mijn rs50 verliest veel van zijn kracht in de 4de versnelling ik kan er dan 80 me op de teller mijn bougie is koffiebruin mijn setup is standaart 50cc 15mmcarb gianelli uitlaat
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
Re: Brommer heeft geen power meer na 4de
Vertanding ja, mijn brom was voor een politiekeuring ook begrensd d.m.v. een ring in mn inlaat, waardoor die zo weinig benzine (lees: mengsel) kreeg dat ie vanaf zn 3 ging terugvallen in toeren
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
waarschijnlijk idd te zwaar vertand, dn heeft ie niet genoeg kracht om in z'n powerband te komen....
die van mij rijdt ook 85 in z'n vier, maar heeft wel een sneller setupje, kzou em gewoon 12 - 47 vertanden, dan kom je wel tot in z'n 6... je vertanding ligt ook aan waar je powerband zich bevind, de mijne van 9 000 - 13 000, maar als je de meeste kracht onderin heb moet je volges mij zwaarder zitten... krij nu met 13 - 47
je kan ook gwoon n groter cilindertje of carb neme.....
_________________ Als opeens alles op je af komt, zit je op de verkeerde weghelft!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum