|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
apriliaracerke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 06, 2006 8:30 pm Berichten: 225 Woonplaats: SCHELDEWINDEKE
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) am6 blok gezocht
am6 blok gezocht.
ik zoek een am6 blok liefst opgevoerd.
als het kan met kickstarter.
|
za okt 18, 2008 5:48 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
rain man
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: am6 blok gezocht
zoek je een compleet blok? ik heb er anders wel 1 met een dopler krukas liggen. maar zit alleen een originele cilinder op.
en ik heb ook nog een sprint blok liggen met mhr speed cilinder, rito krukas, 5 plaats koppeling en is 19.9 pk uitgehaald.
|
zo okt 19, 2008 5:51 pm |
|
Martijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 4:11 pm Berichten: 158 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: zeewolde
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: am6 blok gezocht
ik heb nog een origineel blok liggen. met nieuwe versnellingsbak. en nieuwe volle krukas! gila 2 en 9mm carb. en nieuwe kopp. platen
_________________ je zou maar harder rijden dan je beschermengel vliegen kan...
|
zo okt 26, 2008 10:54 am |
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
hier ook nog een goed compleet am6 blok liggen, compleet gereviceerd en nieuwe zuiger. Is wel helemaal orgineel.
275 euro
gr Lucas
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
zo okt 26, 2008 11:54 am |
|
apriliaracerke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 06, 2006 8:30 pm Berichten: 225 Woonplaats: SCHELDEWINDEKE
|
kan een kopen voor 175 dus al je iets goekoper liggen hebt zeg het mij maar anders koop ik dat blok mvg mattieu
|
zo okt 26, 2008 1:14 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|