Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
misschien net een te klein sproeiertje? zal je vast al naar gekeken hebben
_________________
|
di jun 17, 2008 7:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
bougie is koffiebruin..
_________________
|
di jun 17, 2008 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 10:28 pm Berichten: 545 Woonplaats: Dalfsen
|
Je moet de cilinderkop op een bepaald ''moment'' vast draaien te vast kan ook problemen geven!
(info van Josdijkman zelf)
_________________ *--> Futura <--*
"© Aprilia ©"
|
di jun 17, 2008 8:25 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
oh kijk dat is de geheime tip .. dat is algemeen wel bekent
volgens mij heeft hij het laten doen dus dat zit wel goed
_________________
|
di jun 17, 2008 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 10:28 pm Berichten: 545 Woonplaats: Dalfsen
|
oh oke nou ja ik dacht misschien wist ie dat niet
Wou proberen te helpen
Nouja inidergeval succes
_________________ *--> Futura <--*
"© Aprilia ©"
|
di jun 17, 2008 8:41 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
sorry als het lullig overkwam ik weet ook niet alles, maar "in het princiepe" moet iedere bout en/of schroef aan een motor met een bepaald moment worden aagedraait.
en je hebt gelijk dat het zeker erg belangrijk is, vooral bij je kopbouten
_________________
|
di jun 17, 2008 8:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 10:28 pm Berichten: 545 Woonplaats: Dalfsen
|
Ach Boeie
Trouwens is je zuiger in een bepaald patroon beschadigt dan?
bijvoorbeeld aan 4 kanten ofzo?
_________________ *--> Futura <--*
"© Aprilia ©"
|
di jun 17, 2008 8:53 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
moeten op 13nm geloof ik...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di jun 17, 2008 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
word gedaan door een motormonteur, neem aan dat die dat wel weet..
de zuigerveren en cilinder waren beschadigd net onder de uitlaatpoort.
_________________
|
di jun 17, 2008 9:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
is er dan niet een stukje menbraam je cil in gevlogen? dat kan namelijk schade aanrichten bij de uitlaatpoort aangezien die daar eruit vliegt
_________________
|
di jun 17, 2008 9:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
gerrit, ding wordt veel te warm
der scheelt denk ik iets thv de koeling (heb ik je al gezegd dat het dat kon zijn)
_________________
|
di jun 17, 2008 11:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Matthijn schreef: moeten op 13nm geloof ik...
dat moet bij am6. misschien vergis je je.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di jun 17, 2008 11:48 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
opzich maakt dat niet zoveel uit, als je wat feeling hebt dan is het vast en dan nog een slagje (momentsleutel is altijd beter)
zorg er vooral voor dat je squish op meer dan 1mm staat
_________________
|
di jun 17, 2008 11:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
*Thomas* schreef: gerrit, ding wordt veel te warm
der scheelt denk ik iets thv de koeling (heb ik je al gezegd dat het dat kon zijn)
en waar zou ik dit probleem ergens moeten zoeken?
_________________
|
wo jun 18, 2008 5:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
kijk eens of je vloeistofpomp het nog doet... misschien ligt het hier aan
wat ook voorkomt (had ik met me af1) is dat er troep tussen de vinnen van de radiateur zit waardoor hij niet goed gekoeld word.
tevens even je kvs systeem ontluchten?? misschien zit er nog wat in...
geen idee of dit het probleem is, maar je kan het altijd proberen
_________________
|
wo jun 18, 2008 5:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
|