HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 31, 2025 6:50 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 SBO sprints (SBO zoetermeer gaat door!!) 
Auteur Bericht
Lucas
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
Beste Lucas,

Inschrijvingen zijn vanaf 8u00 tot max 10u30. Vanavond volgt nog een mailing voor alle rijders.

Met vriendelijke groeten,

Inne Meys

do jun 19, 2008 4:30 pm
Profiel
P!n0
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
dus ff samenvatten:

Zondag 22-06-'08
SBO zoetermeer
van ... tot ...?

do jun 19, 2008 6:19 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
P!n0 schreef:
dus ff samenvatten:

Zondag 22-06-'08
SBO zoetermeer
van ... tot ...?

wss rond half 12 a 12u de sprints tot 5 a half 6, dan finales rond 6 a half 7, zo ging het in eindhoven iig :^^:

do jun 19, 2008 7:13 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Bericht 
Rieju = trouwens SBO proof :^^: ik ben dr klaar voor!

do jun 19, 2008 7:59 pm
Profiel
Patrick V
ApriliaForum Member

Bericht 
ik heb net ff gereden samen met een vriend van mij. Hij met zijn zippie en ik op jah het sprintding:P, hij vind het raar dat hij na zo veel geld er nog uit gereden wordt door volgens hem een "gaar beun hok" moet alleen nog borgen...

do jun 19, 2008 10:12 pm
Profiel
Lucas
ApriliaForum Member

Bericht 
DIT IS DE MAILING DIE VANVOND VERZONDEN GAAT WORDEN.

Informatie SBO sprint Zoetermeer

Na lang wachten is het dan eindelijk weer tijd om het gas open te gooien.
Net als alle andere wedstrijden zijn er weer wat huisregels en wat vaste regels natuurlijk.

Edelgasstraat
Zoetermeer

ROUTE
Vanaf de afslag naar het industrieterrein Lansinghage staat de route aangegeven naar de locatie waar je moet zijn. Rijders moeten de borden “SBO sprint” en daarna “rennerskwartier” volgen. Bezoekers dienen via de gewone entree binnen te gaan wat staat aangegeven aan het begin van de edelgasstraat.

ENTREE
Voor rijder ( sbo lid ) + monteur is er gratis toegang op vertoon van je startlicentie of ID. Rijders die niet gaan rijden en later komen, kunnen bij de normale entree ook gratis naar binnen. Deze kunnen alleen geen korting meer krijgen voor een 2e persoon. Voor alle andere mensen zal de entree € 5,- bedragen. De ingang voor de rijders zal open gaan vanaf 8:00 en open zijn tot 10:00 . Daarna gaat deze alleen nog maar open voor noodgevallen. De bezoekersingang gaat om 10:00 open. ZORG DUS DAT JE OP TIJD BINNEN BENT!!!

PARKEREN
Alle rijders kunnen in het rennerskwartier parkeren. Alle auto’s die met rijders meekomen en niets bij hebben, moeten ergens anders op het terrein parkeren. Bezoekers moeten op het industrieterrein parkeren buiten het SBO terrein.
Er zullen parkeer regelaars lopen die iedereen hun plek aanwijzen. Er wordt GEEN plek vrijgehouden voor mensen die misschien nog zullen komen. Op deze manier verloopt alles vlot, en krijgen we geen opstoppingen. Het is aansluiten of omdraaien en weer richting huis rijden, zonder discussie. Het is absoluut verboden om toch te parkeren in stukken die met rood- wit lint en/of dranghekken zijn afgezet. Als dit toch gebeurd zul je ook van het terrein afgezet worden.

PANDEN BEDRIJVEN TERREIN
Vorig jaar zijn er een aantal vernielingen/ beschadegingen aangericht door rijders/ bezoekers. Dit is dus iets wat absoluut niet kan, willen wij in zoetermeer blijven rijden. Wij willen dan ook iedereen vragen om met hun handen van de bedrijven af te blijven, en respect te hebben voor alle mogelijke dingen die op HUN terrein staan. Wij mogen tot nu toe nog bij veel bedrijven het terrein gebruiken gelukkig, alleen zijn dit er wel minder als vorig jaar. De reden dat we dat niet meer mogen gebruiken is dat de mensen die er hebben gestaan iets hebben vernield, of er een puinhoop van hebben gemaakt. Als wij zien dat iemand moedwillig er een zooitje van maakt en/of nog erger vernielingen aanricht, wordt hij of zij, of het hele team onmiddellijk van het terrein afgezet.

