voortand wiel 1994 RS 50 Chesterfield 6 bak
Hallo,
Wie kan mij helpen aan een voortand wiel.
Let wel; Ik heb een Chesterfield Aprilia RS 50 van 1994 met een 6 bak; 80 CC / 24mm / gianelli uitlaat.
Deze heb ik uit Italy geïmporteerd destijds.
De tandwielen welke de dealer, hier in de buurt had; destijds dat ik er nog mee reedt. Pasten niet. de As van mijn 6 bak was namelijk dikker.
Nadat ik hem bij de Domeinen heb kunnen terug halen, Ivm een snelheidscontrole. Was ik de 18 al gepasseerd en Heb ik hem in de garage gestald.
Hij heeft slecht 3500 kilometer gereden, maar het voortandwiel Is aan vervanging toe.
Ben hem momenteel aan het na lopen zodat ik hem op de zaak Als pronkstuk kan neer zetten; af en toe rijden blijft natuurlijk leuk.
Ik weet niet of latere modellen een 6 bak hebben gekregen ? Zodat dit kan passen. Ik kan eventueel even een foto maken met De de diameter van de as meten.
Laat me even weten of je me kunt helpen aan dit onderdeel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum