Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Re: knipperlicht in achterlicht rs MY +derbi gpr racing
Mooi man. Ik ga het niet proberen, heb geen knipperlichten. Ik steek altijd me arm uit, is veel duidelijk en valt véél meer op. En in een bocht gooi ik gewoon me been omhoog Misschien snappen ze het niet maar zo val je wel gelijk op en houden mensen rekening met je Trouwens Twan, ik heb ook een stukje uit me achterlicht, precies hetzelfde stukje
|
zo sep 07, 2008 7:40 am |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
en snachts dan^^?
zo sep 07, 2008 11:32 am |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Daar zeg je me wel wat ja haha. Tja dan houdt het op
|
zo sep 07, 2008 2:04 pm |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
StReS KiP schreef: Mooi man. Ik ga het niet proberen, heb geen knipperlichten. Ik steek altijd me arm uit, is veel duidelijk en valt véél meer op. En in een bocht gooi ik gewoon me been omhoog Misschien snappen ze het niet maar zo val je wel gelijk op en houden mensen rekening met je Trouwens Twan, ik heb ook een stukje uit me achterlicht, precies hetzelfde stukje Ja da stukje is wazig, maarja, boeit me niet zoveel eik
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
zo sep 07, 2008 2:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Is het niet mogelijk om ook 2 lampjes uit je remlicht te gebruiken? dus: knipper = [X] achterlicht = [O] Remlicht = [R] [X] [O] [X] [X] [O] [X] __[R] [R]__ ___[R]___ Of ben ik nou helemaal debiel EDIT: en waarschijnlijk brand dat ene achterlampje door omdat er spanning doorheen gaat die bedoelt is voor 3 stuks gwoon relais of hoe dat ook heet ertussen
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo sep 07, 2008 7:18 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
dat is wat ik momenteel heb
zo sep 07, 2008 8:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
serial? foto? filmpje? ik heb 1 filmpje gezien maar daar is je achter en knipperlichten echt waardeloos te zien
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
zo sep 07, 2008 8:19 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
moet nog even nagekeken worden want de bedrading maakt atm kortsluiting, heb al 3 zekeringen gemolt zal wel iets verkeerd zitten moet ff nakijken, tis gewoon dat je de bedrading die normaal gesproken naar het achter rechter knipperlicht gaat dat je die naar de rechter van het achterlicht laat lopen best simpel. maar bij mij was het linker ledje al kapot dus eerst die zien te vervangen en daarna bedrading checken of het goed zit komt ooit wel een filmpje van in me eigen topic
zo sep 07, 2008 9:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
alles goed geisoleerd?? eventueel kroonsteentje of krimpkousje of ff vastsolderen dan met isolatie tape
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
zo sep 07, 2008 9:45 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
heb t gesoldeerd en met isolatie tape gefixt maar weet niet zeker of ik de juiste draadjes heb, jasper aka rs666 heeft een draden schema voor me nog :) kon het niet testen vanwege het kapotte linker ledje
zo sep 07, 2008 10:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
je had ook kabelschoentjes kunnen gebruiken, veel sneller, en makkelijker als je het ooit nog eens ongedaan wil maken
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
zo sep 07, 2008 10:05 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
astadocil schreef: moet nog even nagekeken worden want de bedrading maakt atm kortsluiting, heb al 3 zekeringen gemolt zal wel iets verkeerd zitten moet ff nakijken, tis gewoon dat je de bedrading die normaal gesproken naar het achter rechter knipperlicht gaat dat je die naar de rechter van het achterlicht laat lopen best simpel. maar bij mij was het linker ledje al kapot dus eerst die zien te vervangen en daarna bedrading checken of het goed zit komt ooit wel een filmpje van in me eigen topic Ik bedoelde eigenlijk dat elke knipper uit 2 lampjes bestaat, niet alleen die ene van t achterlicht. DUS: knipper = [X] achterlicht = [O] Remlicht = [R] [X] [O] [X]<--------------------------Achterlicht [X] [O] [X]<--------------------------Remlicht! __[R] [R]__ ___[R]___
|
zo sep 07, 2008 11:47 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
waarom zou je dat dan doen? het is duidelijk genoeg met 1 lampje^^
ma sep 08, 2008 11:40 am |
Persoonlijk album
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
|
>_>
|
ma sep 08, 2008 2:40 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
|
ja sorry ik snap je echt niet
ma sep 08, 2008 3:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
|