Aprilia RS Haga Replica,back 2 original! Te Koop! foto p260!
Auteur |
Bericht |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Itakura schreef: RS 666 schreef: Itakura schreef: haha lol... zorg iig dat je blokje goed afgesteld is, die derbiblokjes kunnen aardig wat geweld hebben! maar ieder setupje kan kapotlopen jah, afgesteld rijd ook lekkerder dan kut afgesteld als jij af gaat op lekker rijden zou ik hem origineel ontgrensd houden want zo'n MHR jaagt je de hele tijd op... dat houd in dat je de hele tijd gepusht word gas te geven tot dat je je gas onder controle kan houden en dat duurt meestal wel een jaartje bij mensen onder de 18... iig zoals devlin net al zei : goed bezig , maar keep it safe
hmm, heb je aan de ene kant wel gelijk in, maar aan de andere kant draain je wel minder toeren om even hard te gaan. ik draai met mn 86 blok voor straat gebruik echt 8k ofzo. nu zal dat bij mhr team miss iets meer zijn, maar als je het goed afstelt, kan je zeker relaxed rijden.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za jun 07, 2008 8:46 pm |
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 10:28 pm Berichten: 545 Woonplaats: Dalfsen
|
of je verpest je eigen Topic:D:
_________________ *--> Futura <--*
"© Aprilia ©"
|
za jun 07, 2008 8:46 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
dat zegt nog niet dat als je er op rijd dat je veilig rijd met zo'n snelheidsduivel
maarjah je moet het helemaal zelf weten, ik heb daar geen invloed op wat je doet maar ik geef je gewoon tipzz mijn tip is; zorg dat je niet altijd vol gas rijd, je rijd jezelf nog eens dood met zo'n ding zonder ervaring met die snelheden
za jun 07, 2008 8:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Devlin schreef: of je verpest je eigen forum
forum is niet van 1 van ons hier
za jun 07, 2008 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
|
Nee klopt
Nja iniedergeval veel succes met je 80 cctjes
Zonde als je weer valt..
"© Aprilia ©"
|
za jun 07, 2008 8:50 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
wtf, beter rot je nou echt een tering eind op, ben je nu echt zat, dat vallen heeft niet veel met rijervaring te maken
zoals ik al vermeld heb, heeft een motorrijder die het gezien heeft ookal gezegd dat hij met 25 jaar rij-ervaring hoogstwaarschijnlijk ook onderuit was gegaan
dus of je komt hierheen en kijken hoe de situatie is, of je houd je mond
edit: en ik heb altijd nog meer rij-ervaring dan jouw
Laatst bijgewerkt door RS 666 op za jun 07, 2008 8:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jun 07, 2008 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Devlin
ApriliaForum Member
|
Serieus het is toch zonde als je weer valt..
"© Aprilia ©"
|
za jun 07, 2008 8:53 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Citaat: Zonde als je weer valt..
mee eens... ik zou eerst ff zorgen dat je wat meer ervaring hebt voor je er mee op de weg gaat als je met die snelheid valt komt de verzekering je echt niet meer tegemoet... als het nog mag baten
Edit :
vallen heeft grootendeels met ervaring te maken, het ligt er natuurlijk aan in welke situatie, sommige situaties kan echt niemand wat tegen doen (zoals de jouwe in dit geval) maar als jij niet weet hoe je moet remmen, sturen in de bocht en gasgeven met bepaalde timings en kracht, dus dat je niet kan doseren, ga je al gauw genoeg te veel doen en het gevolg daarvan is dat je valt
het zeggen dat het er weinig mee te maken heeft is een kwestie van onervarenheid, het is deels waar, maar grootendeels fout.
peace
Laatst bijgewerkt door Itakura op za jun 07, 2008 8:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jun 07, 2008 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: Zonde als je weer valt..
mee eens... ik zou eerst ff zorgen dat je wat meer ervaring hebt voor je er mee op de weg gaat als je met die snelheid valt komt de verzekering je echt niet meer tegemoet... als het nog mag baten
alsof meer vermogen een garantie is op brokken
|
za jun 07, 2008 8:55 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: Zonde als je weer valt..
wie zegt dat ik altijd volgas rij? doe ik nu ook lange na niet
maja kunnen we nu verder gaan over me brommer ofzo? heb geen zin in al dat fucking gezeik hier
za jun 07, 2008 8:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
oke,, maar ga met die 80 cc lekker op et circuit rijden... veelste lomp voor op de straat
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
za jun 07, 2008 8:56 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Citaat: alsof meer vermogen een garantie is op brokken
tsjek me edit
mah idd ik heb genoeg gezegd, ik ben hier niet om mensen af te vallen maar om tips te geven waardoor er misschien wat voorkomen kan worden!!
succes met het opvoeren, je kan het altijd vragen als je hulp nodig hebt
za jun 07, 2008 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: alsof meer vermogen een garantie is op brokken
tsjek me edit mah idd ik heb genoeg gezegd, ik ben hier niet om mensen af te vallen maar om tips te geven waardoor er misschien wat voorkomen kan worden!! succes met het opvoeren, je kan het altijd vragen als je hulp nodig hebt dat het een hele nieuwe ervaring is kan ik niet ontkennen, maar zo extreem is het nou ook weer niet. ik heb zelf ook leren rijden met een dikke setup, en sowieso, als je weet dat je een bult vermogen heb, dan zal je ook eerder remmen enzo. voorzichtiger doen, gezien 2takt zn vermogen vrij plotseling vrijgeeft Aprilia-Peter schreef: oke,, maar ga met die 80 cc lekker op et circuit rijden... veelste lomp voor op de straat
heb je er ooit mee gereden dan?
of ben je gewoon een pussy?
|
za jun 07, 2008 9:01 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Citaat: dat het een hele nieuwe ervaring is kan ik niet ontkennen, maar zo extreem is het nou ook weer niet. ik heb zelf ook leren rijden met een dikke setup, en sowieso, als je weet dat je een bult vermogen heb, dan zal je ook eerder remmen enzo. voorzichtiger doen, gezien 2takt zn vermogen vrij plotseling vrijgeeft
de hele essentie van mijn edit was bewijzen dat het een nieuwe ervaring is, dat je eerst rustig moet rijden en langzaam wat meer gas moet geven zodat je weet hoeveel power je onder je kont hebt. leer eerst rijden met die setup voor je het gas opentrekt! we zeggen gewoon het zelfde maar dan in andere woorden
za jun 07, 2008 9:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Citaat: dat het een hele nieuwe ervaring is kan ik niet ontkennen, maar zo extreem is het nou ook weer niet. ik heb zelf ook leren rijden met een dikke setup, en sowieso, als je weet dat je een bult vermogen heb, dan zal je ook eerder remmen enzo. voorzichtiger doen, gezien 2takt zn vermogen vrij plotseling vrijgeeft
de hele essentie van mijn edit was bewijzen dat het een nieuwe ervaring is, dat je eerst rustig moet rijden en langzaam wat meer gas moet geven zodat je weet hoeveel power je onder je kont hebt. leer eerst rijden met die setup voor je het gas opentrekt! we zeggen gewoon het zelfde maar dan in andere woorden
nee. ik bedoel te zeggen dat je gewoon volgas moet gaan rijden waar het toelaat, dan weet je waartoe het voertuig capabel is,
als je een beetje halfbakken halfgas gaat zitten geven kan je net zo goed ori ontgrensd rijden
|
za jun 07, 2008 9:04 pm |
|
|
|