POLITIE
Er zal net als voorgaande jaren politie op en om het terrein heen aanwezig zijn om de orde te handhaven. Gedraag je dus ook buiten het terrein.

AFVAL
Net zoals op alle andere evenementen vragen wij jullie om geen afval achter te laten. We zullen bij de poort elke rijder of team een grote vuilniszak meegeven. Ook zullen er 15 kliko’s over het hele terrein heen staan waar afval ingegooid kan worden.

Met andere woorden: als je je gewoon normaal gedraagt zoals het hoort heb je een leuke dag, en anders waarschijnlijk niet.

PROGRAMMA
We hebben in zoetemeer een kreidler demo sprint van de oude rotten uit het vak, waaronder Luc Foekema natuurlijk. Daarom hebben we dus een andere planning als normaal.

8:00 - 10:00 inschrijving ( st.net tent )
8:15 - 10:30 keuring ( TNT tentje )

10:00 - 12:30 kwalificatie

12:30 - 13:00 standaard kreidler sprint

13:00 - 16:00 kwalificatie

16:00 - 16:30 standaard kreidler sprint

17:00 - 18:30 finale

19:00 prijsuitreiking

REGEN
Mocht het gaan regenen en we de wedstrijd moeten staken, gaan we net als meppel kijken naar de tijd die is gebruikt voor de kwalificatie. Als dit meer als 4 uur is zal de kwalificatie tellen als einduitslag net als in meppel.
Is het minder als 4 uur, dan zullen we de wedstrijd als teniet moeten verklaren.

Wij hopen dat we er samen met jullie weer een mooie dag van kunnen gaan maken.

www.stichtingsbo.nl

vr jun 20, 2008 8:19 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Gewoon de halve eerste helft van oranje gemist omdat ik nog aan het sleutelen was :@: :@: :@: :@: :@:

Maarja hij is er klaar voor. Helaas zonder Mikuni TM-ss die kon de benzine toevoer niet bij benen :D .

Tot morgen!!@ :{-): :{-):

za jun 21, 2008 10:36 pm
Profiel WWW
skilder
ApriliaForum Member

Bericht 
nou jongens
tot morgen ben met joast mee
nemen jullie trouwens nog bbq mee ofzo :^^:

za jun 21, 2008 11:55 pm
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik heb voetbal zitten kijken en moet morgenochtend nog ff me vloeistof overloop inorde maken, hoezo een domme keuze :D . Nu maar 7u me bed uit om die zooi goed te maken en alles voor 8u in de bus te hebben :D

zo jun 22, 2008 1:21 am
Profiel
rs joost
ApriliaForum Member

Bericht 
ik ok voetbal gekeken , en lig nu net in me bed lekker zat :D:

zo jun 22, 2008 2:05 am
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik ben er alweer uit en baal er hard van eigenlijk :D

Tot straks :^^:

zo jun 22, 2008 7:10 am
Profiel
Stephan777
ApriliaForum Member

Bericht 
ik ga zo hopelijk staat er gene roller@@@

zo jun 22, 2008 11:01 am
Profiel
Stephan777
ApriliaForum Member

Bericht 
het was leuk allen veel politie+rollers. zelfs een heli...... gewoon 4 rollers.....

ik heb nog geluk gehad :D: kep der niet op gestaan.

zo jun 22, 2008 5:45 pm
Profiel
Utrechtterror
ApriliaForum Member

Bericht 
:00/:

zo jun 22, 2008 5:50 pm
Profiel
Ari
ApriliaForum Member

Bericht 
kreeg net een sms'je van rollerbank.nl
rb Zoetermeer thv lansinghage bij brommersprint (motoragenten) verzonden 17:48 (rollerbank.nl) :P

zo jun 22, 2008 5:50 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 190 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende