolten met je aandrijver dus ben je flink in de kosten a €45,-
Laatst bijgewerkt door Itakura op di dec 23, 2008 12:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di dec 23, 2008 12:13 am |
Persoonlijk album
|
|
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
|
euh vertel?
|
di dec 23, 2008 12:14 am |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
zo'n 45 eurootjeuhzz
di dec 23, 2008 12:15 am |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
gewoon je kilometeraandrijving vervangen die tandjes zijn dan volgens mij beschadigd die van mij is pas ook vervangen, maar dat had een andere reden iemand met ze dronken kop en ik was het niet http://www.easyparts.nl/showdrawing/203 ... board.htmlnummer 11 als ik me niet vergis
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
di dec 23, 2008 1:11 am |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
MasterTommy NL schreef: Mijn volt-meter op mn dashboard loopt al een tijdje tijdens stevig gassen op tot 15,5 volt, dit is dus te veel, en om nou mn spanningsregelaar te vervangen heb ik ook geen zin in. Kan ik om het overladen te compenseren mn lampen over mn accu laten lopen of een grotere accu plaatsen, of heeft dat niks met elkaar te maken?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
di dec 23, 2008 3:47 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
MasterTommy NL schreef: MasterTommy NL schreef: Mijn volt-meter op mn dashboard loopt al een tijdje tijdens stevig gassen op tot 15,5 volt, dit is dus te veel, en om nou mn spanningsregelaar te vervangen heb ik ook geen zin in. Kan ik om het overladen te compenseren mn lampen over mn accu laten lopen of een grotere accu plaatsen, of heeft dat niks met elkaar te maken? bekend probleem.. mijne kreeg ook altijd 15/16 soms 17 v. Verder nooit geen problemen mee gehad. Het kan zijn dat de voltmeter nog voor de Spanningstabalisator zit. Ik zal gewoon even aan je accu meten. Alhoewel ik weet niet of dat gaat werken omdat hij dan natuurlijk iets bellast word en de spanning dan als nog iets inzakt.
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di dec 23, 2008 10:37 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
wees blij dat die van jou oplaad doet die van mij niet, zaterdag spanningsregelaar binnen mijn gpr 2008 gaf iets van 15 aan
do dec 25, 2008 4:05 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
Okey, Situatie nu:Schakelaar op dimlicht : Dimlicht aan, grootlicht uit. Schakelaar op grootlicht : Grootlicht aan, dimlicht uit Zo moet het worden:Schakelaar op dimlicht : Dimlicht aan, grootlicht uit. Schakelaar op grootlicht : Beide lampen aanIk dacht zelf aan het schakelaartje van binnen aanpassen..... Het btreft een rs50 2008
|
do dec 25, 2008 10:54 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
ik denk dat je dan een draadje van je dimlicht naar je grootlicht moet zetten. tell me if im wrong
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
do dec 25, 2008 11:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
MasterTommy NL schreef: Okey, Situatie nu:Schakelaar op dimlicht : Dimlicht aan, grootlicht uit. Schakelaar op grootlicht : Grootlicht aan, dimlicht uit Zo moet het worden:Schakelaar op dimlicht : Dimlicht aan, grootlicht uit. Schakelaar op grootlicht : Beide lampen aanIk dacht zelf aan het schakelaartje van binnen aanpassen..... Het btreft een rs50 2008 wil ik ook graag!
vr dec 26, 2008 12:03 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
apriliasquid schreef: ik denk dat je dan een draadje van je dimlicht naar je grootlicht moet zetten. tell me if im wrong Je hebt het verkeerd. Als je dat doet dan gaat bij dimlicht dus ook je grootlicht aan. Je kan dit opzich wel maken door de draad van je dimlicht door te knippen. De draad vanaf je lamp zet je dan bij je stadslicht of achterlicht. Dan is dimlicht altijd aan en je grootlicht komt erbij zodra je grootlicht schakelaar om zet.
|
vr dec 26, 2008 11:50 am |
Persoonlijk album
|
|
|