![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
VERKOCHT!!Yamaha TZR 07 Sports White *+foto's,nieuwe prijs*
Yamaha TZR 07 te koop. Wegens het behalen van het lichte motorrijbewijs.
Mag nu weg voor 2200 inclusief alle onderdelen (inclusief de race uitlaat)
Ik vroeg hier eerst 2390 voor exclusief de onderdelen dus een fikse korting nu. Tevens staat hij niet echt in de weg. Dus voor minder dan 2200 gaat ie niet weg ook.
ik sta ook open voor andere opties, bied er maar op los, maar niet om te ruilen tegen een bromfiets of een motor die niet 25kw op kenteken staat.
Is 24/11/2007 voor het eerst op de weg gekomen.
Optisch vervangen
- Tankpad Carbon PRO DMP
- "Nep Xenon" lampjes voor 2x. Witter licht. Dit is fijner dan het normale lampje.
- Led vervangings achterlichtje in de normale houder
- Led achterknipperlichten
- Rieju RS2 Spiegels
- Zwart Sportief kuipruitje
- Nieuw Reflecterend Rood velglint ipv het originele korte streepje.
Brommer is een keer gevallen van ze standaard. Hier bij zijn er krassen opgelopen. Deze zitten alleen op een sticker. Dat stickersetje komt er gratis bij.
Motorisch vervangen
- Luchtfilter is verandert, zit nu een twinair schuimfilter in het originele filterhuis.
- champion bougiedop zodat je minder last heb van ons natte landje.
- tandwielverhouding 12/60, rijd beter dan 11/60 de standaard vertanding
Prop is uit de uitlaat, voor de kenners het poortje op de uitlaat waar dat ijzeren buisje opgaat terug naar de luchtfilter die is nog steeds heel. Rijd 86km/h op de teller of zo iets. Dit is echter maximaal 76km/h op de gps. Met de raceuitlaat rijd hij hooguit 2 tot 4 km/h harder. Maar trekt vooral lekkerder door.
Rijd op dit moment niet harder dan 76km/h op de teller door het koude weer.
De brommer is simpel weer standaard te maken, gewoon een prop terug in de uitlaat laten plaatsen. Dit zal je als je het door een scooterzaak laat doen rond de 100 euro uitvallen o.i.d.
EVT Extra's
- TNT Race uitlaat met MK ProRace Kevlar demper of alu normale demper meerprijs 75 euro (geen alu kleur uitlaatbocht meer, ik had hem laten polijsten en heb hem toen mooi in een GP Kleurstijl gekregen door met olie er op te rijden. Om wat vliegroest tegen te gaan moet je of door smeren, of blanke lak er op gaan doen.)
- tandwiel setje 13/46 meerprijs 20 euro (gratis tandwieltje 11)
- origineel kuipruitje meerprijs 10 euro
Ik kocht hem op 24/11/2007. Toen was het de laatste van Nederland die in die kleur werd verkocht zei de dealer.
km stand: 72xx . Deze brommer word nog wel dagelijks bereden.
Foto's te vinden op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GG7EGMLJviewtopic.php?t=8260Staat ook op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/211354202Verkocht!!