Auteur |
Bericht |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
 Re: gepakt
mean red rs schreef: ja moest 1 x gebeuren ik ben gepakt met mijn brommer. ben in juli 2x weggerden voor een stopteken had geen kenteken gemonteerd dus was zo weg. bij 1 van deze acties reed ik gemiddeld 100 kmh op een 30 km.h weg. zonder verlichting ect. ik ben toen wel weg gekomen van de politie dmv voetbalveld xd. nu stond ik 30 juli te tanken bij de chell in ommen daar werd ik ingesloten opeens door 1auto 1 motor en 2fietsers xd allemaal jutte. ik werd mee gesleept na jutte bureau waar ik half uur lang in een hokje heb moeten zitten. toen maar verklaring afgelegt wat ik eerst niet deed maar was zo fucking veel bewijs dat ik wel moest( helm, jas, schoenen en brommer) allemaal gelijk wat ik op dat moment aan had. nu is de brommer voor technise controle afgevoerd naar weet ik waar. de setup is/was 80cc roze top hpi prorace pijp en 28mm. dit is mijn eerste overtreding. weet iemand of ik mijn brommertje nog terug krijg?
hahaha. ownt.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo aug 17, 2008 5:51 pm |
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Cypher schreef: Redeyes schreef: In en in triest werk wat die popo's doen beetje brommertjes controleren en afpakken van trotse brommer/scooter rijders die net 16 zijn belachelijk! dit zou bij mij niet moeten gebeuren  vind het best goed eigelijk. reed zelf eerst ook altijd op opgevoerd gerei. maar nu ik motor rijd ben ik er wel iets anders tegen aan gaan kijken. opvoeren is prima. maar bij snelheden van 80+ wel beschermende kleding aan.. misschien klinkt het best lam. maar als je ziet wat er gebeurt met je vel als jij met 80 over de straat heen schaaft!
k ben al een keer onderuit gegaan en ik had een motorpak aan, maar mn kniebescherming was omhooggekropen tijdens de val. resultaat: motorbroek kapot, spijkerbroek eronder kapot en knie kapot. Kun je nagaan wat er gebeurd als je alleen een spijkerbroek aan heb. Dan mag je hopen dat je een beetje snel rijdt zodat het teer je wonden nog dicht kan schroeien...
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
zo aug 17, 2008 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
firefusion
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 02, 2008 1:16 pm Berichten: 162 Woonplaats: almere
|
je krijgt je brommer terug, je kenteken word ingenomen, en dan moet je hem standaard aan hun laten zien. daarna krijg je kenteken terug, en word bepaald aan de officier van justitie wat je boete word.
_________________ ..:: Aprilia Tuono ::..
|
zo aug 17, 2008 6:02 pm |
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
ja dat hoop ik ook. ik reed trwouwen in korte broek en hempje zeggen ze daar wat van?? geen boete staat daarop hoop ik? verlichting dan wat krijg ik daar mee?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
zo aug 17, 2008 10:13 pm |
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
omg ik reed net ff langs jutte en daar staat me brommer duz. in dalfsen. de hpi+uitlaat zijn der af? wtf en cilinder zit er nog op xd wtf word dat inbeslag genomen? hpi toch niet lijkt mij
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
zo aug 17, 2008 10:14 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
een bromfiets hoort standaard te zijn zoals hij de fabriek uit gaat...
hpi is niet standaard dus denk dat je hem kwijt bent... 
zo aug 17, 2008 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
Matthijn schreef: ik had gewoon ontkent dat jij het was... laat ze maar bewijzen dat jij degene was die 100 reed op een 30km weg  maargoed, denk wel dat je em terug krijgt
ja 100% mee eens,
laat ze zien dat jij het was door middel van foto of video,
hebben ze dat niet kunnen ze volgens mij ook niets doen
en die agenten weten ook wel "praatjes" zodat jij wel bekend dat jij het was ofsoiets 

|
zo aug 17, 2008 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
vervangings onderdelen mag wel zoals cil en uitlaat maar ontsteking zou ik niet weten, denk dat je hem kwijt bent
ma aug 18, 2008 12:08 am |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
RS 666 schreef: vervangings onderdelen mag wel zoals cil en uitlaat maar ontsteking zou ik niet weten, denk dat je hem kwijt bent
zolang het een vervangings 50cc cilinder en uitlaat met prop eirn jah
ma aug 18, 2008 12:17 am |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
jah dat bedoel ik en dan uiteraard wel goedgekeurde uitlaat 
ma aug 18, 2008 12:25 am |
Persoonlijk album
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
maar dat was die wss niet 
ma aug 18, 2008 12:27 am |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
|
denk het niet hé 
ma aug 18, 2008 12:36 am |
Persoonlijk album
|
 |
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Erwin90 schreef: Matthijn schreef: ik had gewoon ontkent dat jij het was... laat ze maar bewijzen dat jij degene was die 100 reed op een 30km weg  maargoed, denk wel dat je em terug krijgt ja 100% mee eens, laat ze zien dat jij het was door middel van foto of video, hebben ze dat niet kunnen ze volgens mij ook niets doen en die agenten weten ook wel "praatjes" zodat jij wel bekend dat jij het was ofsoiets 
Aan je kenteken hebben ze het niet kunnen zien! haha
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
ma aug 18, 2008 3:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Lex schreef: Cypher schreef: Redeyes schreef: In en in triest werk wat die popo's doen beetje brommertjes controleren en afpakken van trotse brommer/scooter rijders die net 16 zijn belachelijk! dit zou bij mij niet moeten gebeuren  vind het best goed eigelijk. reed zelf eerst ook altijd op opgevoerd gerei. maar nu ik motor rijd ben ik er wel iets anders tegen aan gaan kijken. opvoeren is prima. maar bij snelheden van 80+ wel beschermende kleding aan.. misschien klinkt het best lam. maar als je ziet wat er gebeurt met je vel als jij met 80 over de straat heen schaaft! k ben al een keer onderuit gegaan en ik had een motorpak aan, maar mn kniebescherming was omhooggekropen tijdens de val. resultaat: motorbroek kapot, spijkerbroek eronder kapot en knie kapot. Kun je nagaan wat er gebeurd als je alleen een spijkerbroek aan heb. Dan mag je hopen dat je een beetje snel rijdt zodat het teer je wonden nog dicht kan schroeien...
Inderdaad... Mijn jasje heeft ook al zn dienst moeten bewijzen. Ik had toen niks alleen mn knie aangezien ik alleen dus een jas aanhad. Maar ja, welke spijkerbroek is er nou gebouwd voor 80km/h schavend over de grond... denk geen een.
Ik heb vorig jaar ook iemand met z'n schakel zien glijden met een korte broek en geloof me, als je naar zijn knie keek ( wat er nog van over was ) werd je er niet echt blij van...
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
ma aug 18, 2008 3:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
Johan P schreef: Erwin90 schreef: Matthijn schreef: ik had gewoon ontkent dat jij het was... laat ze maar bewijzen dat jij degene was die 100 reed op een 30km weg  maargoed, denk wel dat je em terug krijgt ja 100% mee eens, laat ze zien dat jij het was door middel van foto of video, hebben ze dat niet kunnen ze volgens mij ook niets doen en die agenten weten ook wel "praatjes" zodat jij wel bekend dat jij het was ofsoiets  Aan je kenteken hebben ze het niet kunnen zien! haha
lees zen eerste post...
hij had toch GEEN kenteken op 

|
ma aug 18, 2008 3:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|