Derbi senda sm extreme van frankyman #sold#
Ha die mensen
Na die rijdende ramp op 2 wielen, m'n gpr nude.
Heb ik besloten iets nieuws te kopen ivm de garantie etc.
Eerst ging ik vorige week kijken bij mijn dealer, m'n oog was eerst via internet gevallen op een gpr racing, maar deze stond er al 4 maanden en was natuurlijk precies 1 uur voordat ik kwam verkocht
Maakt niet uit, ging wel verder kijken, tja dan loop je beetje door de showroom en zie je die vette sm extreme
nou even er op zitten, en ik was verkocht.
Spiegels zijn er al af hoor
Tijdje later: heeft al weer 1300 km gereden, en gaat dinsdag naar de dealer voor 1000 km beurt en een yasuni cross
Update 8/11/2008
Sinds een paar dagen heb ik een yasuni cross
rijdt nu met 13-53 en trekt lekker op gaat zo rond de 85-90, weet nog niet precies maar hij gaat sowieso verder als dat er cijfers op m'n teller staan
Heb hier 2 slechtere foto's maak vd week wel mooie.
Beetje laag, maar is toch ook wel mooi.
update 11-01-2009
Heb een ander achterlicht
16-01-2009
Een paar nieuwe foto's gemaakt
Update 30-12-2009
Zo, na een lange tijd niks laten horen eindelijk een update
Heb een hele tijd gewoon doorgereden met de yasuni dr onder en hij reedt heerlijk
Zo was hij de laatste zondag, voordat ik 's ochtends vroeg op de brommer naar m'n werk ging, en ik tussen bussum en weesp geen voorrang kreeg van een auto van links
brommer en ik zijn dr goed vanaf gekomen, maar het was wel even schrikken
Na een tijd toch een leuk bedrag gekregen van de verzekering, en toen ook nog wat gezeur gehad met de politie, zodat ik een tijdje standaard heb gereden.
Nu nieuwe onderdelen besteld, en m'n yasuni gaan schuren en polijsten, omdat hij dr toch weer onder komt
Yasuni:
Onderdelen:
M'n vervoer tot m'n senda weer in elkaar zit
Update: 10-01-2010
Senda is weer een rollend geheel
Update 21-03-2010
Senda was bijna verkocht, maar gelukkig op tijd afgeblazen... wil hem toch nog niet kwijt
Gelukkig is die aerox wel verkocht
Frank