So, tis wel weer een tijd voor een update dacht ik zo
vandaag wat pakjes binnen
2ehands stuff van Adri (THNX!!!!!!)
en wat klein grut bij de jager (
www.speedparts.nl) vandaan,
binnenkort nog wat spullen van opvoeren.nl
ruitje, zadeltjes en voorframe stuk van Adri, en een setje apri stickers die die er bij gedaan had, tof! bedankt
en onder aan de foto wat klein spul dat ik nodig had :)
dus tja, direct de rs buiten gezet, en zo begonnen we de dag...
eerst maar is nieuwe hendels op gaan zetten, lijken allemaal mooi het zelfde
maar dat is ie niet helaas :/ ..
probleem is dat ie tegen de stuurschakelaar komt ..... balen, jammer, tis niet anders, oude er maar weer op :) zal wel zien of ik keertje nieuwe kan krijgen
ahwell, nieuwe kabeltjes er op dan maar, toerenteller kabel was echt op over en uit, gescheurt veroest etc etc, km teller kabel zat er niet eens op ....
beetje olie er in laten lopen en er op schroeven :)
Tja, aan gezien de achter rem blokken tot mijn verassing Totaal op waren, die van voor ook maar is gaan bekijken, en aangezien dat er ook niet super uit zag maar gewoon nieuwe besteld :)
en jahoor, ook voor was behoorlijk op .. t kon nog net, niet zo drastisch als achter, maar toch.......
en ook die zitten weer zoals ze horen, schijf daar in tegen was wel Iets onder de minimum dikte .... dus daar ga ik denk (op zijn tijd) een vervanger voor zoeken, is zien of er wat leuks te krijgen is :)
nieuwe zadeltjes, denk niet dat ik er wat over hoef te zeggen, iedereen ziet het verschil wel
tank er weer op, voorframe er op, tellers er op....
top kuip er op met nieuwe ruitje
rempedaal afgesteld op goeie hoogte (voor mij althans
)
schakelpedaal was tegen het frame gaan schuren, beetje zitten prutsen en dat netjes opgelost, frame beetje bij gespoten (voor het mooie achteraf gezien best even kunnen plamuren.. maja, jammer dan) en ook even afgesteld :)
Tja, toen nog wat zitten prutsen .. en maar is besloten de kappen te passen, dat begon toch wel te kriebelen
k zal niet veel lullen, gewoon plaatjes posten, lijkt me het handigst
echt sweet om het resultaat na al het werk te zien.... k vind het tot dus ver geslaagd, begint al serieus wat moois te worden
maja, nu begint het uiterlijk pas, dus k moet nog even zien wat ik daar mee ga doen :)
k heb van adri wat mooie aprilia racing stickers, en heb een vel grijs metallic merk stickers, k ga nog wat stickers laten maken (plak letters) dus zal wel zien hoe of wat :)
nu duik ik nog effe de schuur in, moet nog zien welke handvaten ik er op ga doen, en dan laat ik het er bij voor vandaag :)
laat maar weten wat je er van vind! :)
(en tips over styling zijn zeer welkom
)
mzzl