HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 18, 2025 10:54 pm

Antwoord op onderwerp  [ 448 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende
 peter's #1 WVC om sprinter 
Auteur Bericht
Shadowrider
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
wesco schreef:
rs joost schreef:
wesco schreef:
mooi gedaan peter :thumleft:

ja die tukkers ( zo als jij ons altijt noemt zijn zo gek nog niet :D )

die tip van die tie-wrapje van jelmer

hoopen dat je op genemuiden ook weer een 1 ste plaats kan pakken ;)

ja ik zei ook tukkers , en ik werd direct uit gemaakt voor weet ik het wat allemaal :D: geweldig

ja vind je het gek :00/:

wij zijn geen tukkers :00:

en daar willen we ook niet mee vergeleken worden :P :P

en ja WIJ DRINKEN GRAAG GROLSCH ;) ;)

tukkers ownen :D:

maja peter goed gedaan :D
vette beker :L:

ma jun 09, 2008 6:06 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Royal Club
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
he pet0r

staat jou carb ook zo fucking horizontaal door dat spruitje? me filter word nu helemaal plat gedrukt :||:

ma jun 09, 2008 6:16 pm
Profiel
razor
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hey peter. Gefeliciteerd man ! echt netjes man dit resultaat ! :D

di jun 10, 2008 1:52 pm
Profiel
AM6 POWER
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
petertzr schreef:
Hierbij mijn update na Damwoude dan maar,

Voordat ik naar Damwoude ging had ik wel het idee dat het hard ging lopen, maar ik had nog geen idee hoe hard.
Na in de eerste run weer eens peterstyle gekut te hebben met de start en het schakelen, reed ik een 8,7 tegen Ruud die gruwelijk op dreef leek te zijn.
In de tweede run moest ik nog eens tegen Ruud en hield ik hem weer niet bij, terwijl ik nu al wat beter startte en niet misschakelde.
Toen begonnen er wat twijfels te komen en ging ik eens nadenken wat het kon zijn, ik vond ook toen we door wat straatjes terug knalde naar de start dat de brommer klonk alsoftie verzoop.
Daarna op de bok dus eens gekeken naar me gashandel waarbij bleek dat mijn buitenmantel de gashandel in werd getrokken...
Dat had ik daarna dus even ducktape (wederom peterstyle :D ) gefixt maar dat bleek niet voldoende want die trok gewoon weer de gashandel in.
Toen ik daarna opzoek ging naar een andere kabel kwam ik bij Jelmer langs die me DE goude tip gaf, namelijk een tie-wrapje om de buitenmantel!
Daarna in de omloop dus met goede moed naar de start en knalde ik ineens een 8,16 wat de snelste tijd in de omloop bleek te zijn :D .
In de tweede omloop moest ik daarna tegen de dijkman furia wat ook te winnen bleek waarna ik in de finale tegen Gerard moest.
Daar bleek dat Gerard zijn brommer al vrij heet was en ik wat geluk had, ik pakte namelijk bij de start wat meters op hem die net genoeg bleken te zijn toen de brommer 5 meter voor de finish uit zn 5 sprong :D:

Al met al een errug vette en gezellige dag, nu nog wat rommelen met wat klein spul om het vermogen nog iets omhoog te krijgen en er kuipen op zetten :^^:

Btw de filmpjes van lucas zijn kant,

Omloop 1 : http://nl.youtube.com/watch?v=EBr2B8DwX5A
Omloop 2 : http://nl.youtube.com/watch?v=1AAGf8seA0I
Omloop 3 : http://nl.youtube.com/watch?v=n0qmu1grP4s

Hey Peter

Gefeliciteerd met je eerste plek ik weet hoe goed dat kan voelen :).

De organisatie had wat een vreemd race verloop als eerste mochten we niet na elke klasse terug keren. hierdoor moest ik door de woonwijken terug keren om op tijd te zijn voor de prostock klasse die gelukkig wel naar de scooter klasse kwam. De omloop verliep ook anders de halve en de finales werden per klasse in één keer verreden. Dus toen ik van Gertjan Boom won moest ik daarna meteen tegen Peter rijden waardoor de temperatuur van de brommer al was opgelopen naar de 68 graden en daardoor was het motor vermogen terug gelopen en kwam ik net onder het kracht gebeid bij het wegrijden en had daardoor een kleine achterstand op peter die ik net niet meer kon dicht rijden het werd nog even spannend toen de rs van peter uit de versnelling vloog een paar meter voor de streep maar Peter heeft eerlijk gewonnen. Daarna moest ik weer tegen Gertjan Boom rijden en inmiddels was de temperatuur opgelopen richting de 80 graden. Dit keer hield ik beter rekening mee dat het vermogen minder was en na een rustige start kon ik Gertjan Boom net voor blijven en werd hierdoor tweede. In de prostock ging het net zo. In de halve finale moest ik tegen Rick Dijkstra dit wist ik te winnen. Daarna moest ik meteen tegen Patrick Smit (Dijkman) de Honda was hierdoor ook veelte warm en hij wou hierdoor ook niet goed meer ontkoppelen dankzij Jeroen Fondse die nog net binnen één minuut en tangetje kon regelen kon ik mijn koppeling nog een beetje opspannen en kon ik de finale rijden. Na een goede start kwam Patrick mij snel voor bij zetten toen ik van de 3 naar de 4 mis schakelde. Toen moest ik weer tegen Rick Dijkstra en dit keer wist hij te winnen en werd ik derde. Al met al een erg leuke dag met zeer mooi weer en ben tevreden met de resultaten de honda wist ik toch nog een tijd van 7.5 mee te rijden en de Rieju reed ik aardig constant 8.1 mee.

viewtopic.php?f=14&t=5237

di jun 10, 2008 7:17 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Hey Gerard, bedankt voor de felicitatie :^^: Ik was zeer blij met de eerste plek al ben ik nog steeds benieuwd hoe het zal gaan als jij een fatsoenlijke temperatuur hebt aangezien ik vrees dat je dan nog te snel bent.. ;)

Ik heb vandaag de cilinder er ff af gehad om een goede flens te laten draaien en ik heb ben er nog tevrede mee hoe deze eruit ziet na Damwoude. Ik heb een veeg op de cilinder en zuiger, welke echter midden op de vlinder zit op een rare plek :00/:
Van de week dus nog maar met de cilinder en zuiger naar vrp om eens een fatsoenlijk oordeel over de wand te krijgen + een verse zuiger.

Vandaag ook een andere leuke aankoop gedaan, namelijk een extra inlaatje om te testen. Ik kon dit setje voor een erg leuk prijsje kopen en er zit een groot voordeel aan t.o.v. de conti dat ik wil testen. Ik ben alleen nog niet tevrede met de overloop van het spruitstuk op het membraan dus daar moet eerst nog iets aan gebeuren.

Bijlagen:
inlaten.JPG
inlaten.JPG [ 54.95 KiB | 3234 keer bekeken ]

wo jun 11, 2008 9:05 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
word wel wat peter. spreek je volgende week oid wel weer! ga ik s kijken ik t van je kan winnen :<>: hok loopt nog net niet wacht nog ergens op O:-)

wo jun 11, 2008 9:48 pm
Profiel
icey snowman
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
he man ik ben icey echt super doop project maar wat voor frame is dat ik heb dat nog nooit gezien :P echt en dat filmpje ook echt helemaal vet man >> TUUUUT hahaha

vr jul 25, 2008 11:20 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat frame is van een rs50 om :^^:

Vandaag eindelijk mijn conisch verlopende flens opgehaald, ding is echt vet geworden met een viton ring aan de uitlaatkant zodat deze ook mooi sluit.

Tussen 23 en 30 aug spring ik nog ff een x op de testbank om de flens en het inlaatsetje te testen. Verder knal ik er dan nog ff een lagere stationair sproeier in en hoop ik dan uiteindelijk met een nog wat mooier vermogen op genemuiden te staan :^^:

vr aug 01, 2008 1:22 am
Profiel
icey snowman
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
haha doop ik ga ook naar genemuiden met me tzr :D he rs 50 om ?? waar staat die om nau weer voor haha naja ik zie je dan wel :D

vr aug 01, 2008 2:45 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Antwoord met een citaat
Bericht 
rs oud model.. het model die tot '99 is gemaakt

vr aug 01, 2008 2:48 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
icey snowman
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
he dankjewel man haha echt dom van mij :^^:

vr aug 01, 2008 3:05 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Vandaag bij euroscooters ff een setje stationairsproeiers wezen halen en toen gelijk maar een tpr membraan meegenomen omdat het er wel naar uitzag dat het de moeite waard was om te proberen.

Volgende week woensdag is het hopelijk weer tijd om te banken, als blijkt dat me wand niet al te zwaar beschadigd is en het enkel de zuiger is..

Bijlagen:
flenzen.JPG
flenzen.JPG [ 40.74 KiB | 2841 keer bekeken ]
onderdeeltjes.JPG
onderdeeltjes.JPG [ 57.5 KiB | 2842 keer bekeken ]
revo dood.JPG
revo dood.JPG [ 18.88 KiB | 2840 keer bekeken ]

di aug 12, 2008 5:15 pm
Profiel
Psycho Rubberburner
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
oud ijzer

VHSH power :)

di aug 12, 2008 7:06 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
omg, meen je niet peter :!: hoop dat je wand nog heel is, maar ik vrees met grote vrezen! :((

di aug 12, 2008 7:59 pm
Profiel
baquba
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat is helemaal geen am6 cilinder. :D: toch? :00/:

di aug 12, 2008 8:00 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 448 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Volgende