HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo jun 08, 2025 12:16 am

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 rs power 
Auteur Bericht
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
en een zwarte top is dus ook nie super snel. je hebt er te hoge verw8tingen van denk ik. en je meot gewoon sproeiers probere. wij zijn niet helederziend. en hebben geen blauwe jurk.

Als wij zeggen groter kan het best kleiner zijn en andersom.

Dus gewoon proberen en het een beetje normaal houden hier

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

vr okt 07, 2005 6:33 pm
Profiel
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
bougie kan best kapot zijn.

Als ie zwart is dan wil ie inderdaad wel eens overslaan, dat is normaal.

Maarja wel erg vage problemen, als je afstelling verder goed is dan zou je idd alleen nog naar je ontsteking kunnen kijken.

Is er verder iets aan die cilinder gedaan?

vr okt 07, 2005 7:03 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
er is niks aan die cilinder gedaan voor de rest. en ik heb ook helemaal geen hoge verwachtingen FASTRIDER??? alleen hij loopt nu niet lekker. maar ik ben toch wel een end verder gekomen nu. ff nieuwe bougie en bougiedop en klabel kopen en dan ben ik denk ik al een stuk verder!

vr okt 07, 2005 8:01 pm
Profiel
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Antwoord met een citaat
Bericht 
johie schreef:
er is niks aan die cilinder gedaan voor de rest. en ik heb ook helemaal geen hoge verwachtingen FASTRIDER???

Spreek Fast-Rider nooit tegen :<>:

vr okt 07, 2005 8:04 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
johie schreef:
er is niks aan die cilinder gedaan voor de rest. en ik heb ook helemaal geen hoge verwachtingen FASTRIDER??? alleen hij loopt nu niet lekker. maar ik ben toch wel een end verder gekomen nu. ff nieuwe bougie en bougiedop en klabel kopen en dan ben ik denk ik al een stuk verder!

@ pete : iedereen mag mij tegenspreken hoor. mits op een normale manier niet op een of andere vage lompe manier. :^^:

OMG ist nou werkelijk te moeilijk om normaal te reageren JOHIE???. Doe je altijd zo als iemand je wil helpen? damn kom je een eind mee int leven joh ga vooral zo door. :DD:

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

vr okt 07, 2005 8:21 pm
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
wat doe ik verkeerd? :(( ik reageer toch normaal? ik zeg dat ik toch geholpen ben? hij rijd veel beter al. vanmiddag ff niew spul halen. dan isie definitief goed hoop ik

za okt 08, 2005 8:05 am
Profiel
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
de manier waarop jij Fastider in jou antwoord zegt komt nou niet egt vriendelijk over.

Maar we gaan wel weer ontopic.

za okt 08, 2005 9:57 am
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
oke dan deed ik dat niet express.

maargoed vandaag nieuwe bougie gehaald dopje en kabeltje! loopt wel beter nu en heb de 100 sproeier erin gedaan. alleen nu lijkt het alsof hij het soms wel doet en soms niet!?? maar dat weet ik nog niet zeker want ik heb er nog niet lang genoeg op gereden. ook liep hij stationair het beste met de luchtschroef 1 slag uit ofzo? is dat niet raar? kan me luchtschroef fout zijn? het is namelijk ook het geval dat als ik die helemaal indraai dat hij dan gewoon blijft lopen..???? kloptdat?

zo okt 09, 2005 1:00 am
Profiel
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Antwoord met een citaat
Bericht 
ja klopt, luchtschroef is gewoon een fijnafstelling.

zo okt 09, 2005 2:53 pm
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 13
Antwoord met een citaat
Bericht 
luchtschroef was tog die ene met die veer er ook op of was dat nou stationairschroef?

zo okt 09, 2005 4:12 pm
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
APRILIArsJELLE schreef:
luchtschroef was tog die ene met die veer er ook op of was dat nou stationairschroef?

met die veer is stationairschroef

zo okt 09, 2005 4:15 pm
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
cebess schreef:
ja klopt, luchtschroef is gewoon een fijnafstelling.
oke want op met mtx met 20 mikuni is dat niet zo. en dat het fijnafstelling is wist ik wel

zo okt 09, 2005 4:59 pm
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik heb er nu een 104 in maar als ik tijdje op hogere toeren rijd is hij nog te licht. en het stotteren van 4k - 5k is echt mega erg met deze sproeier! help?

ma okt 10, 2005 12:43 am
Profiel
apriliars50power
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik had dat gezeur ook nadat ik een andere cilinder erop gezet had.. hij stotterde vanaf de 5000 t/m 7000 toeren,, en daarna deed die het gewoon goed. alle sproeiers geprobeerd van 95 t/m 130 .. en het lukte niet dus ik was naar dynojet ( tovami ) gegaan,, daar op te testbank. en hij heb me carbarateur eraf gehaalt en dat ding eerste even helemaal schoongemaakt.. en me gasnaald stond helemaal verkeerd. hij heb toen spoeier 90 erin gedaan en dat was perfect en ik maar denken dat die elke keer te arm stond..
tis niet altijd wat je denkt

ma okt 10, 2005 9:58 am
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
dankjewel apriliars50 power. de gasnaald maakt dus soms nog wel degelijk heel veel uit en niet een klein beetje. het afstellen gaat inmiddels stukken beter. ik heb een nieuw powerfilter aangeschaft. hierdoor werd het stotteren veel minder en door de gasnaald te veranderen werd het nog beter. de sproeier kan nu ook een stuk omhoog want de 104 is te klein en de 115 te groot. ik rijd nu ff met de 115 en kan niet volgas geven, alleen maar 3/4, de gasreactie is nu ook al beter en ik heb eindelijk het idee dat ik met een 80cc rijd. woensdag ochtend ga ik weer verder met afstellen. nog 1 vraagje. stel dat deze gasnaald niet helemaal goed is, het is een w 7. heb je dan veel resultaat met een ander maatje ofzo en hoe moet je dat inschatten? ik zeg niet dat dat moet bij mij maar stel...

ma okt 10, 2005 9:20 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende