Na een tijdje twijfelen of ik wel een projectpagina zou maken is hij hier dan eindelijk, kunnen jullie ook mee-genieten. Mijn geschiedenis met brommertjes is vrij weinig. Mijn eerste brommer was een Tomos, die heeft nooitgelopen omdat ik hem zelf een beetje verziekt heb omdat mijn verstand van brommer toendertijd NUL KOMMA NUL was
, Mijn tweede brommer was een Rapido Screnna een of ander japans hok dat leek op een Kymcotje, nooit wat aan gedaan. Hij had een lekker snelheidje en maakte alleen een tering herrie omdat er in feite geen uitlaat opzat...
. In de tussen tijd alleen nog een Vespa Si gehad met doorgerrot frame scheur zat bij de tank, dus wat doen we dan.....? lekker lassen...... Op de tank ja. Ik heb geluk gehad hoorde ik van velen
Maar nu is het zover, Aangezien ik bijna 16 word vond ik het wel tijd om een brommertje aan te schaffen. Nou ben ik altijd al verliefd geweest op de Yamaha TZR
, Die was alleen veelste duur voor mij om 2de hands te kopen. Toen viel mijn oog op een Aprilia Area51 (zonder kenteken en veel schade etc.) maar die dingen vond ik ook altijd al vet omdat ze zo apart waren. Alleen wel veelste verweg en ook net boven mijn budget.
Mijn oom heeft dan een brommerzaak in Hilversum, genaamd ''Scootercare''. En daar kwam een paar maandjes geleden een Schade RSje binnen, en die kon ik dus voor een hele mooie prijs overnemen. Dus dat maar gedaan.
Een week later stond hij bij mij thuis. Maar man , man wat een hok zeg... De vorige eigenaar is niet bepaald lief geweest voor het beestje, gewoon teveel dingen om op te noemen mankeerde eraan.
Hier een fototje van toen ik even ging kijken in de brommerzaak.
En hier nog wat fototjes tot en met hoe hij er nu bijstaat,
Meer foto's volgen, ook van de begrenzer die ik per toeval met mijn vader gevanden had.
EDIT:
Dit word mijn setupje:
50CC standaar cilinder
Leovince V6
17,5mm/19mm Carb
Eventueel een schuimfiltertje
EDIT-2:
Om een ideetje te rkijgen wat ik zoal nodig heb
Tot ruikens.....