Re: kevin 50cc straat/sprint project
zow hier even een update.
genemuiden super mooie dag gehad, ookal is het sprinten in de soep gelopen.
de donderdag avond voor genemuiden begon het allemaal slechter te lopen, en ik moest nog steed heel veel met de koppeling werken om hem in de powerband te houden. en ik had poosje gelden al een malossi replica cilinder aangeschaft. na lang twijfelen tog nog maar de uitlaat timing hoger gelegd en gemonteerd, ik had hem nog een beetje af kunnen stellen. en dat liep allemaal hardstikke leuk, bleef mooi binnen ze powerband.
dus tog met een goed gevoel na genemuiden gegaan. maar toen kwam het. hij wou niet starten voor de eerste heat. dus poos aan zitten lopen maar zat geen leven in.
dus meteen op de bok gegooid even zoeken, en bleek het dus de killswitch te zijn, die heeft dus warschijnlijk op de kar tegen de wand aan gestaan en daardoor maakte hij geen contact.
nou toen de 2de heat nog over. laat ik ****** de koppeling schieten, brommer stottert beetje vooruit. dus tijd van 12.6 gereden. wat dus ontiegelijk slecht is.
toen smiddags nog op de testbank geweest. en dat viel vies tegen, met een scoore van 10.6 pk. ookal waren de lijnen wel netjes.
ik zal binnekort nog even wat filmpjes toevoegen van de testbank, en watfilmpjes van op straat.
de planning is nu:
brommer word orgineel gemaakt en gaat de verkoop in. van de winter cilinder laten tunen met opmaat pijpje, en licht rijwiel gedeelte opbouwen. maar daar komen natuurlijk udates van
hier de uitdraai:
dit was dus met:
malossi replica orgineel.
vl6, malossi kort, 24mm pwk.
ignitech met hpi 2004 curve.
dpracing uitlaatje
waarom er zo weinig vermogen inzat weet ik niet, maargoed daar komt verandering in deze winter