Auteur |
Bericht |
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
RS Rens schreef: RS-Racer schreef: deserteagle schreef: wrom laat je m dan niet 25kw op kenteken zetten, of n rs250 kopen met al 25kw op kenteken? nou ik ga geen 25 kw rijden heb de vorige eigenaar ook niet gedaan gewoon direct na de uitdraai weer de 46kw unit erin zow stoere jongen hoor
reageer dan gewoon niet
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
za okt 29, 2005 4:42 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
RS-Racer schreef: RS Rens schreef: RS-Racer schreef: deserteagle schreef: wrom laat je m dan niet 25kw op kenteken zetten, of n rs250 kopen met al 25kw op kenteken? nou ik ga geen 25 kw rijden heb de vorige eigenaar ook niet gedaan gewoon direct na de uitdraai weer de 46kw unit erin zow stoere jongen hoor reageer dan gewoon niet
waarom niet?! tis toch ook gewoon dom of ben ik de enigste die dat denkt
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
za okt 29, 2005 5:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
|
op motorfora zijn der zoveel die in de eerste periode met 25kw rijden en vervolgens volle vermogen nemen. Dan praat ik dus over 600cc's.
|
za okt 29, 2005 6:41 pm |
|
|
deserteagle
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 26, 2005 9:28 pm Berichten: 63 Woonplaats: Zevenhoven
|
das 4-takt, en 2-takt 250cc is dus ook wel behoorlijk snel, ikzelf vind het eigenlijk ook best dom, want je krijgt er geheid gezeik mee, maar ik heb niet zo'n uitgesproken mening, en het is ieders eigen keuze. verder wil ik zelf gwoon wel 25kw op kenteken, en dan na half jaar ervaring ofzo vol vermogen:)
|
zo okt 30, 2005 12:25 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
ja het is wel te begrijpen, de kans dat de politie erachter komt is heel klein, maar ik zou het zelf toch nooit doen, want als er wel wat gebeurd zit je echt diep in de stront
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
zo okt 30, 2005 12:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
deserteagle
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 26, 2005 9:28 pm Berichten: 63 Woonplaats: Zevenhoven
|
25kw rijde voor 3 jr is alleen te doen als je in de zomer ooit es n keer toert, maar als je die 3 jr zomer en winters rijd, ben je het zeer snel spuug en spuugzat, gok ik dan zo he:P
|
zo okt 30, 2005 12:31 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
RS-Racer schreef: op motorfora zijn der zoveel die in de eerste periode met 25kw rijden en vervolgens volle vermogen nemen. Dan praat ik dus over 600cc's.
Da is zo. Maar is dit voor jou dan een reden om het ook te doen? Dat is wel een beetje dom. Als een ander het doet doe ik het ook.
Ik zou het risic ook te groot vinden want stel je er gebeurt wat. dan is het te hopen dat je de ander dood rijd want als ze blijven leven kun je de rest van je leven betalen.
Maar als jij het zo wil doen er is niemand die je tegen houd
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 30, 2005 12:32 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Fast-Rider schreef: RS-Racer schreef: op motorfora zijn der zoveel die in de eerste periode met 25kw rijden en vervolgens volle vermogen nemen. Dan praat ik dus over 600cc's. Da is zo. Maar is dit voor jou dan een reden om het ook te doen? Dat is wel een beetje dom. Als een ander het doet doe ik het ook. Ik zou het risic ook te groot vinden want stel je er gebeurt wat. dan is het te hopen dat je de ander dood rijd want als ze blijven leven kun je de rest van je leven betalen. Maar als jij het zo wil doen er is niemand die je tegen houd
thx, dit is dus ook wat ik dacht
|
zo okt 30, 2005 12:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: Fast-Rider schreef: RS-Racer schreef: op motorfora zijn der zoveel die in de eerste periode met 25kw rijden en vervolgens volle vermogen nemen. Dan praat ik dus over 600cc's. Da is zo. Maar is dit voor jou dan een reden om het ook te doen? Dat is wel een beetje dom. Als een ander het doet doe ik het ook. Ik zou het risic ook te groot vinden want stel je er gebeurt wat. dan is het te hopen dat je de ander dood rijd want als ze blijven leven kun je de rest van je leven betalen. Maar als jij het zo wil doen er is niemand die je tegen houd thx, dit is dus ook wat ik dacht
Dat snap ik wel. Kijk er zijn ook zwaare gixxers van 130 pk met ventjes van 19 derop. Dan heb ik zoiets van ok. Maar of ze een RS250 snel zouden keuren.
|
zo okt 30, 2005 12:42 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Ik zie hier wel iedereen heilig doen maar wat denk je wat er gebeurd als je iemand invalide rijd en de verzekering komt erachter dat je brommer opgevoerd is?
|
zo okt 30, 2005 1:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Ik zie hier wel iedereen heilig doen maar wat denk je wat er gebeurd als je iemand invalide rijd en de verzekering komt erachter dat je brommer opgevoerd is?
dat wil ook nog eff derbij toevoegen ja!!
Opeens is iedereen super schijnheilig heir.
|
zo okt 30, 2005 1:23 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Ik zie hier wel iedereen heilig doen maar wat denk je wat er gebeurd als je iemand invalide rijd en de verzekering komt erachter dat je brommer opgevoerd is?
dat is wel zo, maar met een motor vind ik dat niet te vergelijken sorry
|
zo okt 30, 2005 1:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: cebess schreef: Ik zie hier wel iedereen heilig doen maar wat denk je wat er gebeurd als je iemand invalide rijd en de verzekering komt erachter dat je brommer opgevoerd is? dat is wel zo, maar met een motor vind ik dat niet te vergelijken sorry
Op de snelweg kan je iig geen kinderen of bejaarden aarijden.
|
zo okt 30, 2005 1:54 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
En je hebt een praktijkexamen gedaan.
Natuurlijk heb je op je brommer na enige tijd ook wel rijervaring.
|
zo okt 30, 2005 2:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Dat zeg ik.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 30, 2005 2:41 pm |
|
|
|