RS 50 2008 Van Ostjj[ Nieuwe pics pg 33]
k hier effe mijn verhaal
kben 15 jaar en word 17 juni 16:D officieel mag ik nog niet rijden duszal de km stand ng niet zo snel omhoog gaan de komende maand.
Het begon in de zomervakantie van 2006. Khad juist mijn brommer (skyteam pbr) toen de eerste RS 50 My 06 in scootin verscheen.! Kdacht dat het een 125cc was dus bladerde ik maar verder want ik begon toch maar met 50 cc ..! Januari 2007 .! Autosalon in brussel .! kwam ik daar toevallig die rs niet tegen zeker
en want stond er naast in koeien van letters : 50 cc .! jah ik natuurlijk verliefd maar moest eerst die pbr kwijt graaken.! September 2007 pbr verkocht en januari 2008 naar autosalon voor dikke korting en besteld tege mei ! 15 mei kreeg ik toch wel wat kriebels omdat de dealer ng steeds niet gebeld had
ik natuurlijk gebeld en ja hoor je rs is net binnen .! en nu het goede nieuws het is het 2008 model
ik dan aprilia gaan halen waar netjes een TNT alarm op gesleuteld zat
vandaag al wat gereden door de regen
toch vond ik het enorm lekker en heb er zeker vn genoten km stand is nu dus 100 km en gaan er ng vele volgen.!
15/05/2008 Effe slecht nieuws
Heb schuifertje gemaakt
heb geen foto's maar rechter zijkap is helemaal beschadigd en etc. Brommer is al terug binnen en zal 2 weken duren eer dat hij terug in orde is
De rede is omdat ik op een nat/vettig stuk remde met mijn voorrem en beginne schuiven
heb ng geprobeert om de brommer te beschermen waardoor ik een gekneusde knie, grote schaafwond op onderarm en schaafwond op rechter schouder van over heb gehouden.
17/06/2008 Rijbewijs gaan halen en daarna de brommer gaan halen midden in mijn examens
Nieuwe Michelin Pilot Sporty achterband gemonteerd en klaar om de baan te gaan verkennen ..!!
23/06/2008 Kleine update waaronder mijn led's in de koplamp!! Zelf vind ik het geslaagd en heb al goede komentaren over gahad .!! Ook is mijn tankpad binnen en erop geplakt !! Kzou zegge geniet ervan !!
21/07/2008 Mini update
Metrakit is er eindelijk en heb de prop er al uit gedremeld maar nu ng even wachten tot ik er weer tijd voor heb om die erop te zetten aangezien ik weer 2 weken aan boord zit
02/09/2008 Update velglint en metrakit !! rijd echt heerlijk nu
powerband vnaf 6,5 à 7 k tot 11 K en trekt ng lekker door tot 12K!! kheb nu 990 km op de teller staan en krijg er maar geen genoeg van !! Foto's zijn genomen met mijn gsm vndaar de slechte kwaliteit !! betere foto's volgen ng als ik mijn goede camera heb en tijd
23/09/2008 Khad julle een filmpje beloofd dus daarom drop ik hem hier maar effe
http://www.youtube.com/watch?v=YDgZiW6-FWEPlannen zijn :
*
Led's in Koplamp*
Metrakit RK carbon Demper op standaard uitlaat*
Xenon licht*
Andere achterband*
Luchtfilter ontgrensen *
Metrakit Voorremschijf en ng wat kleine dingen maar daarvoor zal je dit topic moete volgen
geniet nu maar eerst van de foto's