Auteur |
Bericht |
Stephan777
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 19, 2008 8:12 pm Berichten: 818 Woonplaats: boskoop
|
Marcel_RS_identikit schreef: waarom stap je dan over op crosser :S koop gewoon de nieuwste aprilia rs
leg jij dan ff geld bij?:P
|
do jun 26, 2008 4:41 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
waarom wil je geen tzr meer dan?
do jun 26, 2008 4:45 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: waarom wil je geen tzr meer dan?
moet ik 500 euro bij betale voor 1 uit 2008 (nieuw)
en dat geld heb ik atm niet
|
do jun 26, 2008 5:49 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
OMG
niet de XRACE :|||||||||||||||||||||||||
beter doe je de drd
VEEL BETERE KWALITEIT.
do jun 26, 2008 5:49 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: OMG niet de XRACE :|||||||||||||||||||||||||
beter doe je de drd
VEEL BETERE KWALITEIT.
nee valt mee, als je gewoon zuinig met je spullen om gaat dan gaat alles lang en mooi mee
|
do jun 26, 2008 5:58 pm |
|
|
Dutchy
ApriliaForum Member
|
Stephan777 schreef: s1acker schreef: OMG niet de XRACE :|||||||||||||||||||||||||
beter doe je de drd
VEEL BETERE KWALITEIT. nee valt mee, als je gewoon zuinig met je spullen om gaat dan gaat alles lang en mooi mee
tenzij iemand anders er tegen aan crasht.. iig beter fix je je knie enz. snel en weer een nieuwe brommer
_________________ RS Gp1 Nero
|
do jun 26, 2008 6:01 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Dutchy schreef: Stephan777 schreef: s1acker schreef: OMG niet de XRACE :|||||||||||||||||||||||||
beter doe je de drd
VEEL BETERE KWALITEIT. nee valt mee, als je gewoon zuinig met je spullen om gaat dan gaat alles lang en mooi mee tenzij iemand anders er tegen aan crasht.. iig beter fix je je knie enz. snel en weer een nieuwe brommer
ja dat kan ook nog:P
me knie is bont en blauw en dik en heb nu een bloeduitstorting.
hij is aardig pijnlijk maar is nog mee te leven en morgen heb ik gelukkig vrij en daarna weekend.
zal morgen wel stijfies zijn:P
|
do jun 26, 2008 6:07 pm |
|
|
Dutchy
ApriliaForum Member
|
bekijk het van de positieve kant nu kan je toch ook geld eisen voor lichamelijk letsel ? Of was dat niet zo ?
_________________ RS Gp1 Nero
|
do jun 26, 2008 6:08 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Dutchy schreef: bekijk het van de positieve kant nu kan je toch ook geld eisen voor lichamelijk letsel ? Of was dat niet zo ?
geloof het niet.
kep net me helm+schoenen+tas weggebracht en dat mag ook voor de schade. want die waren ook kapot
|
do jun 26, 2008 6:10 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
Stephan777 schreef: Ari schreef: waarom wil je geen tzr meer dan? moet ik 500 euro bij betale voor 1 uit 2008 (nieuw) en dat geld heb ik atm niet
huh, je krijgt gewoon nieuwe van verzekering hoor, lijkt mij
do jun 26, 2008 6:30 pm |
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Stephan777 schreef: jasonNL schreef: :0o: erg grote kans dat hij totall loss wordt verklaart dealer had wel gelijk hij zei tegen mij als het met ee tzr was gewsst had het plactic je om de oren gevlogen die van jou is egt erger beschadigt dan die van mij was toen ik tegen een auto was gerede ja hij is total los verklaart Kris Af1 schreef: zooow kloooote voor je joh (k weet hoe het voeld ) wie zn schuld was het ?? van die motor rijder Dr.2Takt schreef: ik heb nog wel 2 rechte stuur delen (clipons) mocht daar iets mee gebeurt zijn.. nee bedankt Ari schreef: k denk dat ie gewoon een nieuwe krijgt van de verzekering maartoch, vind ik zonde van deze hoor ja ik krijg geld van de verzekering, maar tis gewoon fking zonde Als ik het geld heb dan koop ik deze:
je word verstandig moet je wel de zwarte xrace nemen he , veel vetter
maja wel zonde maja het gebeurt
|
do jun 26, 2008 6:34 pm |
|
|
Stephan777
ApriliaForum Member
|
Blijhoofd schreef: Stephan777 schreef: jasonNL schreef: :0o: erg grote kans dat hij totall loss wordt verklaart dealer had wel gelijk hij zei tegen mij als het met ee tzr was gewsst had het plactic je om de oren gevlogen die van jou is egt erger beschadigt dan die van mij was toen ik tegen een auto was gerede ja hij is total los verklaart Kris Af1 schreef: zooow kloooote voor je joh (k weet hoe het voeld ) wie zn schuld was het ?? van die motor rijder Dr.2Takt schreef: ik heb nog wel 2 rechte stuur delen (clipons) mocht daar iets mee gebeurt zijn.. nee bedankt Ari schreef: k denk dat ie gewoon een nieuwe krijgt van de verzekering maartoch, vind ik zonde van deze hoor ja ik krijg geld van de verzekering, maar tis gewoon fking zonde Als ik het geld heb dan koop ik deze: je word verstandig moet je wel de zwarte xrace nemen he , veel vetter maja wel zonde maja het gebeurt
yup zwart wordt het
|
do jun 26, 2008 7:00 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
maar eff opnieuw mn vraag
als die total los is verklaard, dan krijg je toch van die motorrijder zn verzekering toch een nieuwe??
do jun 26, 2008 7:02 pm |
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Ari schreef: maar eff opnieuw mn vraag als die total los is verklaard, dan krijg je toch van die motorrijder zn verzekering toch een nieuwe??
ja maar als hij zon dikke derbi koopt , ga je daar tog geen bezwaar van maken ?
maja hij krijgt waarschijnlijk de nieuwprijs niet terug....
|
do jun 26, 2008 7:04 pm |
|
|
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
tzr is gewoon 1000 x mooie dan zo xrace ding
_________________ brommer - loos :(
|
do jun 26, 2008 7:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
|