appie rs streetfighter---> optisch getuned uiterlijk
hoi!:D
ik heb een kleine 2 weken geleden een aprilia rs uit 99" gekocht rijd lekker alleen al 2x me koppakking eruit geblazen. Binnekort dus even de kop vervangen ne koelsysteem even nakijken.
de ras heeft nogal een streetifighter look. Dit ga ik dus weer terug veranderen naar de std look maar wel op een aparte manier.
Alle aprilia rs kappen zullen er weer op komen en bewerkt worden. (geen kap zal orgineel blijven
).
Denk aan her en der wat luchthappers, ledjes, neon, een digitaal dashboard en een super strak uiterlijk door middel van dit topic wil ik jullie op de hoogte houden hiervan.
Update1:
Wat er gaat gebeuren:
Ik ben op zoek gegaan naar de 2 frampje+stepje voor de passagier.
Bromme rkomt morgen terug van de brommerboer van een revisatie (gat in me carter:@) nieuwe race krukas en lagers nieuwe oliepomp en nieuwe waterpomp) heeft wat gekost maar je kan er maar vanaf zijn:D.
Verder zijn de kleuren van de RS bekend voor een comeplete special paint. Ik wil hieraan in februari gaan beginnen.
De kleuren zullen worden:
Blauw metallic met fluor groenen vlammen (zelf gespoten.)
ik hou jullie op de hoogte
UPDATE:
bou het beestje is weer terug en wat een prutsers zeg die vorige rviseerders/ eigenaars.
Vliegwiel spier was zelf in elkaar gemaakt klopte dus geen reet van .
mistte wat rinden e.d in de schakelbak.
Gat in het carter
Cilinder+zuiger gaar
oliepomp naar de klote en de waterpomp.
Wat er vernieuwd is:
Krukas zit nu een rito race as in
nieuwe lagers
nieuwe oliepomp
Nieuwe waterpomp
Gratis nieuwe cilinder scheelt toch weer wat en is een snelle 50
allle boutjes en moertjes en ringentjes vervangen.
Nieuwe gaskabel met aansluiting voor de oliepomp.
nieuwe carterkap (zat een gat in het oude foto's volgen)
wat er snel gaat volgen:
Nieuwe uitlaat (metrakit)
Nieuwe carb.
Identikit erop en de special paint erop maken (blauw metallic met fluor groene vlammen)
binnenkort meer updates!
De totale revisie zou me in eerste instantie 470€ kostte dit werd meer door d ekapotte oliepomp en gat in me carter.
Dit is opgelopen tot 610 en moest net afrekenen en hoefde maar 570€ te betalen toch weer 40€ verdiend toch?
Delano