ja daar was ik ook al achter gekomen
daarom indd besloten opzoek te gaan naar nieuwe, Adri had nog wel meer mooi spul liggen, onder meer zwart zadel setje (wou toch zwart over gaan trekken) en nieuw kuipruit, die van mij was nogal wazig, dus tja dat allemaal bij hem gekocht
hopelijk snel binnen, kunnen we weer verder knutselen heheh
vandaag besloten dat achterband toch maar vervangen moest worden, maja heb nog wel is van een 1.4 breed velgje banden staan lepelen, dat ging nog net, maar van een mtx (ot) ook wel is en dat was Niet te doen .. en aan gezien ik ook geen zin had om mijn komplete velgen te veraggen in de hoop die paar euro uit te sparen..... ..... lekker bij de winkel er op laten leggen :) ...
afijn, wiel er onder uit (toch handig, zo'n paddock stand..)-
ouwe band -
toen viel me dit op .......... band zat dus achter op
.. -
echt een pruster geweest hoor, de vorige eigenaar........ maja
profiel was echt ten einde -
en dus tijd voor een nieuwe
een Sava MC25, of het goeie prestaties gaat geven of slijtvast is of niet weet ik niet, maar k dat merken we binnenkort wel :) hij ziet er in iedergeval gelikt uit ...... -->
tja, maar toen ik het wiel er onder vandaan haalde, viel me op dat de remblokjes best wel plat waren...... best wel heel erg plat... dus besloten maar is te informeren (waar ik de band toch al ging halen) voor nieuwe, ahwell, die hadden ze gewoon, dus nieuwe mee genomen ...
zie hier het verschil tussen oud en nieuw.........
echt........ -Front use only- als achterband en dit soort remblokken .. die vent was zo ontzettend levens moe als je het mij vraagt
naja goed, nieuwe achterband en nieuwe remblokjes zitten weer op hun plek en functioneren weer prima :) (nog wel even zitten knoeien met die remblokjes, best een geknoei om die weer netjes op hun plek te krijgen, althans, dat H-dingetje wat er tussen zit..) (achter wiel lagers waren nog perfect trouwens, toch nog een mee vallertje, ook achterschijf was nog iets boven de minimale dikte dus die kan ook nog wel even mee
)
ahwell, en toen nog wat klein grut vervangen, nieuwe knetter-plug en nieuw voortandwieltje (zat een 12, ga naar 11, niet geheel bewust maar hij had geen 12 meer, maja wou zowiezo wat minder hard dus dat is geen probleem opzich :) )
Dus.... dat was het weer voor vandaag :)
morgen weer verder met het Spuitwerk!
voorkap gaat in het zwart, spatboorden gaan beide in het zwart
even wat duidelijk gaan stellen hoe ik het rood en wit ga combineren en misschien komen de eerste rood en wit details er dan al op :)
Tot morgen
ps.
als iemand suggesties heeft over hoe rood/wit te combineren op de kappen... tips zijn welkom! :D