Aprilia RS Haga Replica,back 2 original! Te Koop! foto p260!
Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Citaat: ik bedoel te zeggen dat je gewoon volgas moet gaan rijden waar het toelaat
hoe weet je nou wanneer het het toelaat als je geen ervaring hebt
dat is et em juist ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) eerst LEREN , DAN pas doen:^^:
za jun 07, 2008 9:05 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
bijv. op een lang recht stuk
en dan leer je vanzelf wanneer je gas kan gaan geven als je de bocht uit komt
za jun 07, 2008 9:06 pm |
Persoonlijk album
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
moet je trouwens zo'n mhr team nog ver inrijden als die goed afgesteld is?
of gewoon paar keer goed warm rijden en kan je daarna wel redelijk doortrekken zo lang je maar niet op top gaat rijden zeg maar?
za jun 07, 2008 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Citaat: dan leer je vanzelf wanneer je gas kan gaan geven als je de bocht uit komt
juist ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
za jun 07, 2008 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: moet je trouwens zo'n mhr team nog ver inrijden als die goed afgesteld is?
of gewoon paar keer goed warm rijden en kan je daarna wel redelijk doortrekken zo lang je maar niet op top gaat rijden zeg maar?
zou em wel inrijden jah ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) zo'n 300 km denk ik dat voldoende is :)
als de cil nog niet ingereden is en je hebt em rustig warm gereden kan je natuurlijk wel even het gas opentrekken maar zorg ervoor dat het niet te lang duurt ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
za jun 07, 2008 9:08 pm |
Persoonlijk album
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: dan leer je vanzelf wanneer je gas kan gaan geven als je de bocht uit komt
juist ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
wees maar niet bang dat ik straks als een debiel ineens volgas geef als ik halverwege een bocht oid. zit
maja antwoord op andere vraag? ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
za jun 07, 2008 9:08 pm |
Persoonlijk album
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Itakura schreef: Citaat: ik bedoel te zeggen dat je gewoon volgas moet gaan rijden waar het toelaat
hoe weet je nou wanneer het het toelaat als je geen ervaring hebt ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) dat is et em juist ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) eerst LEREN , DAN pas doen:^^: with stupid ik bedoel dat je je gas open moet knallen op een leeg lang stuk, en niet in een woonwijk RS 666 schreef: moet je trouwens zo'n mhr team nog ver inrijden als die goed afgesteld is?
of gewoon paar keer goed warm rijden en kan je daarna wel redelijk doortrekken zo lang je maar niet op top gaat rijden zeg maar? je moet je zuiger voornamelijk inrijden. die moet een end inslijten, 300km is overdreven, maar ik zou zeker 150 doen, gezien het om een nieuwe cilinder ook gaat die nicasil wand is zo hard dat die nauwelijks slijt, echter moet je cilinder en zuiger wel een aantal keer geleidelijk in en uitzetten, doe je dat niet, dan zal je zuiger hoogst waarschijnlijk harder uitzetten, en ff een paar stukke nica meepakken, of een paar vegen erop achterlaten overgins zou ik bij zon setup 1:40 smeren, en warm rijdeneen temperatuur sensor en meter is dus wel een must. anders nog iets? Itakura schreef: Citaat: ik bedoel te zeggen dat je gewoon volgas moet gaan rijden waar het toelaat
hoe weet je nou wanneer het het toelaat als je geen ervaring hebt ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) dat is et em juist ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) eerst LEREN , DAN pas doen:^^:
edit2:
hoe moet je nou iets leren zonder het te doen?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za jun 07, 2008 9:12 pm |
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
eerst rustig rijden ofzo? ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
Laatst bijgewerkt door Itakura op za jun 07, 2008 9:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jun 07, 2008 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: Itakura schreef: Citaat: ik bedoel te zeggen dat je gewoon volgas moet gaan rijden waar het toelaat
hoe weet je nou wanneer het het toelaat als je geen ervaring hebt ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) dat is et em juist ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) eerst LEREN , DAN pas doen:^^: with stupid ik bedoel dat je je gas open moet knallen op een leeg lang stuk, en niet in een woonwijk RS 666 schreef: moet je trouwens zo'n mhr team nog ver inrijden als die goed afgesteld is?
of gewoon paar keer goed warm rijden en kan je daarna wel redelijk doortrekken zo lang je maar niet op top gaat rijden zeg maar? je moet je zuiger voornamelijk inrijden. die moet een end inslijten, 300km is overdreven, maar ik zou zeker 150 doen, gezien het om een nieuwe cilinder ook gaat die nicasil wand is zo hard dat die nauwelijks slijt, echter moet je cilinder en zuiger wel een aantal keer geleidelijk in en uitzetten, doe je dat niet, dan zal je zuiger hoogst waarschijnlijk harder uitzetten, en ff een paar stukke nica meepakken, of een paar vegen erop achterlaten overgins zou ik bij zon setup 1:40 smeren, en warm rijdeneen temperatuur sensor en meter is dus wel een must. anders nog iets?
thanks, hier heb ik zeker wat aan
tempmeter mis ik nu al eigk, wil gewoon weten hoe warm die is
kan je trouwens niet dat derbi oliepompje zo instellen dat ie 1 op 40 smeert of zijn die niet in te stellen?
za jun 07, 2008 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
de een zegt van wel.
ik zeg van niet
tevens vind ik die een veels te gevoelig onderdeel.
heb er zelf 3 kapot gereden. en ze waren alle 3 genuine Mikuni.
|
za jun 07, 2008 9:18 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ow oke, naja dan ga ik zelf wel mengen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
za jun 07, 2008 9:19 pm |
Persoonlijk album
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
is verstandig, want dan zie je ook wat je mengt
wel goed mengen éh ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
|
za jun 07, 2008 9:21 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
haha ja hoor
rekenwonder dat ik ben ![dry :<>:](./images/smilies/dry.gif)
za jun 07, 2008 9:22 pm |
Persoonlijk album
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
gewoon aantal liters door 40 delen
10liter
10/40 = 0.250
250ml olie
|
za jun 07, 2008 9:23 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ja snap ik ook wel hoor
ik sta nu heel slecht voor wiskunde dan maar t/m 3 havo stond ik altijd iets van een 8 enzo, dus ik kan het wel ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
za jun 07, 2008 9:24 pm |
Persoonlijk album
|
|