Auteur |
Bericht |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
lol
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
di jun 24, 2008 11:23 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
blijf nou ontopic eikel
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di jun 24, 2008 11:23 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
alleen reageren als je wilt komen.. met en hoe je gaat rijden regel je maar via msn oid.
ontopic
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di jun 24, 2008 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dutchy
ApriliaForum Member
|
Hoe zou dat overigens zitten met parkeren van onze rs'jes ? Moeten we die ergens op een parkeerplaats buiten het terrein dumpen of gewoon bij de tenten zelf ?
Heb weinig ervaring met kamperen vandaar
_________________ RS Gp1 Nero
|
di jun 24, 2008 11:37 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
dat word wel duidelijk gemaakt als het geregeld is met de camping denk k, maar meestal mag je het gewoon op het terrein neer zetten
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di jun 24, 2008 11:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
nou, meestal mag dat juist niet, die moet je vaak achterlaten bij de ingang, omdat in nederland een milieu iets is, brommers kunnen olie/benzine lekken en dat zorgt voor rommel in de bodem
ik zie dat apeldoorn en vianen de koplopers zijn..
kunnen de stemmers eventueel ook even aangeven of ze eventueel bereid zijn om bijvoorbeeld in vianen te starten, te meeten en kennis te maken enzo, en dan met de rit richting apeldoorn tuffen, en dan richting een camping?
want de meeting word wel meerdaags waarschijnlijk, gezien daar wel animo voor is..
melvin en ik zullen bij definitieve deelneming ook een deelnemerslijst maken waardoor wij eventueel de camping hier op voor kunnen bereiden
Dus graag in een bericht zetten(wel hier gewoon posten)
-of je komt
-de plek waar je wilt beginnen, en of je bereid bent eventueel van vianen-apeldoorn of andersom te willen rijden
-of je meerdere dagen wilt blijven en van de camping gebruik wilt maken.
BLIJF WEL ONTOPIC, voor offtopic is er het Chattopic!
do jun 26, 2008 7:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hmm naja eindigen we dan ook weer in vianen??
en hoeveel km's is het uberhaupt tussen apeldoorn en vianen?
do jun 26, 2008 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
|
|
do jun 26, 2008 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
RS 666 schreef: hmm naja eindigen we dan ook weer in vianen?? en hoeveel km's is het uberhaupt tussen apeldoorn en vianen?
kan wel, maar dat is dan de dag erna denk ik, tis zobizo km of 75, dus om heen en weer te tuffen is denk ik niet echt een plan.
ik zat te denken aan vianen apeldoorn met een omweggetje, en een ritje van 100-130 km, paar leuke stuurwegen e.d. en ergens gezellig wat eten en drinken met zen allen
do jun 26, 2008 9:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
dan is dat gewoon de route simpel. hebbe we tenminste een plek om heen te gaan. zoeken we daar een camping. volgende dag uitruste van de nacht ervoor. en dan is het zien of we nog gaan rondtouren of gezellig babbelen ofzo . of huiswaarts.
|
do jun 26, 2008 9:33 pm |
|
|
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
het maakt mij niet echt uit waar we starten
maar dan heb ik wel een camping nodig aangezien ik vanuit noord brabant kom
do jun 26, 2008 10:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
sinds het idee van Racekees en mijzelf om een ApriliaForum meeting te houden voor iedereen
is dit al het 3de topic erover
do jun 26, 2008 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dutchy
ApriliaForum Member
|
Ik kom hoogstwaarschijnlijk ( mocht ik dan een brommer hebben ) Maakt niet uit waar we starten en ben in voor de meerdaagse meeting
_________________ RS Gp1 Nero
|
do jun 26, 2008 10:58 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Jorrit schreef: :^^: sinds het idee van Racekees en mijzelf om een ApriliaForum meeting te houden voor iedereen is dit al het 3de topic erover
Ja, maar jij moet zonodig weer motorkapjes knuffelen met je rs, en ik fietsers lanceren
ah foei ik ging offtopic
|
vr jun 27, 2008 3:04 am |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Cypher schreef: nou, meestal mag dat juist niet, die moet je vaak achterlaten bij de ingang, omdat in nederland een milieu iets is, brommers kunnen olie/benzine lekken en dat zorgt voor rommel in de bodem
ik zie dat apeldoorn en vianen de koplopers zijn..
kunnen de stemmers eventueel ook even aangeven of ze eventueel bereid zijn om bijvoorbeeld in vianen te starten, te meeten en kennis te maken enzo, en dan met de rit richting apeldoorn tuffen, en dan richting een camping?
want de meeting word wel meerdaags waarschijnlijk, gezien daar wel animo voor is..
melvin en ik zullen bij definitieve deelneming ook een deelnemerslijst maken waardoor wij eventueel de camping hier op voor kunnen bereiden
Dus graag in een bericht zetten(wel hier gewoon posten)
-of je komt -de plek waar je wilt beginnen, en of je bereid bent eventueel van vianen-apeldoorn of andersom te willen rijden -of je meerdere dagen wilt blijven en van de camping gebruik wilt maken.
BLIJF WEL ONTOPIC, voor offtopic is er het Chattopic!
-Ik kom
-Vianen, het liefste rijden we dan op dag 1 naar apeldoorn, onderweg wat eten oid en dan in apeldoorn camping uitzoeken
-zie punt 2
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
vr jun 27, 2008 3:05 am |
|
|
|