hulp nodig bij het vervangen waterpomp
Hallo mensen, Ik wil voor de zekerheid mijn waterpomp vervangen op me af1. Ik heb het kapje wat op de waterpomp zit er al afgehaalt en je ziet nu dat soort van radje waar het omgaat hoe haal ik zo'n waterpomp eraf? Alvast bedankt, gr kees
klopt idd, carterhelf eraf halen en dan zie je aan de binnenkant de tandwieltjes zitten met klipjes om de asjes, die kun je eraf wippen en dan haal je het er zo uit..
alleen als het er goed uitziet zou ik het lekker laten zitten
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
handig is wel om even een segeringentang op te halen, die clipjes heb je later weer nodig met het monteren en het zou zonde zijn om deze te beschadigen met een schroevendraaier o.i.d
Owja ik hoor het al niet een werkje van 5 minuten
Ik probeer eerst wel ff als de oude goed is zoniet moet ik er toch maar aan gelofen maar iig bedankt voor jullie reacties!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 87 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum