Auteur |
Bericht |
missy mayo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 14, 2005 1:39 pm Berichten: 127 Afbeeldingen: 24 Woonplaats: stramproy
|
Rs 50 Special Missy Mayo KLAAR!!!KLAAR AFGEROND
Okeey nu hebk me broem af eindelijk hem precies zoals ik wil hoop da jullie hem ook mooi vinden ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze hem kitch vinden of het goud niet mooi nou ben heel blij met de kleuren combo het past bij me. ik heb hem ook zo orgineel mogelijk gemaakt dus geen ideen van andere mensen gejat
hoop dat jullie dit bij mij ook niet doen bv zelfde kleuren combo enzo] of ook voorkap zo maken of zo een mono maarals jullie dit wel doen zeg niet van ik heb het als `1e want das dan nie zo
dus DON'T COPY ME
greetz marjolein
ik heb sinds augustus deze brommer hij zag er helemaal gaar uit bijna alles was geroest etc nu ben ik samen met mijn vriend al een tijdje bezig met hem op te knappen op de foto's kun je zien wat we al allemaal hebben gedaan bijna elke week probeer ik nieuwe foto's te maken
kijk ook op mijn scooterfreaks perso: http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=42872
kappen worden waarschijnlijk voor de kerst vakantie gespoten ze word de alfa lak die ik op de foto's heb laten zien met goude vlammen witte velgen met een goude rand
greetz marjolein
Laatst bijgewerkt door missy mayo op zo jan 08, 2006 12:17 pm, in totaal 11 keer bewerkt.
|
vr okt 14, 2005 2:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
gaat er heel netjes uit zien hoor! Ga hem cker blijven volgen
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
vr okt 14, 2005 2:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
volgens mij ben je wel gek van blauw
ziet er wel grappig uit, maar het spuiten van remschijven heeft geen nut lijkt mij?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr okt 14, 2005 2:48 pm |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
heey vriendin van jarno leuk project wordt vast wel iets moois (jarno kennende)
maar blijft hier gewoon een am6 blok onder of komt er ook 1 van een cagivo mito onder?
vr okt 14, 2005 2:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
missy mayo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 14, 2005 1:39 pm Berichten: 127 Afbeeldingen: 24 Woonplaats: stramproy
|
ahhaha grapjas zullen we maar niet doen he :P
|
vr okt 14, 2005 2:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
zal wel dope worden fix ff je fotos zijn beetje dood
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
vr okt 14, 2005 3:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
persoonlijk vind ik het niet mooi worden maar wie weet bedenk ik me
suc6 !
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr okt 14, 2005 4:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
die remschijve is wel mooi... alleen in het begin heel erg uitkijke mee remme
want zo remt ut natuurlijk voor geen meter..
ik ndek na 100/200 km zal het blauw er wel af zijn..
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
vr okt 14, 2005 4:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
jah idd ff uitkijken pak een hele lange weg zonder zijwegen enzo ga daar 50 rijden en houd je rem ligt ingedrukt.
en 100 200 km dat is er na 10 keer remmen wel af hoor en als het niet hittebestendige verf is, dan al na 1 keer hard remmen
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
vr okt 14, 2005 5:14 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
word denk wel wat succes he
|
vr okt 14, 2005 5:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
ghostrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 28, 2005 4:53 pm Berichten: 15 Woonplaats: pesse
|
goed bezig alleen dat blauw zoals blok enzo vind ik minder
_________________ hoi
|
vr okt 14, 2005 5:48 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ben beniewd. maar die remmen is zo is neit egt slim. daar blijf je best lang last van hebben. Op je blokken gaat het ook zitten. duurt best wel ff voor het weer normaal remt. Volgende x ff paar minuten uit trekken om af te plakken Verder suc 6 er mee
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr okt 14, 2005 5:49 pm |
|
|
missy mayo
ApriliaForum Member
|
het is de bedoeling dat het buitenste eraf slijt en da ut middelste dan blauw blijft
greetz marjolein
|
vr okt 14, 2005 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 11:51 am Berichten: 133 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Wijchen
|
remschijven kun je denk ik beter niks aan doen, alles wat je erop spuit gaat er toch meteen weer vanaf, als het gepolijst is, en je remt weer een paar keer, is ie toch weer in zijn oude staat. en die kappen van die scooter, volgens mij is dat een kleur van alfa romeo of niet(wel een mooie kleur). veel succes met je rs
|
vr okt 14, 2005 10:10 pm |
|
|
missy mayo
ApriliaForum Member
|
Bram schreef: remschijven kun je denk ik beter niks aan doen, alles wat je erop spuit gaat er toch meteen weer vanaf, als het gepolijst is, en je remt weer een paar keer, is ie toch weer in zijn oude staat. en die kappen van die scooter, volgens mij is dat een kleur van alfa romeo of niet(wel een mooie kleur). veel succes met je rs
inderdaad das die kleur
word echt mooi hoor heb er zelf ook vertrouwen in
maar die remschijven het is de bedoeling dan het midden
blauw blijft want daar zitte geen remblokke
|
vr okt 14, 2005 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|