HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo feb 02, 2025 10:03 am

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Afstellen/ontgrenzen classic 
Auteur Bericht
Recrush
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Afstellen/ontgrenzen classic
Ja wederom een vraag over de classic van DNAx die hier overigens nooit meer te zien is :D: :D:

Zijn uitlaat is ontgrenst (nadat hij opengeslepen en weer vastgelast is :P) en toen gingen we andere sproeiertjes proberen. Er zat eers 60 in die een tikkeltje te groot was (toen hij begrenst was), en we hebben 74 en 70 geprobeerd.

Bij 74 was het redelijk drama. :P starten ging redelijk, stationair heeel laagtoerig. Rijden ging niet fijn, kon geen toeren maken en stotterde enorm waardoor hij niet de powerband in kwam. Dit is wel 1 of 2x gelukt maar in de powerband was het nog matig.

Bij 70 ging hij eerst niet aan, zij brommer moet dus aangelopen worden en dat leek telkens goed te gaan totdat hij gas gaf, toen leek hij wat te verzuipen en viel hij weer uit. Bougie ff bekeken en schoongemaakt en weer geprobeerd, uiteindelijk kreeg hij 'm aan met de choke en toen liep hij stationair ook gewoon goed. Rijden was wederom geen succes, stotterde enorm voor de powerband welke hij ook zelden haalde. Wederom 1 of 2x tot de powerband gered en toen reed hij wel aardig hard door.

Wat denken jullie? Lijkt mij gewoon te grote sproeier? We denken dat we 66-68 moeten proberen..

za mei 24, 2008 11:00 pm
Profiel
TwanMass
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Antwoord met een citaat
Bericht 
Heb je die sproeiers maat 66-68 al?
Als je dat zelf denkt, lijkt me het toch logisch? :P
Maar als ie stottert lijkt mij ut ook een te grote sproeier. gewoonnaar beneden afwerken, minste kans op een vastnaaier ;) Maar dat snap jij wel denk ik :^^: :thumright: :{-):

zo mei 25, 2008 2:13 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
DNAx
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik heb nog geen 66 of 68, anders hadden we die al geprobeerd. Maar hij stottert zelfs zo erg, dat ik de powerband niet eens haal, dus ik werk inderdaad wel langzaam naar beneden af. :^^:

En als wij iets zelf denken, hoeft het niet gelijk goed te zijn en omdat het mijn apparaat is vraag ik het liever even na om er zeker van te zijn. ;)

zo mei 25, 2008 11:06 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]