Auteur |
Bericht |
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
Ik ga em cker volgen mooie motor nu al en ik ben benieuwd wat er nog meer van gaat worden
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
zo okt 23, 2005 6:50 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
maak nou maar foto's
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 23, 2005 8:49 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
vlx600 is zeker mooie motor, ken er alles van, onze motorzaak waar ik werk gaat al meer richten op de custom/fun en classics/choppert
echt mooi, welke kleur heeft ie ?
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
zo okt 23, 2005 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
een blauwe VLX uit 1988. Rijdt als een speer en hij is echt super relaxt ik moet wel het nodige gaan aanpassen/vervangen (nieuwe achterband, tandwiel- +kettingset, remvloeistof, etc.) maar dan wordt hij zekers wel mooi.
Nieuw item voor de Savage komt er aan: open uitlaat dus dat maakt het lijstje: grotere tank, groter achterspatbord, open uitlaat, breed stuur, ander achterlicht, forwardcontrols (staal/RVS nog aan het regelen...), tellertje op het stuur, etc.
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
ma okt 24, 2005 3:03 pm |
|
|
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
ga je em verkopen?
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
ma okt 24, 2005 6:30 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
nee, mijn maroon Savage staat in de verkoop maar mijn zwarte Savage blijft nog even en mijn Shadow al helemaal... nja... hoewel... als ik de kans krijg verkoop ik ze toch allebei weer
|
ma okt 24, 2005 6:38 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
en toen was ik weer wat verder. Inmiddels een Harley achterspatbord erop, Cat-eye achterlicht en dito knipperlichten, luchthoorn en ik ben bezig met de blokspoiler. Hierbij nog een paar foto's:
De vorm voor de blokspoiler
en een mooie blik over de motor heen :)
Floorboards, nieuw gekocht, komen er deze vakantie op, tenzij iemand anders ze graag wil en er een bod vanaf 75e op doet (spotprijs vergeleken met de nieuwprijs van 130e)
blokspoiler, nog even plamuren en spuiten. Op de foto's iets hierboven zie je hoe hij ongeveer zal komen (ik heb een iets kleiner model gemaakt dan op de foto's bovenaan)
|
di dec 20, 2005 1:07 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
lijp ding !!!
|
di dec 20, 2005 1:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
zeker dope shit, hoewel ik meer van racers hou, vind ik zo;n harly spatbord tochwel dik!
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
di dec 20, 2005 1:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
shadow is zeker wel dik!! achterspatbord is helemaal geweldig, wordt zeker mooi!!
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
di dec 20, 2005 3:37 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
whahah dit is echt een geweldig project
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di dec 20, 2005 3:40 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
he ziet er vet uit man dubelle uitlaat zou ook wel stoer zijn
di dec 20, 2005 4:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
vette zooi man
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di dec 20, 2005 5:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
danke schön! De open uitlaat is al gereserveerd, die komt na de kerst. Verder moet hij gespoten worden, waarschijnlijk in Opel Corsa oranje en dan moet alles, frame, blokdeksels, de chromen deksels op de cilinderkop, stuurconsoles, etc. Dat idee had ik al een tijdje terug, en twee weken geleden vond ik een plaatje van iemand die precies die kleur had gekozen. Dat zou ongeveer dit worden:
maar dan met het grote spatbord en meer gespoten delen. Wat ik wel jammer vind op deze mooie machine is dat het gespoten frame niet echt duidelijk uitkomt, ik wil de kleur meer laten zien dan hij heeft gedaan.
Wat ook nog in de planning zit: streetfighterspiegels op het stuureinde.
Even voor de duidelijkheid, dit is mijn Savage, niet de Shadow en een dubbele uitlaat... mooi idee, maar ik vind dat bij een ééncilinder ook maar 1 uitlaat hoor
Het enige waar ik nog over twijfel is de tank... ik heb een 15 liter HD tank klaarliggen, deze:
maar daar heb ik twee problemen mee:
1. ik ben bang dat hij overdone wordt
2. er moet teveel aangepast worden om hem te kunnen "mounten", de decompressie-switch moet verplaatst worden, de bobine moet verplaatst, veel electra moet weg en ik ben bang dat dit de betrouwbaarheid niet ten goede komt, maar dat zoek ik nog wel uit, I'll keep you posted!
|
wo dec 21, 2005 1:42 am |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Citaat: ik ben bang dat hij overdone wordt
nou dat wordt ie denk ik niet staat onwijs gruwelijk , hele vette planne heb je!
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
wo dec 21, 2005 10:47 am |
Persoonlijk album
|
|
|