Schakelmeeting Rotterdam III + Aftertalk
Auteur |
Bericht |
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Re: Schakelmeeting Rotterdam III
Dan wil ik graag nog weten:
Stephan777... weet jij al of je ook komt??
Martijn Derbi senda... heb je intresse om nog te komen??
snaaps, Robb, Stephan777 en aprilia kevin... Wat zijn jullie telefoonnrs??
Ik heb dit wel allemaal nodig... Mailtjes en PB's zijn verstuurd, heb je hem nog niet gekregen terwijl je wel mee wou?? geef het even aan met een PB dan stuur ik je zo spoedig mogelijk een PB terug.
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
Laatst bijgewerkt door mr mike op do sep 11, 2008 7:46 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
di sep 09, 2008 5:27 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
je hebt pb
di sep 09, 2008 5:32 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 01, 2008 10:29 pm Berichten: 1272 Woonplaats: Den Haag--Ypenburg
|
Heb het gelezen dankje
_________________ MH RX--> viewtopic.php?f=11&t=10807&st=0&sk=t&sd=a YAMAHA TZR--> viewtopic.php?f=11&t=11398
|
di sep 09, 2008 5:33 pm |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
|
Owwja, Robb en snaaps gaan jullie nu zeker mee?? een redelijke opkomst dus..
|
di sep 09, 2008 7:17 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
mr mike schreef: Trouwens, Die brommer op 2.38 (brommer met iemand achterop) op dat schakelmeeting I filmpje dat was de oude rs van astadocil... Er reed ook een gpr mee.. was van dat meisje (maxime) die ook deze keer weer mee gaat met de meeting En idd, niet focken met Hardcore!.. We kwamen idd bij Bigmeeting aan met alleen maar puchjes en wij/zij waren nogal verbaast om hun/ons te zien Verder trok astadocil er een opgefokt puchje uit met met iemand achterop... zou je tog denken dat asta langzamer zou zijn... Puchje keerde gelijk om ... Was een leuke meeting, heerlijk weer, gezellige mensen en een heerlijke weg om over te scheuren haha dat was zo geweldig he ! heb nu inderdaad een my 07 :) ik zie jullie zondag! heb er weer zin in en tegen die tijd gloednieuwe bandjes dus word met lekker weer gewoon motorpak aantrekken en knietje plat vind je vast niet erg als ik dat af en toe doe
di sep 09, 2008 9:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
|
nope go ahead, ik ga ook van de week ff nieuwe michelin bandjes halen
|
di sep 09, 2008 9:48 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
jammie wegklevers:D wat ook nog mooi was: ander verhaal van schakelmeeting 1: ik reed daar met me rs met iemand achterop ik reed vooraan.. we reden met een man op 6 dacht ik in een rijtje.. en toen wilde een auto ons allemaal inhalen maar die was focking irri aan het bumperkleven.. echt iedereen stuk per stuk bumperkleven,, toen dacht ik,, ja krijg toch de KLERE hij wilde mij inhalen, ikke volgas kon hij er neit voorbij en we gingen gelijk op het ging met een lekker vaartje.. 60...70...80...90..100...110 ik kijk opzij, 5 sjonnies in de auto voor verbijstering kijken en toen kwam er een auto aan aan de linkerkant dus ben maar gestopt toen ook het sprinten was erg leuk! er hinh een bord waarmee je je eigen snelheid kon zien, de eerste keer toen ik met een gangetje van 60 voorbij reed gaf hij dit aan,, maar met me top gaf die helemaal niks meer aan stom ding
di sep 09, 2008 9:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
astadocil schreef: haha dat was zo geweldig he ! heb nu inderdaad een my 07 :) ik zie jullie zondag! heb er weer zin in en tegen die tijd gloednieuwe bandjes dus word met lekker weer gewoon motorpak aantrekken en knietje plat vind je vast niet erg als ik dat af en toe doe je vind et vast niet erg als k die stukje achter jou aanrij kijken of k ook beetje plat kan
di sep 09, 2008 10:06 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
hehe ofc not,, heb wel me vriendin achterop dus moet die eerst dumpen,, ze vind over de 100 rijden achterop geweldig en kan zelf al schakelen(ze is pas 15 hihi ) ze gaat een my 08 kopen maar anyway kneedownen met haar achterop zal ze niet zo tof vinden^^
di sep 09, 2008 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Ik kom naar schoonhoven (op de helft, kom uit utrecht..) indien: -De mensen die zeggen te komen daadwerkelijk komen: (p!no, Ari, Astadocil) -Het droog is. -Er duidelijke afspraken zijn over het rijden in een groep (snelheid,seinen, bijmekaar blijven e.d.) -En het gezellig wordt Owja, als ik mag van m'n ouders. Zet mij maar erbij met OVB!
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di sep 09, 2008 10:26 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
droog is het, ik ben er zeker weten en we hebben vaste afspraken en die worden als we allemaal bij elkaar zijn nog duidelijk uitgelegd
di sep 09, 2008 10:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
magicmarcel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 19, 2008 12:36 pm Berichten: 45 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Dordrecht
|
word zkr wel gezellig moet alleen ff kijken naar me blok want hij trilt steeds erger ik hoor em al keihard trillen bij 7000 rpm wat best irritant is maar zowiezo kom ik wel rotterdam is hooguit 40 minuten rijden
|
di sep 09, 2008 11:23 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
mijn blok trilt ook denk, maarja, eerst die kut rollerbank vd week
di sep 09, 2008 11:49 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
ik ben van de partij @ heuze vee rubbers zaten om me nieuwe velgen heen en krijg de 15e pas me salaris, dus moet het er maar mee doen. vandaag ook ff gereden, is best te doen als het goed droog en warm is ik kom waarschijnlijk met Robb, en misschien gaat Erwin ook nog mee
|
wo sep 10, 2008 12:16 am |
|
|
mr mike
ApriliaForum Member
|
Nice.. ik heb er super veel zin in
|
wo sep 10, 2008 7:35 am |
|
|
|