|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Rs Nm frame
Ik ben opzoek naar een Rs Nm frame. Maar als je een frame met achterbrug motor frame en voorvork hebt liggen wil ik die ook wel kopen. Pb me maar als je iets hebt liggen. Het hoeft geen kentekn te hebben.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
wo nov 26, 2008 7:07 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Rs Nm frame
Eyh ik heb nog een gepolijst rs nm frame te koop. staat op deze site bij aangeboden.het frame mag evt met wat minder spullen erbij weg laat maar weten wat je er evt bij wil dan maken we wel een leuk prijsje
mvg jeremy
|
zo nov 30, 2008 4:19 am |
|
Chrisz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 05, 2008 10:56 pm Berichten: 66 Woonplaats: Wassenaar
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Rs Nm frame
ook ik heb er nog 1 liggen zonder kenteken, moet wel gespoten worden PB me maar of kijk ff in verkoop topic
|
za dec 13, 2008 12:34 am |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|