Brommersprint Damwoude 7-06-2008
Auteur |
Bericht |
rudolf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 15, 2005 6:22 pm Berichten: 660 Woonplaats: Bennekom
|
Nou ik ben ook weer terug. Beetje gemengde gevoelens over vandaag. De sprinter deed het tegen alle verwachtingen in helemaal niet zo slecht. Na de eerst kwalificatie ritten was die zelfs goed voor een tweede tijd . Maar daarna ben ik even vreselijk hard genaaid door de organisatie!!
Ik moest in plaats van tegen nummer 7 te rijden in de omloop tegen nummer 3 rijden die een paar honderdste langzamer was dan mij. Dus de nummer 2 of 3 tijd van de kwalificatie zou al bij de kwart finale eruit gereden worden . Ik maakt meteen een valse start en dat was maar goed ook want de start was echt KUT. Daarna maakte mijn tegenstander een valse start wat heel spijtig was want dit keer was ik wel heel goed weg. En bij de derde start was mijn start niet echt heel super en die van Gert-jan een stuk beter, waardoor ik er meteen uitlag .
Nou verder gewoon weer een leuke dag. Veel mensen gezien dus dat was weer leuk .
En Peter nogmaals gefeliciteerd met je eerst plaats
Edit: blok heeft waarschijnlijk wel flinke schade want toen ik hem thuis starten klonk die als een diesel . En ik kwam er ook achter dat die lang zijn toeren niet meer haald als in het begin van de dag.
_________________ 2de plaats 70cc klasse Jubbega!!
|
za jun 07, 2008 10:13 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
Ook weer thuis. Over algemeen ging t wel lekker Eerste run een tijd van 9.4 gereden, 2de run ook zoiets. Ik had 4de tijd daarmee, dus mocht door naar omloop. In de omloop mocht ik tegen Teus boers, reed ik met 2 of 3 seconden verschil eruit. Dus door naar de volgende ronde. Mocht ik tegen Sybren Wind die de snelste tijd had neer gezet (8.6 seconden). Start ging echt perfect, bleef sybren zon 30 a 40 meter voor en toen kwam hij me op puur vermogen weer inhalen. Die run had ik dus verloren. Maargoed ik kon nog steeds 2/3/4de worden. Daarna mocht ik tegen reinier geytenbeek. Maar geen id waarom 3x valse start gemaakt en toen lag ik eruit. Erg jammer zeker nadat ik hoorde dat ze benzine kraan nog dicht stond en die brommer dus al voor geen meter liep en ik hem dus makkelijk had kunnen hebben en beker had kunnen halen... Maarja uit eindelijk dus een 4de plaats gehaald wat ik zelf niet heel verkeerd vond
Van de zomer maar even me krukas lagers vervangen want die zijn toch niet erg best.. Genemuiden gaan we voor de winst
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
za jun 07, 2008 11:18 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
top dag gehad, morgen filmpjes + meer verhaal want ik ben bekaf.. Erg jammer dat we tot 9u moesten wachten en om half 12 pas thuis waren..
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo jun 08, 2008 1:26 am |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
peter, nog gefeliciteerd
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
zo jun 08, 2008 10:21 am |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
ja jongens gefeliciteerd
ik heb me ook heel erg vermaakt , jammer dat ik eerder weg moest , maar dat had ook weer zo ze redenen ,
mijn eerste run tegen erik reitsma ging opzich wel goed reactie tijd van 0,01 sec , alleen starten ging iets minder dus een tijd van 9,6 van hem gewonnen , hij reed 9,7 dacht ik
2e run moest ik tegen jim , echt een hele goeie start tot 50 cm voor de finish lag ik ook op top , en hoorde jim ook achter me rijden , die steeds dichter bij kwam , jim heeft helaas net gewonen , maar als nog een tijd van 9,5.
was een mooi dagje , en zeker voor herhaling vatbaar
alleen alles was een beetje stom georganiseerd jammer genoeg
|
zo jun 08, 2008 11:30 am |
|
|
Maurits
ApriliaForum Member
|
je moest idd erg lang wachten in de zon
maar verder was het een top dag !
_________________ Kx80 Puch
|
zo jun 08, 2008 11:48 am |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Je kon ook omrijden (toch jelmer)
_________________ Power is useless without control!
|
zo jun 08, 2008 1:07 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
ja dat kan , maar vind ik niet netjes
|
zo jun 08, 2008 1:13 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
ging prima dat omrijden
mwa ik heb netjes de midden moot vertegenwoording met 9,5 / 9,6 sec.
maar het was mooi weer en het was scheit warm
_________________ www.club-racing.nl
|
zo jun 08, 2008 3:07 pm |
|
|
Psycho Rubberburner
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 02, 2005 10:43 pm Berichten: 321 Woonplaats: Marum
|
Ja hoor ging super, en als de organisatie daar gezeur om krijgt door omwonenden, dan moeten ze het maar beter regelen
Hier van mijn kant wat foto's, jammer genoeg niet van alles sprinters hier omdat mijn vader snel vertrokken was met de camera
_________________ Jahoor
VHSH power :)
Laatst bijgewerkt door Psycho Rubberburner op zo jun 08, 2008 4:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jun 08, 2008 3:44 pm |
|
|
Psycho Rubberburner
ApriliaForum Member
|
rs joost schreef: ja jongens gefeliciteerd ik heb me ook heel erg vermaakt , jammer dat ik eerder weg moest , maar dat had ook weer zo ze redenen , mijn eerste run tegen erik reitsma ging opzich wel goed reactie tijd van 0,01 sec , alleen starten ging iets minder dus een tijd van 9,6 van hem gewonnen , hij reed 9,7 dacht ik 2e run moest ik tegen jim , echt een hele goeie start tot 50 cm voor de finish lag ik ook op top , en hoorde jim ook achter me rijden , die steeds dichter bij kwam , jim heeft helaas net gewonen , maar als nog een tijd van 9,5. was een mooi dagje , en zeker voor herhaling vatbaar alleen alles was een beetje stom georganiseerd jammer genoeg
Ja goed gereden, op 1 of andere manier ging ik door de zenuwen ofzo op het laatst op me koppeling hangen waardoor ik misschien wat power verloor op het end Wel een goed start vond ik zelf
_________________ Jahoor
|
zo jun 08, 2008 3:55 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
ja jij had zeker een goede start , mijn start was wat minder , reactie tijd goed , en toen kakte die ff in ofzo , maja jammer , mooie foto trouwens van me sprinter onder de tent
nieuwe achtergrond hehe
|
zo jun 08, 2008 4:02 pm |
|
|
Psycho Rubberburner
ApriliaForum Member
|
rs joost schreef: ja jij had zeker een goede start , mijn start was wat minder , reactie tijd goed , en toen kakte die ff in ofzo , maja jammer , mooie foto trouwens van me sprinter onder de tent
nieuwe achtergrond hehe
Niks te danken .. kijk bovenaan in de lijst van foto's, die foto vond ik op waldnet.nl
_________________ Jahoor
|
zo jun 08, 2008 4:04 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
ja gaaf , lekker geconcentreerd , wist niet dat ik zo keek
|
zo jun 08, 2008 4:05 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
|
http://nl.youtube.com/profile_videos?us ... kemp12&p=r
Daar alle filmpjes die gemaakt zijn vanuit onze kant:) Zijn dr totaal 27, bijna 900mb aan film materiaal Zitten ook nog wat andere filmpjes tussen maar dat mag de pret niet drukken
|
zo jun 08, 2008 4:54 pm |
|
|
|