Auteur |
Bericht |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
jaja , vandaag trouwens prop laten schieten, zat super dikke spijker in, wss op school erin gedaan door jalourze mensen
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
do nov 17, 2005 6:54 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Filipino schreef: jaja , vandaag trouwens prop laten schieten, zat super dikke spijker in, wss op school erin gedaan door jalourze mensen
Whahah okej, hoe weet je dat zo? Zo'n dingetje kan er toch overal in zijn gekomen.
|
do nov 17, 2005 7:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
ja, weet je hoe lang en dik die spijker was, en zat ook niet in het midden , net 3/4 cm van het midden af , en zat er ook echt perfect recht in, bijna onmogenlijk om die erin te rijden.
Er zijn hier op school veel jalourze mensen, ene vriend van me had fonkel nieuwe Derbi Gpr 50 racing (nieuwste model) en eerste paar dagen dat ie ermee naar school ging zat er al een roggel enzo op
Ook als ik kom aanrijden hoor ik een keer zo'n bruggertje tegen de ander zeggen/fluisteren: je krijgt 50 cent als je op die scooter gaat zitten terwijl ie naar mij keek'....
Hij dacht dat ik het niet hoorde dus ik stap zo af (ja ben nogal lang he ) dus hij zo wow!, ik pak em zo bij zen keel , til em op tegen de muur: owee als ik dat zie gebeuren!
haha , viel wel mee hoor allemaal maar hij schrok wel
EN TERECHT!
Laatst bijgewerkt door Filipino op do nov 17, 2005 8:10 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
do nov 17, 2005 8:06 pm |
|
|
Toaln
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 17, 2005 7:06 pm Berichten: 19 Woonplaats: Nieuwleusen
|
ja je heb gekken rondlopen..
verder super ding
_________________ Wat Niet Past, Dat Wordt Gelast....
www.keetgust.nl
|
do nov 17, 2005 8:08 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Filipino schreef: ja, weet je hoe lang en dik die spijker was, en zat ook niet in het midden , net 3/4 cm van het midden af , en zat er ook echt perfect recht in, bijna onmogenlijk om die erin te rijden. Er zijn hier op school veel jalourze mensen, ene vriend van me had fonkel nieuwe Derbi Gpr 50 racing (nieuwste model) en eerste paar dagen dat ie ermee naar school ging zat er al een roggel enzo op Ook als ik kom aanrijden hoor ik een keer zo'n bruggertje tegen de ander zeggen/fluisteren: je krijgt 50 cent als je op die scooter gaat zitten terwijl ie naar mij keek'.... Hij dacht dat ik het niet hoorde dus ik stap zo af (ja ben nogal lang he ) dus hij zo wow!, ik pak em zo bij zen keel , til em op tegen de muur: owee als ik dat zie gebeuren! haha , viel wel mee hoor allemaal maar hij schrok wel EN TERECHT!
ja klotelijers moeten er vanaf blijven, bij mij is er alleen een paar x een schroefje uitgehaald, maja. Trieste jaloerse gastjes
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do nov 17, 2005 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Beter hebben wij een brommer hok met sleutel Niemand die me brommer iets doet. En er staan camera's dusja
|
do nov 17, 2005 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Toaln
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 17, 2005 7:06 pm Berichten: 19 Woonplaats: Nieuwleusen
|
ik had eerder altijd een zundapp
dus wat doen ze jatten ze de boegie en de boegiedop
sta je daar op school 20 km van huis
_________________ Wat Niet Past, Dat Wordt Gelast....
www.keetgust.nl
|
do nov 17, 2005 8:35 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
Filipino schreef: Ook als ik kom aanrijden hoor ik een keer zo'n bruggertje tegen de ander zeggen/fluisteren: je krijgt 50 cent als je op die scooter gaat zitten terwijl ie naar mij keek'.... Hij dacht dat ik het niet hoorde dus ik stap zo af (ja ben nogal lang he ) dus hij zo wow!, ik pak em zo bij zen keel , til em op tegen de muur: owee als ik dat zie gebeuren! haha , viel wel mee hoor allemaal maar hij schrok wel EN TERECHT!
kijk das nou de juiste manier om die gasjes aan te pakken
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do nov 17, 2005 8:52 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
peteRS schreef: Beter hebben wij een brommer hok met sleutel Niemand die me brommer iets doet. En er staan camera's dusja
Ja wij ook OOOH zitten we bij elkaar op school?
Wel groot voordeel is dat, overdekt brommerhok waar je alleen met een sleutel (met geactiveerde chip) in kan. Staan dan ook wel 20 scooters/brommers? Miss wel meer
|
do nov 17, 2005 11:10 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
bij mijn oude school, daar deden ze niks raars met je brommer, kon je bij wijze van spreken de sleutel erin laten zitten ( is bij mij wel eens gebeurd )
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
do nov 17, 2005 11:36 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
Ja kheb ook dagen gehad dat ik me sleutel vergat eruit te halen!
|
vr nov 18, 2005 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
|
Hoeveel zal me RSje eigenlijk waard zijn? Motorisch goed maar optisch wel wat schade en vorige eigenaar heeft em stilstaand laten omvallen ofzo.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
wo dec 14, 2005 10:44 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
1100 denk ik....
|
wo dec 14, 2005 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ja zo ongeveer 1000
|
wo dec 14, 2005 11:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
De gpr waar ik mee naar school komt valt zo'n beetje uitelkaar de laatste tijd alles zit los ze kunnen bij de bezine etc gebeurt nooit wat en dan zit ik op een school in de bijlmer
_________________ af1, derbi GPR
|
do dec 15, 2005 1:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
|