Auteur |
Bericht |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
Re: Cypher's Kawasaki ZX6R Ninja Ongeluk pag 5
dat wel, maar had intussen al meer dan 2000 km gereden..
za aug 23, 2008 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
L-mo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 25, 2006 7:45 pm Berichten: 807 Woonplaats: Aalten
|
ooh oke ach ja het blijft zonde
|
za aug 23, 2008 6:11 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
zo aug 24, 2008 1:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
heeft ie best mooi gedaan respect
zo aug 24, 2008 1:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Netjes, wie van het forum was het?
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
zo aug 24, 2008 1:25 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
Te zonde voor woorden!
Echt jammer maar hopelijk wordt die weer mooi!
Succes
_________________ Derbi Senda 2008 te koop!
viewtopic.php?f=7&t=16293
|
zo aug 24, 2008 4:51 pm |
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
Cypher schreef: RS Nera schreef: hé man, dat overkomt de beste onder ons, beetje voorzichtiger doen volgende keer, staat je band wel op de goede druk? Het is wat met die Twin disc brakes in de bochten hé remmen in de bocht is normaal geen probleem hoor.. StReS KiP schreef: single disc is net zo gevaarlijk.. je weet het maar nooit. Mooi om te lezen dat je zelf geen ernstige schade hebt opgelopen, je zou toch maar tegen die boom zijn gekomen Succes met opknappen, en kunstoflassen kan heel mooi worden! ja de kuipen waren alweer klaar kreeg ik te horen. zit te denken om over een tijdje de hele motor kawasaki groen in een metallic lakje te doen.. nu afwachten wat motoport zegt van de schade aan voorvork, frame en dergelijke ik bedoel gewoon dat de grens tussen lekker bijremmen en band blokeren of dat de motor zich oprichten bij een twin disc minder groot is als bij een single disc, om je niet 2 keer de remkracht hebt maar 2 keer het gewicht van de schijven
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
zo aug 24, 2008 6:32 pm |
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
idd heel jammer dat dat gebeurt is (de val) dat je zelf nix ernstigs hebt het is idd ook wel mooi gerepareerd, kun je teminste rijden tot je een nieuw kapset hebt Suc7
zo aug 24, 2008 11:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
|
zo, met heel veel hulp van allerlei mensen is de motor weer heel, rijd weer enzovoort.. zo ziet de motor er uit nu hij weer in elkaar zit.. je ziet er zo op het eerste oog dus niet veel van.. alleen van dichtbij is de schade van de schuiver goed te zien.. dus nu op zoektocht naar nieuwe kuipen en dan is het weer helemaal mooi
za aug 30, 2008 8:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Re: Cypher's Kawasaki ZX6R Ninja opgeknapt na ongeluk pag 6
das nog een beste klapper geweest je mag nog van geluk spreken dat je niet 1 van die bomen gelijk tegenaan bent geschoven, maar het kunstoflassen is best netjes gedaan moet ik zeggen
za aug 30, 2008 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Re:
Robb schreef: Ziet er goed uit m'n zus heeft precies het zelfde model ( ook zelfde bouwjaar geloof ik ), alleen die wordt nog Zwart met Roze gespoten ^^ (matcht bij haar kawa motorpak ) hey das leuk, heb je er een foto van?[/quote] Heb er nog geen foto van, mr als ik die heb zal ik m wel ff posten
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
zo aug 31, 2008 6:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
heej mooi gedaan hoor maar mocht je interresse hebben , in de motorsloop zaken (hier in arkel zit er 1) hebben ze erg veel kappen voor kawa's zx6 jes je kan voor vrij weinig de kapen zoeken die je nodig heb.
_________________ brommer - loos :(
|
zo aug 31, 2008 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
RS Nera schreef: Cypher schreef: RS Nera schreef: hé man, dat overkomt de beste onder ons, beetje voorzichtiger doen volgende keer, staat je band wel op de goede druk? Het is wat met die Twin disc brakes in de bochten hé remmen in de bocht is normaal geen probleem hoor.. StReS KiP schreef: single disc is net zo gevaarlijk.. je weet het maar nooit. Mooi om te lezen dat je zelf geen ernstige schade hebt opgelopen, je zou toch maar tegen die boom zijn gekomen Succes met opknappen, en kunstoflassen kan heel mooi worden! ja de kuipen waren alweer klaar kreeg ik te horen. zit te denken om over een tijdje de hele motor kawasaki groen in een metallic lakje te doen.. nu afwachten wat motoport zegt van de schade aan voorvork, frame en dergelijke ik bedoel gewoon dat de grens tussen lekker bijremmen en band blokeren of dat de motor zich oprichten bij een twin disc minder groot is als bij een single disc, om je niet 2 keer de remkracht hebt maar 2 keer het gewicht van de schijven Motor is gewoon beter gebalenceerd met dubbele voorremschijf.. Single disc wil nog altijd naar 1 kant toe trekken, vandaar achterschijf aan de andere kant
|
ma sep 01, 2008 2:39 am |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
|
Kris Af1 schreef: heej mooi gedaan hoor maar mocht je interresse hebben , in de motorsloop zaken (hier in arkel zit er 1) hebben ze erg veel kappen voor kawa's zx6 jes je kan voor vrij weinig de kapen zoeken die je nodig heb. ja zeker interesse! mocht er wat zijn dan is dat erg mooi.. ik zoek eigenlijk vooral een onbeschadigde topkuip, liefst direct goede kleurstelling..
ma sep 01, 2008 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
oh damn, ees het verhaal nu pas, lange tijd niet online geweest, zonde man verder alles best?
vr sep 05, 2008 6:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
|