Hoi allemaal
ik denk dat de meeste van jullie mij niet kennen omdat ik meestal veel lees op het forum en weinig te zeggen heb.
Ik ga beginnen samen met mij vriendin aan de redrose die all meer dan 2 jaar op non-actief in de schuur staat Blok is er ondertussen Ondervandaan gehaald toen ik nog een vriend had die verstand had van Motors/Brommers
Maar waar ik nu niet meer mee omga...dus ik sta dr zoon beetje alleen voor met weinig kennis...van Sleutelen
Maar van de ervaring die ik heb opgedaan ga ik proberen deze brommer weer rijdent te maken
met jullie hulp hoop ik
Ik ga dr morgen wat foto's op gooien van hoe die er nu uitziet enzo
En vertellen wat ik stap voor stap van plan ben
Ik weet niet zo goed waar ik zal beginnen...Frame is vorrige jaar over geverfd omdat ie hier en daar een beetje begon te roesten
Blok doe ik niks meer aan die gaat weg....dus ik ga zoeken naar een 2e hand goed lopend brok waar ik niks meer aan hoef te doen
Kappen gaat me vriendin overspuiten want zei heeft bij een schade bedrijf gewerkt (stage) en wil graag leren paintbrushen
ik ken me brommer nu wel zo goed dat ik denk het wel in elkaar ken zetten Maar!!
mijn brommer had ik 6 maanden geleden in de gang geparkeerd (ik woon op kamers) omdat er geen ruimte in de schuur was
dus die brommer stond daar 1 of 2 maandjes toen dr iemand bedacht ha! leuk die ga ik slopen...
nu mis ik me Tankdop
is me kilometer teller krom getrapt...
hij is ook een keer naar buiten bij het grof vuil gegooid
met alle schade aan gevolgen.
als ik die joker tegen kom die dit geflikt hebt dan ga ik heb wel ff slopen (tenzei die me schade vergoed waar ik niet op reken)
Maargoed ik ging vandaag die schuur van me hoofdbewoner op ruimen zodat ik zelf beetje plek heb om te sleutelen
zoals ik zei ik gooi morgen wat foto's op dit topic...
Nog verzoekjes welke onderdelen of foto's je wilt zien van wat...belangerijke om mij te kunnen helpen
Nouw ik hoor het wel Groetjes Dennis&Robyn