Derbi GPR |Kawasaki Replica | update pics p 70
Yoo,
Mijn naam is Phil, ben 17 jaar en woon in de buurt van Ermelo.
Heb hiervoor nog een aprilia sr gehad,een zwarte gpr 2005. een derbi drd black edition 2005 en een gpr 2008. ( nog wat scooters maar zijn niet de moeite waard om op te noemen)
En nu staat er een rode GPR thuis, model 2005. Brommer heeft 2 jaar lang stilgestaan bij de dealer. Is 10 oktober 2007 voor het eerst op de weggekomen.
Huidige staat.
Maargoed, Foto's van de vorige eigenaar
-----------------
^ Cleaning, anyone?
Compleet afgetrapt dus, bijna erger dan m'n 08 GPR, toen me broer em geleend had en weer thuis had gezet, nouja ik kan beter zeggen hoe hij hem weer afgeleverd heeft.
-----------------
Over de brommerBrommer heb ik opgehaald in Kamperzeedijk, dat ligt bij Zwolle. Praatje gehouden, brommer bekeken, slechte dingen gezien, goede dingen gezien en meegenomen.
Wel via een omweg.. ben namelijk < deze keer niet met opzet
) Op de snelweg gekomen ( sommigen weten misschien wel van de andere..
Ik wist heel niet hoe ik moest rijden maar toch nog zonder aanhoudingen in het centrum gekomen.
Toen ben ik via Zwolle naar huis gereden.
Foto's toen die thuis was.
----------------------------
---------------------------
Setup die er toen opzat
Standaard cilinder, 50cc
Standaard uitlaat, seatpipe
Standaard carb, 14mm
Dat liep best wel goed, top iets van 102 ofzo.
Toen heb ik besloten om me brommer een ander kleurtje te geven, zoals je op de foto's ziet was die aardig...tja 'lelijk'
Spuuglelijk. Lak was helemaal lelijk. Bekend probleem!
Via Onno heb ik een photoshop gekregen van een kawasaki monster energy ontwerp op een Derbi GPR.
Hier ben ik dus mee begonnen.
Hij is niet helemaal hetzelfde als de photoshop, tevens is hij ook nog lang niet af voordat die in perfecte staat is!
Setup
Standaard 50cc cilinder
Malossi MHR Uitlaat
Dellortho 17,5mm Carb
Eenmaal begonnen met het project!
Ik had eerst een lakstiftje gekocht, om de juiste kleur te krijgen
foto
-------------------------
Toen naar een paar spuiters gegaan en daarvoor de lak besteld.
Eenmaal de spuiter gevonden heb ik de kappen er maar gebracht.. ik vond het best wel duur, ( kon er bijna nog een gpr voor kopen
) maar het resultaat mag er zijn!
Hier alvast de tank, zijkappen
Mooi ja.
MHR uitlaat gekocht
Bezig met het bestickeren van de zijkappen
Alleen 1 probleempje, de stickers "ZX-RR" zijn niet goed gelukt, dus die zou die nog even opnieuw moeten maken.
In elkaar bakken
fotoshoot
zo moet die uiteindelijk worden met uitzondering van de voorvork