Aprilia RS Haga Replica,back 2 original! Te Koop! foto p260!
Auteur |
Bericht |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
aprilia kevin schreef: RS 666 schreef: en ik zat zonder eten Dikzak @ Aprilia-Peter, dan betaal alleen jij maar €1030 voor een tank bij de dealer ![pinch :X:](./images/smilies/pinch.gif)
wahaha dat zou ik van de verzekering krijgen kerol ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) .. maar dat was niet doorgegaan de tank moest over worden gespoten ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif) En dat kwam op 300 euro maar mooi laten uitbetalen..
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di jun 03, 2008 7:51 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
anderson
ApriliaForum Member
|
Koekje derbij ?
|
di jun 03, 2008 7:51 pm |
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
RS 666 schreef: jasonNL schreef: idd iedereen kan als hij ineens moet stoppe de rem wat te hard inknijpe van de schrik maare ga je uitlaat er nog af halve voor dat de schadeexpert komt of nie?? neej, tis gewoon goedgekeurde uitlaat zonder prop, en vraag me zoizo af of het opvalt, dat ding is hittewerend zwart en orgi demper, en degene van die zaak die het gaat regelen die zou al zou ze moeilijk gaan doen me eronder uit lullen ofzo. rain man schreef: wat thomas zegt, leer rijden. je bent geen rossi en het zal vast wel dat het een kut situatie is, maar je hebt nog maar korte rij ervaring op zo'n brommer.
en kan je denken dat je met ongeveer een jaar je brommer wel kent, kennelijk niet dus als jullie allemaal als tamme hondjes die langharige tackel achterna praten ken ik er ook nog wel een paar, van die 1 jaar ben ik niet mee gekomen en wie zegt dat ik rossi nadoe? en ook dat ik me brommer volledig ken na een jaar heb ik nergens gezegd, en wist ik zelf ook wel, dus waar je heel je bericht op baseerd snap ik ook niet, maar als je wilt discussieren of wat ook, kom dan met dingen die je weet of die ik gezegd heb ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
hap hap hap hap visje visje in het water
tis sneu voor je , maar heelaas zulke dingen gebeuren nu eenmaal
kan je niks aan doen , of wel natuurlijk , maar dat je dan niet overweg kan met kritiek vind ik beetje zwakjes hoor
zelfs de beste rijder kan opz e bek gaaan
|
di jun 03, 2008 7:56 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
dat laatste bedoel ik nou juist, het had hun ook overkomen en dan gaan zeiken over mijn rijstijl of ervaring ofzo, maarjah niks meer aan te doen
ben ik dan eigelek de eerste op het forum met special paint op my06
met kuipen dan
want kan best zijn dat streskip eerder is maar das gewoon een mislukt streetfighter geval ![pinch :X:](./images/smilies/pinch.gif)
di jun 03, 2008 8:12 pm |
Persoonlijk album
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
hun zijn ook al x op hun bek gegaan hoor ga daar maar van uit ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
di jun 03, 2008 8:35 pm |
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Eet wat de pot schaft.
Kut van je brommer, khoop dat die er snel weer mooi uitziet. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
di jun 03, 2008 8:37 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
ja dat snap ik ook best, maar zeker als dat het geval is, waarom dan iemand zo afkraken terwijl je het zelfde is overkomen..
maar mijn photoshop talent is niet echt goed genoeg om dit te gaan doen slagen ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif)
di jun 03, 2008 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
RS 666 schreef: zo bedoel ik het niet, ik bedoel alsof hij bedoelt dat ik denk dat ik net zo goed kan rijden als rossi. en die kleur is niet echt haalbaar ben ik bang ![wink ;)](./images/smilies/wink2.gif)
dat bedoelde ik ook niet egt
mij lijk erg mooi gewoon zwarte onderkappen en die kap die bij je radiatuur zit. velgen zwart late coate en zijkappen, voorkap en achterkappen zilver net als de sticker van die witte rsv en dan een zwarte sticker van een leeuw van aprilia ofzo
|
di jun 03, 2008 8:51 pm |
Persoonlijk album
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
hmm zwart met de aprilia leeuw is wel mooi maar waar kan ik zo´n aprilia leeuw vinden? ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif)
di jun 03, 2008 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
gewoon ori houden is hij ook nog wat waard als je em verkoopt
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
di jun 03, 2008 9:00 pm |
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
RS 666 schreef: hmm zwart met de aprilia leeuw is wel mooi maar waar kan ik zo´n aprilia leeuw vinden? ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif)
....... ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif) goeie vraag die van 2008 zijn er niet in het zwart denk alleen rood ![unsure :_:](./images/smilies/unsure.gif)
|
di jun 03, 2008 9:05 pm |
Persoonlijk album
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
Ow maak er een My 08 van ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) Maar dan in parelmoer zwart ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
di jun 03, 2008 9:52 pm |
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
kerel die schade is zo weg te werken, vang geld van de verzekering en hou de rest
ga geen rare dingen doen ![huil :((](./images/smilies/huil.gif)
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jun 03, 2008 9:52 pm |
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik doe nooit rare dingen, je weet zeluf ![heilig O:-)](./images/smilies/heilig.gif)
di jun 03, 2008 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
iets over een rotonde en motoragent.
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
di jun 03, 2008 10:21 pm |
|