Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
Je kan wel met je oliepomp rijden hoor.
maar voor de zekerheid kun je ook zelf gaan mengen. en alles is gereviceerd dus alles zal ook al wel afgesteld zijn dus dkne ik dat ze de oliepomp ook netjes hebben gezet. dus ik neem aan dat je hier gewoon mee door kan rijden. wat normaal ook best gaat.
En tis gietijzer tog ofzo? (de cil?) en er zit een nieuwe kruk in neem ik aan.
Ik zou gewoon lekker de eerst 150/200 km rustig aan rijden (onderin tog vermogen genoeg) heel af en toe open trekken. Als je er maar voor zorgt dat je het eerst altijd GOED warm rijd dan komt alles vanzelf goed.
_________________ DISCLAIMER: Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
Jah het is inderdaad een gietijzeren dr en er zit een nieuwe cont krukas in ... Wat denken jullie; voor school gebruik; een 17,5 of 19mm carb erop? Naja dan ga ik hem maar lekker rustig inrijden een paar nachtjes... Bedankt voor de reacties!
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
als je nou eens dit topic door zou kijken. daar gata het helemaal over
_________________ DISCLAIMER: Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum