Derbi GPR50 '06 van Recrush [VERKOCHT]
Auteur |
Bericht |
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
als je rood velgenlint neemt ziet het er gewoon mooi uit, dan ben je echt niet gelijk een sjonnie dat noemen ze gewoon sportief als je stickers gaat plakken van MOH, NO FEAR of MHR ofzo dan ben je pas een sjonnie
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
do aug 07, 2008 4:35 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
|
_________________ Suzuki GS500e Bandit 600 '98
|
do aug 07, 2008 4:43 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
dan vind ik persoonlijk gewoon rood het mooiste, maar dan ook weer niet te breed maar je moet gwoon doen wat je zelf het mooiste vind (dat weet je nu nog niet begrijp ik uit je posts maar ok )
do aug 07, 2008 4:45 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Weet ik nog niet nee
Maar ik dacht er weer aan, dus ging ik ff kijken hoe 't allemaal zou staan maar ik vind zoveel mooi ik kijk nog wel wanneer ik wat ga bestellen bij easyparts ofzo..
|
do aug 07, 2008 4:56 pm |
|
|
DNAx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr dec 07, 2007 7:18 pm Berichten: 166 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veenendaal
|
Volgens mij kan je het ook bij autohandelaren enzo halen. Dat las ik ergens. Wij hebben hier dacht ik nog wel ergens een tuning zaak zitten dus dat moet wel lukken. En maak anders een poll, ik stem sowieso gewoon rood. De mooiste kleur voor je broem als je het mij vraagt. Dus niets verwarrend, maar rood.
|
do aug 07, 2008 5:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
do aug 07, 2008 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Recrush schreef: Je bent echt te verwarrend Jos @ schoutenrs. Het is niet mijn bedoeling de brommer aggressief te maken. Dan kan ik er net zogoed MoH en Thunderdome stickers op plakken. ik ben geen stoer-doen-sjonnie dus mn brommer hoeft er ook niet stoer/aggressief uit te zien. En tja. Geelgroen sluit ook niet aan maar ik vind het altijd wat hebben, maar daar was ik ook de enige in met de RS2 fotosoepjes maar oke. Genoeg verwarring over de kleuren even xD ik ga nog wat photoshoppen
Dan laat je niet zien dat je aggresief bent, maar dat je uit de kast komt.
do aug 07, 2008 8:17 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Re: [Nieuwe foto's] Derbi GPR50 '06 van Recrush
Ik heb laatst mijn schijfremslot kapot gemaakt. Zette de brommer bij DNAx onderaan de flat, schijfremslot eraan (voorwiel) maar heb geen memory cable, dus wat doe ik.. Vergeten. Josha schijnt nog voordat ik erop stapte gezegd te hebben dat hij erom hing maar dat hoorde ik dus niet, ik wil dus wegrijden en BAM. ik denk oja slot.. ff losmaken. Niet dus ding zat loeivast in een groef van m'n remschijf, was er beetje ingeknalt.. Uiteindelijk veel gedraait enz. alleen toen brak van binnen de stang (die door de schijf gaat) af en die zat dus vrij/los in het slot, en viel ook niet meer met de sleutel naar buiten te trekken. Uiteindelijk de stang met het slot uit de remschijf gekregen zodat hij er los aan hing, maar toen moest die stang nog naar binnen omdat ik hem anders alsnog er niet af kon halen.. veel gedraait met de sleutel enzo (en met hulp van Josha en zijn vader ) dat ding eraf gekregen. Vrijwel geen schade aan de remschijf maar slot is dus helemaal kapot. Dom, maar wel even grappig om te vertellen. En dan nu.. Heb gisteren met het stralende weer lekker rondgereden, en uiteindelijk even in het zandgat gaan chillen waar ik al eerder foto's gemaakt heb met mijn pa + zijn leenauto. Heb daar weer wat mooie foto'tjes kunnen maken. Daarna verder gereden, en ergens langs de weg nog wat foto's gemaakt enzo. Hier zijn ze dan: Foto's staan ook in de startpost.
Laatst bijgewerkt door Recrush op wo sep 10, 2008 9:58 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo sep 10, 2008 9:54 am |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
perfect
wo sep 10, 2008 9:56 am |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Dank je
|
wo sep 10, 2008 9:59 am |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Rode velgstriping lijkt mij het mooist, en dan vooral die dikkere striping
|
za sep 13, 2008 10:53 am |
|
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
za sep 13, 2008 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Heeft ie niet nodig want aan ze banden te zien gaatie niet echt hard door de bocht
|
zo sep 14, 2008 9:55 am |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
StReS KiP schreef: Heeft ie niet nodig want aan ze banden te zien gaatie niet echt hard door de bocht Nee.. Omdat het vee rubbers zijn Als ik een beetje een bocht in ga heb ik al het gevoel alsof ze weg gaan glijden.. Dus dat doe ik liever nog niet, en ik rijd toch niet zo hard enzo dus.. (Behalve gisteren na de motormeeting, toen ik wegreed tussen de motoren ff spelen met volgas en koppeling enzo want ik moet er natuurlijk wel een béétje bij horen. Morgen ff kijken of ik nieuw baantje kan krijgen.. Als dat zo is, gaan die sporty's er zeker komen en dan misschien ook nog zwart race-ruitje (als Jeroen mij tegen die tijd kan vertellen waar ik die vandaan kan krijgen) vind hem stiekem toch wel beetje mooi.
|
ma sep 15, 2008 5:50 pm |
|
|
Recrush
ApriliaForum Member
|
Ja k'ben laatste tijd weer in een flinke brommerbui.. wil dus ook z.s.m. weer wat dingen gaan veranderen Ga binnenkort samen met iemand wat dingetjes bestellen op easyparts. Dit voor mij: - Kuipruitimbusboutjes - Afdekkapje van bout van voorkap/luchthapding enzo - Zwarte hittebestendige lak Misschien komt er nog wat bij maar denk dat ik het daar bij laat. Kuipruitje gaat dus mooie nieuwe roestvrije boutjes krijgen zodat de voorkant er ook weer wat mooier uitziet. Dat afdekkapje is maar een detail.. maar daar hou ik van dus die gaat er ook komen verder ga ik mijn tweede uitlaat mooi schuren en spuiten. De demper wil ik gaan polijsten maar daar kijk ik later aan (benodigdheden enzo). Verder nog een nieuw microlampje voor in m'n achterlicht, is er weer 1tje doorgebrandt. Kan dus ook weer vervangen worden.. Heb dus wel zin om weer eens wat te doen, heb tot nu toe alleen maar aan de classic van dnax en aan mijn oude rs2'je gesleuteld dus wil graag mn eigen brommertje perfectioneren/mooier maken. Ik ga wss werken als pizzabezorger, als dat allemaal doorgaat heb ik ook binnen een maand/2 maandjes sporty's onder mn brommer. Verder heb ik nog een vraagje: Mn broem is nu dus std. ontgrenst, rijdt als ik er vanalles uit pers 85 op teller, en wanneer ik 83 op mijn teller rijd is dit 79 op navigatiesysteem. Heb vandaag met de kerel met mijn oude RS2 ook even gemeten (zelfde navigatiesysteem). Hij heeft ook de Leovince eronder en is exact hetzelfde als wanneer ik op de rollerbank heb gestaan. Deze haalde 80 op de rollerbank (90-95 op teller). Nu haalde hij 84km/u op navigatie. Dat is dus ongeveer 4km/u verschil tussen rollerbank en navigatie. Als ik 3-4km van de 79 van mij afhaal kom ik op ongeveer 75km/u uit wat ik dus zou scoren op diezelfde rollerbank. Hier gaat 10% correctie vanaf (8km, wordt omhoog afgerond toch?) waarna ik 67km/u overhoud. Daarmee zit ik dus net boven de 65km/u grens waar ik graag onder wil zitten. Nu komt dus de vraag.. Als ik een kleiner voortandwiel, of iets groter achtertandwiel doe, is dit dan genoeg om mijn top omlaag te brengen tot onder die grens? Hij trekt opzich niet superhard nu, maar vind m aan ene kant wel perfect rijden.. Achtertandwiel is 1 tandje kleiner dan std. (geen idee waarom). Maar zou dit een goede oplossing voor mij zijn om zo uit de gevarenzone te blijven? Het gaat er mij om dat ik geen aantekening erbij krijg.. Boete vind ik minder erg. En.. gaat m'n brommer dan niet overtoeren maken o.i.d? Op top rijd ik nu al 10,5-11k rpm. Nu rijd ik nooit op top (enkel om te meten), maar zou het kwaad kunnen? Rijdt normaal gewoon met halfgas enzo rond.
|
vr okt 10, 2008 7:34 pm |
|
|
|