Auteur |
Bericht |
Maurits
ApriliaForum Member
|
Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest, terwijl je zelf nog niet eens je eigen brommer fatsoenlijk kan afstellen.
stumperd
_________________ Kx80 Puch
|
zo jun 01, 2008 8:14 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
haha dank u
|
zo jun 01, 2008 8:19 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
prachtig project
eindelijk is een echt mooie brommer
|
zo jun 01, 2008 8:22 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Maurits schreef: Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest, terwijl je zelf nog niet eens je eigen brommer fatsoenlijk kan afstellen.
stumperd
pwnd
zo jun 01, 2008 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Ik zie m vast wel eens als ik met dennis ben:D
_________________ bier is lekker
|
zo jun 01, 2008 8:40 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
haha oke dan, maar ben jij niet die gene met die zilvere/grijze rs?
|
zo jun 01, 2008 8:43 pm |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
Maurits schreef: Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest, terwijl je zelf nog niet eens je eigen brommer fatsoenlijk kan afstellen.
stumperd
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
zo jun 01, 2008 8:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Quintus schreef: haha oke dan, maar ben jij niet die gene met die zilvere/grijze rs?
Nope, ik rij op het moment een zilver/grijze puch Mijn aprilia is bijna klaar. De gene die je bedoeld is Carl denk ik
|
zo jun 01, 2008 8:46 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
lol, echt foking triest zijn jullie
Quintus, als niemand zn mening mag geven over je brom, waarom post je em op een forum dan??
net als k eerder al zei: niet iedereen moet jou brommer mooi vinden, en dat geldt voor alle brommers
ik ga toch ook niet huilen als je de mijne niet mooi vind, zolang ik em maar mooi vind en jy de joune is toch best???
ik comment em alleen maar, daar is een forum toch voor??
correct me if I'm wrong
Citaat: Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest moeilijk hé, lezen Citaat: Citaat: en complimenten want k zie dat je echt handig bent met verschillende dingetjes
ennuh Maurits, op de sproeier na had k er nooit aan gezeten, dus je kan schuld aan my geven maarjah, nu is die wel goed afgesteld, heb et deze keer samen met een vriend van me gedaan
peace
Laatst bijgewerkt door Ari op zo jun 01, 2008 8:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
zo jun 01, 2008 8:51 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
ooo oke dan, maar zit jij ook op het roland holst?
|
zo jun 01, 2008 8:51 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: lol, echt foking triest zijn jullie Quintus, als niemand zn mening mag geven over je brom, waarom post je em op een forum dan?? net als k eerder al zei: niet iedereen moet jou brommer mooi vinden, en dat geldt voor alle brommers ik ga toch ook niet huilen als je de mijne niet mooi vind, zolang jy em maar mooi vind en jy de joune is toch best??? ik comment em alleen maar, daar is een forum toch voor?? correct me if I'm wrong Citaat: Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest moeilijk hé, lezen Citaat: Citaat: en complimenten want k zie dat je echt handig bent met verschillende dingetjes ennuh Maurits, op de sproeier na had k er nooit aan gezeten, dus je kan schuld aan my geven maarjah, nu is die wel goed afgesteld, heb et deze keer samen met een vriend van me gedaan peace
je mag hem best lelijk vinden, dat mag je ook zeggen, maar kom dan niet met een argument dat m'n achterlicht niet goed aansluit, ik weet niet of je ooit een r6 achterlicht hebt gezien, maar die heeft zo'n hoekige vorm weet je wel, het kan niet niet anders dan hem ik die "hoekige vorm" door te laten lopen, dus mischien moet je een keer leren kijken, en leren typen, want het leest nogal irritant....
|
zo jun 01, 2008 8:54 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
ik zei niet dat k em lelyk vind, hy is best netjes, maar k vind gewoon bepaalde punten niet mijn smaak, da's alles, maar laten we daarover op houden, is wel duidelijk nu denk ik
ik zei niet dat je die r6 achterlicht verkeerd heb aangesloten, maar k heb et over inbouwen, en dan kan je zeggen dat k niet goed lees maarja
mag mij verder niet uit hoor, ben wel blij voor je dat jy blij bent
effetjes een vraagje: doe je nou 2 dempers of 1?
zo jun 01, 2008 9:01 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
@ ari
ik heb jou nog nooit zoveel moeite zien doen om een antwoord te typen, enige wat er uit kan afleiden is dat je of quintus niet kan hebben of je bent jaloers op zijn brommers
en bij afstellen draait het vooral om de sproeier hé
zo jun 01, 2008 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
thomas: ik kan niet bewijzen dat k niet jaloers ben op zijn brom, k zou niet weten hoe, want als k et gewoon zeg, gelooft nietmand me (duhh)
maar als je mn droom tzr wilt zien, voeg me eff @ msn
srry voor off
zo jun 01, 2008 9:05 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
mooie tzr ik heb ze nog niet eerder zo mooi gezien.
|
zo jun 01, 2008 9:15 pm |
|
|
|