dat achterste spiraaltje kun je nog wel bijbuigen voor tijdelijk, had ik bij mijne ook gedaan, ging een aardige tijd goed maar na verloop van tijd begeeft die het wel een keer
gewoon weer terug buigen heb het zelf de gehad mijn mijn mx naar de tijt heb ik er nog zeker 1 jaar mee gereden en heb er geen probleemen meer mee gehad
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
gewoon weer terug buigen heb het zelf de gehad mijn mijn mx naar de tijt heb ik er nog zeker 1 jaar mee gereden en heb er geen probleemen meer mee gehad
ja die hauwd dat nokje tegen wat op je kikstarter ronsel zit je moet die bauwd los draaien kikstarter onder spaning hauwden kap er op zetten en dan de bauwt weer vast draaien en dan pas de kikstarter weer los laaten
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum