HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 2:06 pm




Antwoord op onderwerp  [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 appie rs streetfighter---> optisch getuned uiterlijk 

Is deze brommer een project pagina waardig aan het worden?
ja 58%  58%  [ 7 ]
nee 42%  42%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 12

 appie rs streetfighter---> optisch getuned uiterlijk 
Auteur Bericht
Racekees
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm
Berichten: 6379
Afbeeldingen: 16
Woonplaats: Hoogkerk
Antwoord met een citaat
Bericht 
hmm die hebo is toch aardig hoogtoerig.. dus zou voor een hoogtoerige uitlaat als yasuni r1 gaan

of de mk 50cc met de metrakit pro race uitlaat dat gaat ok wel lekker lopen dacht ik zo O:-)


di nov 22, 2005 4:33 pm
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am
Berichten: 831
Woonplaats: Roosendaal
Antwoord met een citaat
Bericht 
R1 zou ik niet kiezen. das een gewone 50cc uitlaat. hoogtoerig zal die wel niet zijn.

_________________
DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.


di nov 22, 2005 4:43 pm
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
Fast-Rider schreef:
R1 zou ik niet kiezen. das een gewone 50cc uitlaat. hoogtoerig zal die wel niet zijn.

wat raad je dan aan?


di nov 22, 2005 4:57 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm
Berichten: 6379
Afbeeldingen: 16
Woonplaats: Hoogkerk
Antwoord met een citaat
Bericht 
Fast-Rider schreef:
R1 zou ik niet kiezen. das een gewone 50cc uitlaat. hoogtoerig zal die wel niet zijn.


dus je hebt er geen ervaring mee.

r1 is dus best hoogtoerig want iemand hier in de buurt heeft em ook op zen rs samen met een hebo manston 50 en dat loopt zeeer fijn alleen weinig kracht onderin dat is wel een nadeel :||:


di nov 22, 2005 6:44 pm
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
Racekees schreef:
Fast-Rider schreef:
R1 zou ik niet kiezen. das een gewone 50cc uitlaat. hoogtoerig zal die wel niet zijn.


dus je hebt er geen ervaring mee.

r1 is dus best hoogtoerig want iemand hier in de buurt heeft em ook op zen rs samen met een hebo manston 50 en dat loopt zeeer fijn alleen weinig kracht onderin dat is wel een nadeel :||:
'

moet zowiezo eerst kijken welke cil ik ga nemen ;) dan ken ik daar weer een uitlaat+ carb op gaan zoeken :devil:


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: rs kleuren denk de leeuw weg en daan gaan gele tribals/vlammen
test3.jpg
test3.jpg [ 55.12 KiB | 2965 keer bekeken ]
di nov 22, 2005 7:04 pm
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
update @ begin post

_________________
Mijn Project page:

http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0


wo nov 30, 2005 12:19 am
Profiel
rs-power
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm
Berichten: 519
Antwoord met een citaat
Bericht 
Mensen wat een fucking gelul over uitlaten hier volgens mij heeft hier de helft de ballen verstand van ooit iets opgevangen over de Yasuni R1 en de Hmr/2 en dat lopen ze maar hier te beweren in de topic wat ze ''ooit ergens hebben gehoor'' ..........

sorry hoor maar heb echt met mensen te maken die eigenwijs zijn en maar dingen hier typen terwijl ze alles totaal verkeerd hebben (bedoel er niks lulligs mee maar als je iets niet weet ga dan niet kansloze dingen beweren het het alles wetende mannetje uithangen)

_________________
[5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)


wo nov 30, 2005 8:10 pm
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
bou het beestje is weer terug en wat een prutsers zeg die vorige rviseerders/ eigenaars.

Vliegwiel spier was zelf in elkaar gemaakt klopte dus geen reet van .
mistte wat rinden e.d in de schakelbak.
Gat in het carter
Cilinder+zuiger gaar
oliepomp naar de klote en de waterpomp.

Wat er vernieuwd is:
Krukas zit nu een rito race as in
nieuwe lagers
nieuwe oliepomp
Nieuwe waterpomp
Gratis nieuwe cilinder :D scheelt toch weer wat en is een snelle 50
allle boutjes en moertjes en ringentjes vervangen.
Nieuwe gaskabel met aansluiting voor de oliepomp.
nieuwe carterkap (zat een gat in het oude foto's volgen)

wat er snel gaat volgen:
Nieuwe uitlaat (metrakit)
Nieuwe carb.
Identikit erop en de special paint erop maken (blauw metallic met fluor groene vlammen)

binnenkort meer updates!

De totale revisie zou me in eerste instantie 470€ kostte dit werd meer door d ekapotte oliepomp en gat in me carter.
Dit is opgelopen tot 610 en moest net afrekenen en hoefde maar 570€ te betalen toch weer 40€ verdiend toch?

hieronder foto's van het blokkie


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: daar is ie dan
blok1_klein.jpg
blok1_klein.jpg [ 51.18 KiB | 2889 keer bekeken ]
do dec 01, 2005 9:59 pm
Profiel
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm
Berichten: 673
Afbeeldingen: 8
Woonplaats: Nijkerk
Antwoord met een citaat
Bericht 
naja je kan weer rijden das belangrijkste

_________________
Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!


do dec 01, 2005 10:52 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
Pepijn_RS50 schreef:
naja je kan weer rijden das belangrijkste


Dat is zeker zo


do dec 01, 2005 11:09 pm
Profiel
supervaags
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm
Berichten: 1389
Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
en dat hij nog maar lang mee mag gaan :thumleft:
het is wel duur maar als je ziet wat ze allemaal hebben moeten vervangen enzo :00/:
dan valt hem misschien ook wel weer een beetje mee, weetje toevallig hoeveel geld er in de uren van de monteur zijn gegaan, wel benieuwd hoe lang ze er nou eigenlijk mee bezig zijn geweest

_________________
Afbeelding


do dec 01, 2005 11:30 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
supervaags schreef:
en dat hij nog maar lang mee mag gaan :thumleft:
het is wel duur maar als je ziet wat ze allemaal hebben moeten vervangen enzo :00/:
dan valt hem misschien ook wel weer een beetje mee, weetje toevallig hoeveel geld er in de uren van de monteur zijn gegaan, wel benieuwd hoe lang ze er nou eigenlijk mee bezig zijn geweest

ja dat weet ik we hebben van te voren een vaste prijs afgesproken

dit was 5 uur (rekening gehouden met dit soort dingen) kwam uit op 250€ loon. maar hij zelf is er nog is 3 uur extra aan bezig geweest met afstellen en wat mankementjes van de carb te fiksen.e rest was voor de krukas,lagers,zuiger en nog wat dingen die gedaan zijn. totaal 470€

ben in totaal 100€ meer kwijt geweest en heb hiervoor, een nieuwe cilinder+zuiger, de waterpmp, de carter en me oliepomp. kortom ik ben dik te vreden en de service was uitstekend kwam daar aan:

kreeg gelijk een bak koffie eerst ff een babbeltje gemaakt daarna over de brommer gesproken. wat er gedaan was wat er mis was e.d en kreeg me oude onderdelen terug. carb en uitlaat moet ook vervangen worden

dit word een 16mm carb en een metrakit uitlaat met montage en afstellen 200€ alle spullen nieuw en niks 2dehands. Ken veel met deze brommerzaak regelen voor weinig krijg morgen een prijs voor de missende kappen en een complete kappenset die hij zeker weten goedkoper kon leveren als easyparts dus ik ben benieuwd


vr dec 02, 2005 12:11 am
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
hier foto's van een klein deel avn de schade dankzij de waterpomp(cilinder)

en het stuk dicht gelaste stuk in me carterkap


Bijlagen:
kop.jpg
kop.jpg [ 47.81 KiB | 2849 keer bekeken ]
zuiger2.jpg
zuiger2.jpg [ 46.24 KiB | 2849 keer bekeken ]
zuiger1.jpg
zuiger1.jpg [ 45.21 KiB | 2849 keer bekeken ]
poort3.jpg
poort3.jpg [ 35.56 KiB | 2849 keer bekeken ]
poort2.jpg
poort2.jpg [ 36.07 KiB | 2849 keer bekeken ]
poort.jpg
poort.jpg [ 31.02 KiB | 2849 keer bekeken ]
dicht gelast gat.jpg
dicht gelast gat.jpg [ 62.96 KiB | 2849 keer bekeken ]
vr dec 02, 2005 12:32 am
Profiel
Delano
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm
Berichten: 176
Woonplaats: DEN HAAG!!
Antwoord met een citaat
Bericht 
worden jullie stil van he...

_________________
Mijn Project page:

http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0


di dec 06, 2005 12:31 am
Profiel
RS_70_power
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm
Berichten: 431
Woonplaats: Wormerveer
Antwoord met een citaat
Bericht 
uit welke grot heb je die cilinder gevist ?

_________________
www.club-racing.nl


di dec 06, 2005 9:15 am
Profiel YIM WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 111 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: